Minkäikäisellä alkaa olla kiire esikoisen tekoon?
Kommentit (7)
Kannattaa laittaa alulle, jos mahdollista, niin ei tarvitse kuunnella kysymyksiä...
Jos haluaa kaksi lasta, kannattaa tehdä yhtä soittoa, koska sitten ei veny vuosikausiksi se velli- ja vaipparumba.
Saa hoidettua kotonakin pitkään, eikä silti veny kotiäitiys kuuteen vuoteen.
34-vuotiaana mulla on lapset 1v. ja 2,5v. Joo, kiire on ehdottomasti tullut ;) Lisäksi kun töitäkin pitäisi tämän ikäisenä tehdä, niin ei tarvitse olla vähän väliä töissä ja poissa, voi kunnolla muutamassa vuodessa tipahtaa kärryiltä...
Kiire ei ole tullut, mutta olen tavannut elämäni miehen vasta näin vanhoilla päivilläni=) ja erittäin onnellinen siitä. 9vuotta olin edellisen kanssa, 5 vuotta naimisissakin, ja hän ei lasta halunnut koskaan. Minusta ei ollut kortsuja rikkomaan tai pillereitä unohtamaan, vaikka lapsen olisin ehkä halunnutkin. Mutta parempi niin, näitä voi tulla lisää jos luojaa vaan suo!
mutta olen sitä mieltä, että riippuu elämäntilanteesta. Jos on hyvässä vakiintuneessa parisuhteessa 30-v. ikäisenä, niin kyllä pikku hiljaa pitäisi ryhtyä hommiin. Jos taas 35-v. on vielä sinkku ja lapsia olis harras aikomus saada, niin pitäis kyllä sitten ruveta miettimään, että miten se onnistuis.
Me aloitimme " lapsenteon" , 31-v:na, 35 ehti tulla mittariin ennen kuin esikoinen näki päivänvalon...
Nimittäin, jos sitä lasta ei ihan helposti tulekaan, niin on vielä mahdollisuus saada hoitoja tai adoptoida lapsi.