Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?
Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään
Kommentit (1276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gravity. Tuhlasin 1,5 tuntia elämästäni uskomattoman tylsään elokuvaan, jossa joku höpisee yksinään avaruudessa. VAU! Oscareita jakoon vaan!
Samaa mieltä. Onneksi ei lähdetty katsomaan sitä teatteriin, olisi menneet ne rahat täysin hukkaan. Sen sijaan katsottiin se C Morelta, ja olihan se tylsääkin tylsempi. Sandra Bullock huohottaa kypäränsä sisällä minuuttitolkulla ja kieppuu avaruudessa. Mielenkiintoista? No ei. George Clooney taisi vilahtaa ehkä kymmenisen minuuttia vai olisiko peräti varttitunti? Oli harvinaisen helppoa rahantuloa hänelle. Oli kyllä komiat erikoistehosteet, mutta siihen se sitten jäikin. Minä odotan elokuvalta vähän toisenlaista, syvempää kokemusta.
Mun mielestä se oli hyvä, todella vangitseva ja ajatuksia herättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gravity. Tuhlasin 1,5 tuntia elämästäni uskomattoman tylsään elokuvaan, jossa joku höpisee yksinään avaruudessa. VAU! Oscareita jakoon vaan!
Samaa mieltä. Onneksi ei lähdetty katsomaan sitä teatteriin, olisi menneet ne rahat täysin hukkaan. Sen sijaan katsottiin se C Morelta, ja olihan se tylsääkin tylsempi. Sandra Bullock huohottaa kypäränsä sisällä minuuttitolkulla ja kieppuu avaruudessa. Mielenkiintoista? No ei. George Clooney taisi vilahtaa ehkä kymmenisen minuuttia vai olisiko peräti varttitunti? Oli harvinaisen helppoa rahantuloa hänelle. Oli kyllä komiat erikoistehosteet, mutta siihen se sitten jäikin. Minä odotan elokuvalta vähän toisenlaista, syvempää kokemusta.
Teidän keskustelusta tuli mieleeni, että eikös ne oscarit tulleet erikoistehosteista?
Itselleni tuo elokuva ei ollut pettymys, mutta aika hämilleen se sai minut. Suhtauduin siihen, että ihan ok elokuva. Ei pahaa eikä hyvääkään sanottavaa itselläni ole tuosta elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän keskustelusta tuli mieleeni, että eikös ne oscarit tulleet erikoistehosteista?
Itselleni tuo elokuva ei ollut pettymys, mutta aika hämilleen se sai minut. Suhtauduin siihen, että ihan ok elokuva. Ei pahaa eikä hyvääkään sanottavaa itselläni ole tuosta elokuvasta.
Olihan se vähän kaksijakoinen fiilis. Tilanne oli tietty mielenkiintoinen eli oma avaruusasema tuhoutuu ja olet kiertoradalla ja sitten pitäisi jotenkin selvitä. Siitä sitten hypittiin parin välivaiheen kautta sellaiseen vekottimeen jolla saatiin laskeuduttua lopulta maahan. Se clooneyn osuus oli vaan vähän turhankin ilmeinen juonenkäänne mutta eipä tuo leffaa kaatanut.
"Matkalla". Kerouacin mestariteoksesta ei ollut merkkejäkään tuossa surkeassa elokuvassa.
Lapsuudesta muistan, että Poliisiopisto seiska oli eka näkemäni leffa josta tajusin että on oikeasti tosi huono. Vielä kun ne edelliset oli aika hyviä, mutta tää "Moskovan keikka" oli ihan kuraa. Pitäisi varmaan joskus katsella aikuisilla silmillä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Snowpiercer-leffa oli pettymys loistoarvostelun jälkeen kun en odottanut pelkkää taistelemista. Sen sijaan Snowpiercer-sarjasta tykkään.
Mulla on juuri päinvastoin, kuin sinulla.
Mä näin ensiksi elokuvan ja se oli itselleni huikean hyvä ja sarja on itselleni pakkopullaa.
Siis itselleni se sarja on pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Snowpiercer-leffa oli pettymys loistoarvostelun jälkeen kun en odottanut pelkkää taistelemista. Sen sijaan Snowpiercer-sarjasta tykkään.
Mulla on juuri päinvastoin, kuin sinulla.
Mä näin ensiksi elokuvan ja se oli itselleni huikean hyvä ja sarja on itselleni pakkopullaa.
Siis itselleni se sarja on pettymys.
Täysin samaa mieltä.
Ensimmäisellä katselukerralla The Boy -leffa oli pettymys, kun se oli ihan erilainen mitä sen odotin olevan. Sitten uudelleen katsottuna se olikin ihan hyvä elokuva.
Samoin kävi myös sen jatko-osallekin, mutta sitä en tiedä tykkäisinkö siitä, jos katsoisin sen uudelleen.
Mua jotenkin inhottaa elokuvat, jotka antavat vääränlaista kuvaa siitä minkälaisia ne leffat oikeasti ovat. Yleensä ensimmäisillä katselukerroilla tuommoiset elokuvat antavat pettymyksen tunnetta.
Ehdottomasti uusin Jurasic world. Älytöntä sekoilua koko leffa ja edes dinosaurukset ei ollut pääjuttu dino-leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Matrix Resurrections. Kyllä sydän itki verta tätä katsoessa. Teeskentelen, ettei tätä ole ikinä edes tehty....
Kiitos tiedosta, ei kannata siis mennä edes katsomaan.
The Dirt.
Kirja ja bändi hyviä mut leffa ei perustu kumpaankaan.
Maa on syntinen laulu. Elokuvassa liikaa riettailulla ja iljettävyyksillä mässäilyä.
Drive My Car oli ehdottomasti vuoden puuduttavin elokuva. Alku oli hyvä, mutta pitkän intron jälkeen elokuva muuttui pitkävetiseksi ja sisällöttömäksi.
Kingdom of heaven. Tätähän usein kuvitellaan realistiseksi kyseistä aikakautta käsitteleväksi elokuvaksi, vaikka todellisuudessa siinä oli historiaa pistetty uusiksi vaikka kuinka paljon. Visuaalisesti se oli monin osin todella komea ja soundtrack todella hieno, ja tämä oikeastaan vain lisäsi juonen aiheuttamaa ärsytystä.
Hiljaiset sillat. Clintin ja Merylin välillä ei ollut sitten minkäänlaisia värinöitä, vaikka kauheesti sitä hehkutettiin.
Eikö Lolitoja ole useampia?