Mies suuttui kun korjasin auton :D "ei nää ole ak kojen hommia" myöhemmin heitti kasvispizzan seinään
Olen aiemmin käynyt autonasentaja-linjan, joten osaan helpohkot korjaustyöt. Myöhemmin kun söimme, heitti pizzan seinään, kun siinä ei ollut lihaa. Huomasi sen vasta syötyään puoli pizzaa. Ilmeisesti otti liikaa egon päälle...
Kommentit (14)
Jep meinasin just kommentoida että vissiin otti vähän egon päälle :Dd
Vierailija kirjoitti:
Eihän nimi ala N:llä 😅
J:llä
Ap
Annas kun arvaan, repi vaaleanpunaiset verhot alas seuraavaksi?
Olet sitten tällaisen helmen itsellesi valinnut. Onnittelut!
Mies suuttui -hullun provoaloitus taas kerran...
Koska saat ensin sen miehen, joka voisi suuttua sulle, koska suollat näitä m i e s vi h a -aloituksia?
Meillä pimahti siitä, että paikkasin rapistuneen savuhormin. ? Ihan oikeesti (ja tein sen siis ihan mallikelpoisesti ja nuohooja hyväksyi työn; mies ei osaa muurata eikä edes slammata)
En nykyään enää kiinnitä huomiota noihin kohtauksiin, ovat vähentyneet sillä merkittävästi. Mulla on fyysisiä rajoitteita, eli esimerkiksi renkaiden vaihto ei onnistu (no ehkä paineilmavääntimellä juuri ja juuri, mutta mun raynaud ärtyy siitä liikaa). Odottelin kuukauden, että mies vaihtaisi renkaat - no ei vaihtanut, vein liikeeseen ja sain kesärenkaat alle. Siitä ulistiin sitten viikko (ilmeisesti, en ole kuunnellut).
Paras oli, kun aloin halkoa puita klapeiksi sellaisella vanhalla traktorin perään viritellyllä tappokoneella. Ensin mies jankutti ja jankutti, kuinka raskasta se on se työ. Sitten hiiltyi, kun en pyydellyt taukojen pitämistä, ja seuraavaksi pimahti, kun jatkoin halkomista silloinkin kun mies piti taukoa sirkkelöinnistä (tehtiin siis vierekkäin töitä, kuten noita yleensäkin tehdään, jos on useampi, yksi sirkkelöi, yksi halkoo ja loput sitten kasaa niitä puita), kun olin hitaampi halkomaan kuin mitä sirkkelistä tuli puita. Hauskuus jatkui vielä seuraavanakin päivänä, kun mies kulki perässä jankuttamassa, että mihin sattuu, sattuuko selkään, käsivarsiin, olkiin? no ei satu, eikä yleensäkään tuollaisen jälkeen satu, kun en idioottina riehu, vaan teen omien resurssien mukaan.
Suuttui siis siitä, etten repinyt itseäni kipeäksi ;-D
Hieno autonasentaja-linja, kun oppii vaan helpohkot korjaustyöt. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki edes korjaamoilla osaa korjata autoa ja nämä nykyautot vaativat kaikki mahdolliset testerit
Kasvisruokaa ei väkisin toiselle. Jos mies suuttuu koko ajan, mitä järkeä parisuhteessa on? Eikö sellainen ankeuta. Elämän pitäisi olla vähän miellyttävämpää. Kuulostaa että teette aika paljon kaikenlaista, autonkorjausta ja klapeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nimi ala N:llä 😅
J:llä
Ap
Ap, en yllättynyt. J:llä alkavat ovat usein k-päitä :D miten miehesi voi tuosta edes suuttua
Hyvä! Eipä ole woke-hulluus levinnyt ihan kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulussa nykyään ei olla kai enään paikallakaan, vaan ammattia voi opiskella kotona YouTube-videoista.
Näin olen ymmärtänyt asian.
Kannattaa putsata seinä heti, muuten jää jälkiä