Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska saatana toi bensanhinta laskee

Vierailija
19.05.2022 |

2.43 oli äsken, eilen 2.33 ja toissapäivänä 2.20. On se nyt prkl

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu käy vielä töissä? :D

Vierailija
42/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan historiassa bensan hinta laskenut? Nih...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko autonvalmistus on mullistuksessa,ei tiedä vaihtuuko polttoaine vai voimanlähde.

Vierailija
44/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kulkupelille riittää mehuksi töpseli. Hullun hommaa porata maan uumenista ja roudata palavaa saastuttavaa litkua ympäri maailmaa, ja sitten ihmetellä mikä siinä maksaa.

Niin ja töpseli tuottaakin sen sähkön ihan itsestään, eiku.

Töpselihän ei tuota eikä anna yhtään  mitään, vaan se ottaa. Pistorasia on se joka antaa. (tämä siis myös edelliselle kirjoittajalle tiedoksi)

Pistorasiakaan ei tietenkään tuota mitään, mutta katolla olevat aurinkopaneelit tuottaa ja hyvin tuottaakin, etenkin juuri nyt. Itsekin olen vaihtamassa sähköautoon, kun paneelit tuottaa suurimman osan vuodesta reippaasti yli oman tarpeen. Sillä ylijäämä sähköllä lataisi sähköautoa 7-8 kuukautta vuodessa.

Vierailija
45/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOEHAN STNA VTTU TÄTÄ SUOMEN MEININKIÄ.

PITÄÄ ALKAA KATSELEMAAN TYÖPAIKKOJA SAKSA-TASKA-NORJA-RUOTSI-HOLLANTI AKSELILTA.

Vierailija
46/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttomoottoriautojen polttoaineen hinta ei todellakaan tule laskemaan, vaan nousee edelleen ja vuonna 2025 kun EU:n päästörajoitukset tiukkenevat reippaasti, on polttoaineiden hinnatkin jo lähempänä viittä euroa.

Vierailija
47/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOEHAN STNA VTTU TÄTÄ SUOMEN MEININKIÄ.

PITÄÄ ALKAA KATSELEMAAN TYÖPAIKKOJA SAKSA-TASKA-NORJA-RUOTSI-HOLLANTI AKSELILTA.

Kuvitteletko, että siellä polttoaineen hinnat olisi jatkossa laskusuunnassa? Juu ei ole.

Koko EU on samassa veneessä ja Norja vielä EU maitakin kalliimpi.

Vierailija
48/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, ei koskaan. T. Putin

Putin ei pakotteita asettanut, estänyt meitä ostamasta öljyä. Me tehtiin se ihan itse. 

Vierailija
49/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksamme kaikki sotavelkaa.

Myös vanhaa Aatun rinnalla käytyä.

Talvisota oli vain lämmittämiseen...

Vierailija
50/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kulkupelille riittää mehuksi töpseli. Hullun hommaa porata maan uumenista ja roudata palavaa saastuttavaa litkua ympäri maailmaa, ja sitten ihmetellä mikä siinä maksaa.

Mä hommasin itteni sairaseläkkeelle 36vuotiaana jotta sun kaltaiset töpseliajajat joutuu maksaa mun ylläpidon kiitos siitä 1800 nettona joka kk. M39

Vierailija
51/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyn määrä vähenee koko ajan. Millä logiikalla siitä valmistettujen tuotteiden pitäisi halventua?

Vierailija
52/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljyn määrä vähenee koko ajan. Millä logiikalla siitä valmistettujen tuotteiden pitäisi halventua?

Älä jaksa valehdella 100 vuotta vanhaa paskaa, öljyä löytyy aina vaan lisää. Jos sinunlaisia kaahottajia olisi uskottu, öljy olisi loppunut jo suunnilleen 1940-luvulla...

Vierailija
53/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska teknologia sallisi nyt tehokkaamman ja uusia lähteitä käyttävän tuotannon. Öljytuotannon väheneminen on pelkästään polittiinen päätös. Biden tappoi ensin XL Keystonen, ja sen jälkeen muitakin hankkeita. Trudeau yhtä lailla estää öljy-yhtiöitä lisäämästä tuottoa.

Vierailija
54/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on minulla kohdalla pääsemässä hyvin päästövähennystavoitteisiin. Ajan nykyään kalliin polttoaineen vuoksi puolet vähemmän kuin aiemmin ja todennäköisesti luovun koko autosta melko pian. Siihen loppuu 30v kestänyt autoilu-ura.

Vierailija
55/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Harakka vielä ministeri? Ei ole ollut julkisuudessa pitkään aikaan.

Vierailija
56/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa valehdella 100 vuotta vanhaa paskaa, öljyä löytyy aina vaan lisää. Jos sinunlaisia kaahottajia olisi uskottu, öljy olisi loppunut jo suunnilleen 1940-luvulla...

En kai minä ole vastuussa toisten tekemistä epätarkkuuksista laskelmissa. Mutta sinä siis väität nelitahtisen p***urallisi vain lisäävän öljyn määrää? Voi hyvä tavaton sentään teitä tekniikkauskovaisia, joskus se pää kuitenkin tulee vetävän käteen.

Vierailija
57/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ihan sama. Tienaan alle 2k kuussa mutta vielä on ollut varaa ajella töihin. Säästöönkin jää parisataa kuussa.

Vierailija
58/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta vaan nousee.Kauppalehdessä Olli Rehn sanoo EKP:n harkitsevan uutta tukipakettia velkaisille maille.

Sinne ne meidän rahat menevät ja ilmastohumppaan.Ei muuta kuin ollaan kotona eikä käydä missään.

Vierailija
59/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko, että joskus olisi laskettu jonkun tuotteen hintaa? Minä en muista.

Muistan. 

Juustohampurilainen maksoi mäkissä 9,90 mk ja sen jälkeen 1 euron

Vierailija
60/66 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Näyttäis Suomessa laskevan sitten kun helvetti jäätyy.

t. Vihtahousu.