Mikä terveitä ihmisiä nyt äkillisesti tappaa?
https://www.hs.fi/muistot/art-2000008789754.html
Äkillisesti kuoli lenkkipolulla, treenaava ja hyvät elintavat omaava mies
https://www.is.fi/viihde/art-2000008784346.html
Kuoli äkilliseen sairauskohtaukseen, sporttinen ja nuorekas nainen
https://kiinteistomedia.fi/in-memoriam-laura-hirvonen
Niin ikään työpaikan palaveripöytään yhtäkkiä kuoli vm. -89 kolmen lapsen äiti
En jaksa linkittää enempää, mutta näitä on nyt tullut vähällä ajalla vastaan monta. Hoikkia, terveitä ihmisiä äkkikuolee.
Sattumaa?!💁🏻
Kommentit (54)
Oon rokotettuna vuoden jo kuumotellut tätä, piikeistä tietty tapaukset johtuu. Ei kai auta muuta kuin aloittaa omien hautajaisten järjestely?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraaviin kokeellisten piikkien tuotantoeriin on korjattu ainakin nämä bugit uusia odotellessa.
"pikkuset" bugit. pitää varmaan koko juttu vaan lopettaa ja olla antamatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oon rokotettuna vuoden jo kuumotellut tätä, piikeistä tietty tapaukset johtuu. Ei kai auta muuta kuin aloittaa omien hautajaisten järjestely?
Morjes, ei välttämättä. Testaa juoda havupuu-uute drinksuja ja mustakuminaa niin keho saattaa päästä eroon näistä kaikenmaailman skeidoista mitä toi tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morjes, ei välttämättä. Testaa juoda havupuu-uute drinksuja ja mustakuminaa niin keho saattaa päästä eroon näistä kaikenmaailman skeidoista mitä toi tullessaan.
Kiitos tuesta. Detoxata oon yrittänyt mutta melko epätoivoiselta tuntuu tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksillä ja pontikalla ne lähtee! Jos vähän makua haluaa, kuusenkerkkää ylähuulen alle niin Vot! Riittävän kauan harjoittelee kuin huomaa, ettei pahaa tapa enää mikään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuesta. Detoxata oon yrittänyt mutta melko epätoivoiselta tuntuu tilanne.
Mutta hyvinkin mahdollista, eihän sitä ikinä tiedä. Suosittelen tämän sivun tsekkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Eipä terveet ihmiset kupsahda noin vain, että ap:n aloituksessa on virhe. Kuten jotkut ovat sanoneet, että piileviä sairauksia tai jotain muuta häikkää taustalla.
Niin...onko esim.aivoverenvuoto piilevä sairaus. No onhan se siinä mielessä että aneyrysma voi olla pitkään puhkeamatta.
Ainakin tuolla ykköskohdalla oli sairastettu syöpä takana.
Aivot ratkee tai sydän. Nuorin äkkikuollut 26 v miehen serkku. Töistä tiedän useampikin , alle neljänkympin. Eikä ollut koronaa eikä rokotuksia silloin.
Googlatkaa "Kuoli äkillisesti", siinä kerrotaan yhdestä mahdollisesta syystä.
Kirjoitin miten nämä kaikki salaliittoteoriat on täysin suunniteltuja, kuten nämä ketjutkin.
Eikös trollit poistaneet viestini.
Trollit ei tykkää, jos niiden juonet paljastetaan. Eivät kai tykkää, että palkka laskee, eivätkä saa edes mätää kaalia ruplillaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala, ootteko koskaan kuullu sellaisesta kuin vahvistusharha? Näette sitä mitä haluattekin nähdä. Aina on saatu sairauskohtauksia, nuoretkin.
Sivistyssana + elämämkoululaiset = 1/3 alapeukkuja.
Kun 40 v. veli sairasti koronan, määrättiin hänelle määräaikainen verenohennuslääkitys käyttöön. Korona voi aiheuttaa hyytymiä.
Toisaalta 50 v. terve tuttavani kuoli useita vuosia ennen koronaa sairaskohtaukseen, aivoverenvuoto yllätti ja kuoli vuorokauden sisällä sairaalassa.
Eipähän tarvi korjata kohta enää kun suurin osa nukkuu sikeitä.