Mikä terveitä ihmisiä nyt äkillisesti tappaa?
https://www.hs.fi/muistot/art-2000008789754.html
Äkillisesti kuoli lenkkipolulla, treenaava ja hyvät elintavat omaava mies
https://www.is.fi/viihde/art-2000008784346.html
Kuoli äkilliseen sairauskohtaukseen, sporttinen ja nuorekas nainen
https://kiinteistomedia.fi/in-memoriam-laura-hirvonen
Niin ikään työpaikan palaveripöytään yhtäkkiä kuoli vm. -89 kolmen lapsen äiti
En jaksa linkittää enempää, mutta näitä on nyt tullut vähällä ajalla vastaan monta. Hoikkia, terveitä ihmisiä äkkikuolee.
Sattumaa?!💁🏻
Kommentit (54)
Helmikuussa kuoli äkillisesti nuori alokas armeijassa.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008637451.html
Voi herranjumala, ootteko koskaan kuullu sellaisesta kuin vahvistusharha? Näette sitä mitä haluattekin nähdä. Aina on saatu sairauskohtauksia, nuoretkin.
Joo, ennen kaikki kuoli vanhuuteen 90-vuotiaina.
Jaahas. Itätrollilta ei tänään oikein sotajutut irtoa, joten vaihtoi taas tuttuun ja turvalliseen rokotepropagandaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Itätrollilta ei tänään oikein sotajutut irtoa, joten vaihtoi taas tuttuun ja turvalliseen rokotepropagandaansa.
Onko tämä itätrolli tälläkin hetkellä kanssasi siellä peräkammarissasi?
#lääkkeet
Tämä vastaus onkin näiden itätrollien varma tavaramerkki. Case closed.
Il otsikoi alkoholikuolemien kasvaneen rajusti.
Eipä terveet ihmiset kupsahda noin vain, että ap:n aloituksessa on virhe. Kuten jotkut ovat sanoneet, että piileviä sairauksia tai jotain muuta häikkää taustalla.
Minun tuttavapiirissä yksi sydänpysähdys nuorella, terveellä ihmisellä. Todettiin koronan aiheuttamaksi. Tapahtui ennen rokotuksia. Onneksi kuitenkin selvisi.
80 ja 90 luvun nuoret saa sydäreitä. On tullut nuorena juhlittua ja treenattua kovaa. Ei se muuta tarvi.
Korona verenhyytymishäiriöineen
ja infektiontaudin aiheuttamat piilevät sydämeen liittyvät häiriöt
Vierailija kirjoitti:
Meillä katsotaan paljon futista. Esim. Briteissä pelattavissa peleissä lähes joka kerta joku saa kohtauksen katsomossa. Tai sitten kentällä.
Ei tällaista ollut aiemmin.
Eikö ne katsomossa ole toiset aika humalassa? Juovat alkoholia ennen kisoihin menoa. Polttavat tupakkaa jne. Siihen kova huuto katsomossa omalle joukkueelle, niin saavat sydärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä itätrolli tälläkin hetkellä kanssasi siellä peräkammarissasi?
#lääkkeet
Ai, putkis, bäkkis vai darrrraaa ko se siellä taas...no aihehan onkin tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä katsotaan paljon futista. Esim. Briteissä pelattavissa peleissä lähes joka kerta joku saa kohtauksen katsomossa. Tai sitten kentällä.
Ei tällaista ollut aiemmin.Eikö ne katsomossa ole toiset aika humalassa? Juovat alkoholia ennen kisoihin menoa. Polttavat tupakkaa jne. Siihen kova huuto katsomossa omalle joukkueelle, niin saavat sydärin.
No niin on tehty aina. Ennen siihen ei vaan samaan tahtiin kupsahdeltu.
60-luvullla luokkakaverini äiti oli kuollut aivoverenvuotoon, luokkakaverini ollessa pieni vauva
90-luvulla veljeni luokkakaverin mies kuoli niinikää aivoverenvuoteen. kolmekymppisenä
sukulaiseni lapsi on kuollut alle kouluikäisenä vakavaan yllättävään vatsasairauteen, tunnistamisen vuoksi en anna tästä enempää yksityikohtia, vaikka tiedän asiasta paljon. Nyt lapsi olisi aikuinen, jos eläisi.
Kälyni kuoli vatsasyöpään 35-vuotiaana, 90-luvola
Luokkakaverini lukiosta on kuollut rintasyöpään alle 40-vuotiaana 20 vuotta sitten
Toinen luokkakaverini yläasteelta on kuollut noin 10 vuotta sitten, syy tuntematon mutta sairasteli pitkään sitä ennen
Veljeni luokkakaveri kuoli aivoinfarktiin noin 50-vuotiaana
Koulukaverini mies kuoli keuhkoveritulppaan, 90-luvulla, hänkin noin kolmekymppinen
Nämä kaikki ovat tapauksia, joiden lähipiiristä tunnen jonkun tai joita olen tuntenut itse. Ei siis ainoita suomessa, vaan heillä on jokin yhteys minuun - osan tunnen hyvin, osan tiedän vain nimeltä ja osa siltä väliltä, mutta lukuunottamatta luokkakaverini äitiä olen kaikki joskus nähnyt ja tiedän näiden kaikkien niemet. Sen luokkakaverin äidinkin olen oikeastaan luultavasti nähnyt, mutta kun olin alle vuoden itsekin, en voi sitä muistaa.
Tämä vain esimerkkinä siitä, että ei ole nykyajan ilmiö, että nuoret kuolevat. On minulla mielessä vielä ainakin kymmenkunta itselleni jollain tavalla tuttua näiden lisäksi, jotka ovat kuolleet alle 50-vuotiaana sairauteen tai äkilliseen sairauskohtaukseen, mutta en ala niitä nyt luetella enempää, eiköhän nämä riitä.
Öö en tiiä onko ihmiset alkaneet elämään epäterveellisesti mm. liikaa eristäytymistä ja ei liikuta enää niin tässä sen näkee nyt kun ihmiset ei pidä huolta kunnostaan ja lihotaan niin myös sato niittyy luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oho. 2 r-sanaa itsellä.
Mutta muistetaan myös se, että myös itse sairastetti k-sana jättää elimistöön pysyviä muutoksia.
Mulla 1 r-sana. Huolestuttaa kyllä aika helvetisti tää juttu. Nuoria ihmisiä on ennenkin kuollut, mutta nyt tuntuu menevän ihan liukuhihnalta. Kamala etenkin tuon naisen tapaus, lyyhistynyt työkavereiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
Oho. 2 r-sanaa itsellä.
Mutta muistetaan myös se, että myös itse sairastetti k-sana jättää elimistöön pysyviä muutoksia.
kannattaa myös muistaa että se r-sana ei estä sairastumasta k-sanaan joten myös r-sana saaneet on niitä elimistön pysyviä muutoksia luonnollisesti.
TäysinLuonnollista kirjoitti:
Öö en tiiä onko ihmiset alkaneet elämään epäterveellisesti mm. liikaa eristäytymistä ja ei liikuta enää niin tässä sen näkee nyt kun ihmiset ei pidä huolta kunnostaan ja lihotaan niin myös sato niittyy luonnollisesti.
joko tv, hevimusiikki, tietokonepelit syynä koska näitä on kautta aikojen syytetty niin täytyyhän niiden nytkin olla syypäänä kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala, ootteko koskaan kuullu sellaisesta kuin vahvistusharha? Näette sitä mitä haluattekin nähdä. Aina on saatu sairauskohtauksia, nuoretkin.
Tämä on totta. Valitettavasti myös tilastoissa on menossa jonkinlainen vahvistusharha, koska kuolleisuus 30-45v ikäluokassa on ikävällä tavalla koholla.
Monilla ihmisillä on piileviä sairauksia. Moni nuorikin kuolee sydäriin tai aivoinfarktiin suorilta jaloita, vaikkei ole mitään ennakko-oireita tai diagnoosia. Mutta täällä kuuluu pelätä vain koronaa.