Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työkaveri flirttailee ja kertoo härskejä vitsejä mutta ei halua "mitään"

Vierailija
19.05.2022 |

Minulla (N40) on nuorempi "läheinen" työkaveri (M32), jonka kanssa tulemme oikein hyvin toimeen ja josta on tullut minulle "work husband", siis teemme vähän joka asian yhdessä ja yhteistyömme on erityisen "hedelmällistä", ainakin omasta mielestämme saamme projekteja juuri kahdestaan edistettyä paremmin kuin yksin tai muiden kanssa. Asiaa varjostaa se että mies kertoo minulle aika härskejä juttuja ja "flirttailee", ja olinkin aiemmin ihastunut mieheen, vaikka meillä on ikäeroa ja mies seurustelee pitkäaikaisen tyttöystävänsä kanssa (itse olen jo ehtinyt avioerota).

Kerran sitten yhden työseminaarin jatkoilla päädyimme lähinnä minun aloiteestani pussailemaan, kun olimme istuneet kahdestaan baarin nurkassa jo tunteja, mutta mies olikin aivan hämmästynyt aloitteestani, toisaalta jatkoi pussailua kanssani jonkin aikaa kunnes lähdimme omiin koteihimme nukkumaan. Tämän jälkeen mies hillitsi puheitaan jonkin aikaa mutta nyt ne taas jatkuvat entiseen malliin. Olen kaikista näistä syystä yrittänytkin ottaa hieman etäisyyttä häneen ja se on onnistunutkin (hän tosin on "kiinni" minun kanssani työskentelystä, eikä haluaisi päästää tästä irti, vaikka olen ihan sanonut että toivon itsenäisempää työskentelyä jatkossa). Itseäni tämä kuvio kuitenkin hämmentää ja haluaisin ymmärtää sitä, vaikka toki se on turhaa, kun en voi miehen pään sisälle nähdä. Olisiko AV-raadilla kuitenkin jokin analyysi asiasta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä nyt vaan imartelee sun huomio. Ja siksi heittää välillä lisää bensaa vitseillään. Olematta sen kummemmin kiinnostunut.

Tätä mäkin veikkaan, on huomannut sun kiinnostuksen. Ja jos se haluaisi jotain, kai se olisi tarttunut tuohon sun tekemääsi aloitteeseen? Oikeasti jos olisi kiinnostunut, olisi tehnyt aloitteen itse.

Vierailija
22/27 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap toi härskien vitsien kertominen täyttää asiattoman käytöksen ja ahdistelun merkit.

Tätäkin mietin :'(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toi härskien vitsien kertominen täyttää asiattoman käytöksen ja ahdistelun merkit.

Tätäkin mietin :'(

ap

Miksi mietit sitä? Sanoit että flirttailu kiinnosti, härskit vitsit ei. Eli selvästi olet tykännyt ainakin 50% tapahtumista.

Vierailija
24/27 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap narsisti. kuvittelee heti peräsuoliyhdyntää ja pihalle vetäistessä roiskahtaa paskaa seinään lerssin päästä. hyhhyhhyy!!! ;O

Ap. on nainen, ei Hååkkani.

Vierailija
25/27 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voi miettiä, mikä on ahdistelua, ap:han oli pettynyt, kun mies ei halunnutkaan mitään, ei edes pussailua?

Vierailija
26/27 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hlvettiä mä just luin? Onko Mäkynen palstalla?

Vierailija
27/27 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän "nostatuttaa hiljalleen tunnelmaa" sinun ystävällisellä avustuksella ja työpäivän päätteeksi hänen partnerinsa kunnolla actionia kotona. Kiva että olet noin avulias työtoveri, hänen partneri on varmasti myös tyytyväinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä