Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kuuntelette juhuhuu-Tattoota?
Kumpaakaan grand final esitystä loreenia tai käärijää ei kuunnella enää yhtään. On jo unohdettu ja jäänyt yli sata miljoonaa katsojaa jälkeen edellisvuosien esityksille. Heikko euroviisuvuosi 2023.
Itse asiassa jopa Käärijää on kuunneltu Spotifyssa enemmän kuin viime vuoden voittajakaksikkoa,
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas sillä hullulla - joka pilasi UMK Official -ketjun - riehunta ja valehtelu aluillaan. Poistoon.
Sitä ennen, älkää uskoko sen valheita.
Kiva huomata, että et tarkoita ainakaan minua, liityin tämän päivän keskusteluun vasta nyt. Tosin en minä ennenkään mielestäni pahasti sitä Käärijää mollannut, keskityin enemmän Loreenin kehumiseen.
Vierailija kirjoitti:
V*ttu mikä bängeri!
Menee kyllä jo sairaan pilan puolelle. Ikävää.
Toivottavasti Lotl vetää Tampereella Cha cha chan, niin saavat kuunnella kun yleisö laulaa mukana suomeksi alusta loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kuuntelette juhuhuu-Tattoota?
Toivottavasti Viron Ollien versio julkaistaan muutenkin kuin ohjelmapätkänä kuunneltavaksi, koska se nousee ihan eri tasolle kuin Loreenin Juhuhuu. Ollie oli kuitenkin Käärijän puolella. https://www.youtube.com/watch?v=X6L-oHaiyrg
Tulikohan kenellekään Kroatian esityksestä väliaikainen psyykkinen sokeutuminen. Siis miettikää. Tyypit on kuin Stalin, Hitler ja kumppanit olisi eksyneet Poliisiopisto-leffan homobaariin ja lopuksi vielä hillutaan alkkareilla. Ei helvetti.
Tattoo sopii yllättävän hyvin miesäänelle.
Mun viesti poistetaan ja mun haukkumiset kompataan, että "on joo todella kivat täällä."
Tää palsta on sairas!
Vierailija kirjoitti:
Tulikohan kenellekään Kroatian esityksestä väliaikainen psyykkinen sokeutuminen. Siis miettikää. Tyypit on kuin Stalin, Hitler ja kumppanit olisi eksyneet Poliisiopisto-leffan homobaariin ja lopuksi vielä hillutaan alkkareilla. Ei helvetti.
Tuli. Siksi se oli hauska ja teatraalinen. Tarkoituksella tuollainen. Pidin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun viesti poistetaan ja mun haukkumiset kompataan, että "on joo todella kivat täällä."
Tää palsta on sairas!
Niin on , ajoittain. Kannattaa suhtauta tähän palstaan ei niin tosissaan.
Täällä jokainen on varmaankin eri syistä ja eri tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas sillä hullulla - joka pilasi UMK Official -ketjun - riehunta ja valehtelu aluillaan. Poistoon.
Sitä ennen, älkää uskoko sen valheita.
Kiva huomata, että et tarkoita ainakaan minua, liityin tämän päivän keskusteluun vasta nyt. Tosin en minä ennenkään mielestäni pahasti sitä Käärijää mollannut, keskityin enemmän Loreenin kehumiseen.
En tarkoittanut sinua.
Loreenin esitys oli minunkin mielestä hyvä :D Se oli tyylikäs, edustava, kestää aikaa.
Käärijä oli hauska, mutta ei kaikkien mielestä. Lyriikka ei koskettanut meikäläistä. Yhden vuoden suosittu kännibiisi.
Jos ihmiset saa siitä nostetta ja tykkää, niin eihän se ole meiltä muilta pois.
Kyllä maailmaan musiikkia mahtuu, mutta mahtuuko eri artistien fanittajat :D
Rammstein-versio Cha cha chasta. Tyyppi on ominut hyvin Lindemannin ilmeet.
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin Tokmannikopio. Tehnyt sen tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rammsteinin Tokmannikopio. Tehnyt sen tietoisesti.
Höh, tämähän on parodia, hän on tehnyt tällaisia useita. Ammattimuusikko joka tapauksessa.
No olipa hyvä, ettei Käärijä käynykään Rammsteinin keikalla/tehny mitään promomateriaalia ja yhteiskuvia. Tuon bändin laulajaukkelin nykypuuhat taitaa olla vähintään epäilyttäviä
Takaisin Euroviisuihin. Jenkiltä näkemys musiikkiteollisuuteen ja salaliittoihin: https://youtu.be/CSnla8KmL_Y
Tässä on myös mielenkiintoista pohdintaa:
Eurovision 2023: The event that divided Europe
Eleanor Nightwalker
Tässä muutama Käärijään liittyvä linkki jääkiekkoväen Twitter-tileiltä:
https://twitter.com/sebihinet/status/1662574675224846336?s=51&t=WNay_l2…
.
Täällä mm. piirros ja Cha Cha Cha-henkinen kynnysmatto, kun selaa postausta alaspäin:
https://twitter.com/DallasStars/status/1662521773458608128?s=20
No ei tullut viisuvoittoa Suomeen eikä jääkiekon maailmanmestaruutta. Onneksi Manta oli viety "telakalle" Kauppatorilta, ettei jomman edellämainitun asian toteutuessa kenenkään hullun tai humalaisen tarvinuut mennä rypemään patsaan altaaseen.