Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
17901/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kanavalta tulee?

YLE TV 2

Vierailija
17902/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki huutaa IIIK!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17903/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ulkomaalaiset linkit? Jakakaa YouTube yms. Kanavat

Vierailija
17904/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska seurata konserttiin menijöiden tunnelmia ennen ovien avautumista. Ihania faneja eikä kukaan tainnut arastella vastailla toimittajalle ihan pienimpiä lukuunottamatta. Varmasti ikimuistoinen keikkaelämys kaikille tulossa.

Vierailija
17905/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköseltä tulee Midsommerin murhat klo 19.40.

Vierailija
17906/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykköseltä tulee Midsommerin murhat klo 19.40.

Tulee YLE kakkoselta.

Vierailija
17907/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle 2 klo 20.00

Vierailija
17908/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä feettaamaan koska jengi toivoo häntä uudelleen viisuihin ja on vuolaasti luvannut äänestää tämän vuotisen vääryyden sponsoroimana, voisi hyödyntää. Muu biisi voisi olla englanniksi ja sisältää myös hyvän koukun. Ei kannata mennä ehkä näin lähelle parodiaa, ei liikaa siis hassuttelua. Toinen asia, Ei ehkä suosittu mielipide näin sukupuolettomana aikana mutta joku laittoi tuonne meidän tuomariston niin on ollut vaan yksi mies, ja loput naisia, tuomaristojen tasapainoisuuden takia olisi hyvä olla ikä- ja sukupuolijakaumat enemmän tasoissa, veikkaat loreenin laulun vedonneen lähtökohtaisesti naisiin enemmän kuin käärijän räppäyksen.

Harmittaakohan Käärijää kun alun perin agre-räp -biisinä mainostetusta esityksestä tulikin vitsi, hassu juttu.

Odottaako maailma häneltä lisää hassuja biisejä? Kosahtaako homma, jos alkaakin vettää "tosissaan" ja asenteella?

Party-metallina ainoastaan olen kuullut mainostettavan ja sitä se juuri oli. Tosissaan vetäminen olisi se parempi vaihtoehto kuin just mennä enää enempää huumori osastolle. Tuokin veto olisi ollut vielä tyylikkäämpi ilman sivutanssia, rapukävelyä ja possujunaa, nauhoissa tanssittaminen vakavammassa osuudessa taas olisi kannattanut säilyttää. Mutta hyvinhän tässä nytkin kävi!

Tietoinen huumori ja outous on puhdasta Euroviisukarnevaalia.

Minä saan Käärijästä nuoren vesku loirin viboja. Kyky nauraa itselleen on osa viehätysvoimaa. Loreenia tai La Zarraa on vaikea kuvitella rapukävelemässä tai possujunassa.

Ei kukaan ollut tässä huumoria tai itseironiaa kieltämässäkään, arvostan sitä itsekin ja se on ehdottomasti yksi suomalaisten vahvuuksista, mutta sitä voi ilmaista monella tavalla ja toki nämä on lopulta vain makuasioitakin. Mielestäni esim vamppyyri-hampaat pinkeillä lattaritanssijoilla oli taas sopivasti hauskaa mutta silti vielä tyylikästäkin. Tästä tulikin mieleeni ihana Lordi tuoreessa haastatellussaan, kun haastattelija kysyi että pidätkö itseäsi perfektionistina, vastasi että kyllä. Miten se sussa näkyy? L: no tässä puvussahan se näkyy, tytöt meikkaa, mutta mä laittaudun kolme tuntii nätiksi näin! :D

Tuskin vetää loppuelämäänsä raputanssia. Euroviisuihin tollanen hulluttelu taas sopii. Pitää jäädä mieleen myös esityksen osalta.

Vierailija
17909/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ostamassa vielä viimeiset ananasmehut.

Aloitamme grillikauden... Kärtsärillä

Vierailija
17910/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Käärijän puheet siitä ettei aio tehdä tätä loputtomiin tuntuu tässä kohtaa aika ihmeelliseltä ja jotenkin latistavilta. 🤔 Se on kuitenkin ollut suurelle yleisölle tuttu vasta tammikuusta. Ihan kuin se ei yhtään pitäisikään huomiosta. Ei tiennyt kuitenkaan millaista iso suosio sitten on.

Vierailija
17911/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän keikalla ihan ratsupoliisit 🐎 ihan kuin kuninkaan kruunajaiset

Vierailija
17912/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max kolme sointua kanteleella. Vois olla mauste, mutta ei kantava teema

Ei herranen aika, ei ikinä kanteletta! Halåå.

Vierailija
17913/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max kolme sointua kanteleella. Vois olla mauste, mutta ei kantava teema

Ei herranen aika, ei ikinä kanteletta! Halåå.

Sähkökantele, ootko ees nähny?

Vierailija
17914/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Käärijän puheet siitä ettei aio tehdä tätä loputtomiin tuntuu tässä kohtaa aika ihmeelliseltä ja jotenkin latistavilta. 🤔 Se on kuitenkin ollut suurelle yleisölle tuttu vasta tammikuusta. Ihan kuin se ei yhtään pitäisikään huomiosta. Ei tiennyt kuitenkaan millaista iso suosio sitten on.

Ehkä se on oikeasti introvertti? Minä olen sellainen. Etenkin nuorempana kaipasin jollain tasolla huomiota, mutta sitten kun sain sitä, väsyin ihan totaalisti.

Vierailija
17915/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on oikeasti introvertti? Minä olen sellainen. Etenkin nuorempana kaipasin jollain tasolla huomiota, mutta sitten kun sain sitä, väsyin ihan totaalisti.

Voi olla, siksi bändit sopiikin monelle suomalaiselle paremmin. On ihan toinen juttu tolleen yksin yrittää vastata kaikkiin huomioihin ja vastuisiin.

Vierailija
17916/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kenellä tahansa ekstrovertillakin menee liiallisuuksiin tuo määrä huomiota kun koko ajan joku haluaa palasen ihmisestä. Jos huomio yhdessä hetkessä hyppää kymmenestä neljään sataan niin jokainen väsyy. Paljon ei ole pakopaikkoja näin pienessä maassa. Moni ekstrovertti väsyy ihmisiin jo normaalissa päivätyössään ja joutuu joka lomansa viettämään ulkomailla että saa olla rauhassa ja nollata aivonsa. Eikä mitään päivätyötä voi alkuunkaan verrata käärijän saamaan huomioon nyt kuukauden sisällä.

Vierailija
17917/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ymmärsin hänen haastattelun niin, että hän ei jatka tätä loputtomiin, koska hän ymmärtää, että kaikella on aikansa ja paikkansa. Hän haluaa lopettaa ns. uransa huipulla niinkuin esim. Cheek. Hän tietää, että muusikon elämä on aika kuluttavaa. Toki en tiedä, mitä Jere oikeasti ajattelee, mutta tuollaisen kuvan sain.

Vierailija
17918/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle 2 klo 20.00

Näkeekö sen Yle Areenasta, kun mulla ei ole telkkaria ?

Vierailija
17919/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ saman kuvan sain. Että Kärtsäri ymmärtää, ettei kannata väkisin yrittää, vaan tekee musaa niin kauan kun se tuntuu oikealta. Hyvä asenne tuo on. Päivä kerrallaan ja carpe diem!

Vierailija
17920/19410 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, minä oon ulkomailla, mistä näkee? Voi linkkiä ny, paniikki päällä🥰

Ketju on lukittu.