Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
1461/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruotsalainen rockbändi on hyvä. Tosin hyvin sisäsiisti niinkuin ruotsalaiset ehdokkaat aina ovat. Saksalle pisteet piristävästä valinnasta.

Vierailija
1462/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänä vuonnna ainakaan vielä  ole montaa maata, jotak kilapilevat voitosta. Jo valituista näen vain Suomen voittajana. Ruotsi valitsee vasta viikon päästä ja jos se Loreen on,niin sieltä tulee toinen voittajaehdokas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voittaa sen kaikista mukavimman ehdokkaan palkinnon.

Vierailija
1464/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen 2023 lopputulos:

1. Ruotsi

2. Suomi..

Sori siskot. Ruotsi hallitsee näitä kisoja ja nappaa keskimäärin sen voiton noin 10 vuoden välein. Suomen on turha yrittää näillä Käärijöillä. :D Loreen on kaikkien aikojen viisujumalatar ja palaa voittamaan jälleen. #ESCStochkholm2024!

Ei minua haittaa jos ruotsi voittaa. Olen erittäin tyytyväinen blind channelin veroiseen sijoitukseen. Sen lisäksi olisi kiva päästä euroviisujen yleisöön joka onnistuu paremmin jos euroviisut on lähellä.

Samaa mieltä ja Ruotsi osaa kyllä järjestää viisut mielettämän hyvin.

Joo kyllä Ruotsi osaa. Mutta mua kiinnostaisi kauheasti minkälaiset viisut vaikka Moldova järjestäisi.

Eikös 2005 Moldovassa jopa pelätty voittoa, kun heillä ei olisi ollut varaa pitää kisoja? Zdob si zdub ja rummuttava mummo tulivat kuudenneksi.

Vierailija
1465/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä voittaa sen kaikista mukavimman ehdokkaan palkinnon.

En tiedä mitä tarkoitat, mutta voisin hyvin kuvitella, että näin kävisi. On sen verran leppoisan oloinen kaveri.

Vierailija
1466/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Norja voittaa. Ruotsi kolmas ja Suomi viides. Kakkoseksi kiilaa joku yllättäjä, sellainen, jota suomalaiset äänestäjät eivät ymmärrä.

Norja on viisukitschiä. Tälläiset floppaa usein viisuissa.

Ja biisin striimausluvut ei välttämättä näy yleisöäänissä, esim. viime vuoden kappaleista ylivoimaisesti Spotifyssa suosituin Armenian Snap oli viisuissa sijalla 20 ja sitä on kuunneltu yli 500 miljoonaa kertaa. Kappale nähtävästi lähti leviämään Tiktokissa kauan kisan jälkeen ja on mielestäni vähän sellainen geneerinen radiobiisi, vähän niinkuin tuo Norjakin mikä ei herätä oikeastaan mitään tunteita.

Vierailija
1467/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, yritän tässä katsella moldovan kisoja.. ja kiriä Islannin ehdokkaat (kiva ladata appi,jonka kieltä ei tajua ja linkkailee vaan sinne tänne)🤔🤣

Serbia olisi vielä... Ääh.

Valitseekohan Moldova tuon biisin,jossa lyhytkasvuinen huilisti vai sen upean sinipukuisen laulajanaisen? Ainoat jotka erottuivat positiivisesti itselle.

Vierailija
1468/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Norja voittaa. Ruotsi kolmas ja Suomi viides. Kakkoseksi kiilaa joku yllättäjä, sellainen, jota suomalaiset äänestäjät eivät ymmärrä.

Norja on viisukitschiä. Tälläiset floppaa usein viisuissa.

Ja biisin striimausluvut ei välttämättä näy yleisöäänissä, esim. viime vuoden kappaleista ylivoimaisesti Spotifyssa suosituin Armenian Snap oli viisuissa sijalla 20 ja sitä on kuunneltu yli 500 miljoonaa kertaa. Kappale nähtävästi lähti leviämään Tiktokissa kauan kisan jälkeen ja on mielestäni vähän sellainen geneerinen radiobiisi, vähän niinkuin tuo Norjakin mikä ei herätä oikeastaan mitään tunteita.

Mun 50+ naispuoliset työkaverit tykkäävät kovasti Norjan biisistä, joten kyllä sillä oma kuulijakuntansa tulee olemaan. Minusta se on samanlainen tekemällä tehty viisubiisi kuin Tattoo, mutta Tattoo on silti ehdottomasti parempi.

Vierailija
1469/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku Mellojem keräilyeriä?

Vierailija
1470/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha koko keräilyerä. pitääkö näitä biisejä pyöritellä sata kertaa ennenkjuin valitaan voittaja. 

Vierailija
1471/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan. Itse katson vasta finaalin.

Nyt seuraan noita muita.

Toi Moldovan kisa vaan kestää ja kestää tulosten osalta....ja kestää. Jostain syystä siellä on romanian edustaja esiintymässä😄

Vierailija
1472/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen 2023 lopputulos:

1. Ruotsi

2. Suomi..

Sori siskot. Ruotsi hallitsee näitä kisoja ja nappaa keskimäärin sen voiton noin 10 vuoden välein. Suomen on turha yrittää näillä Käärijöillä. :D Loreen on kaikkien aikojen viisujumalatar ja palaa voittamaan jälleen. #ESCStochkholm2024!

Ei minua haittaa jos ruotsi voittaa. Olen erittäin tyytyväinen blind channelin veroiseen sijoitukseen. Sen lisäksi olisi kiva päästä euroviisujen yleisöön joka onnistuu paremmin jos euroviisut on lähellä.

Samaa mieltä ja Ruotsi osaa kyllä järjestää viisut mielettämän hyvin.

Joo kyllä Ruotsi osaa. Mutta mua kiinnostaisi kauheasti minkälaiset viisut vaikka Moldova järjestäisi.

Eikös 2005 Moldovassa jopa pelätty voittoa, kun heillä ei olisi ollut varaa pitää kisoja? Zdob si zdub ja rummuttava mummo tulivat kuudenneksi.

Moldova on tosiaan niin köyhä maa, että luultavasti luovuttaisivat kisaisännyyden toisaalle, jos voittaisivat.

Vierailija
1473/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Millä ihmeen konstilla nuo ruotsalaiset lavashowt on aina noin huolella tehtyjä? Theoz + tanssijat, ei mitään moitittavaa, kaikki toimi. Se on eri asia mitä itse biisistä on mieltä.

Vierailija
1474/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moldovalla on erikoisia kappaleita. Hä, onko tämä taas se sama saksofonimies ;)

Vierailija
1475/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Millä ihmeen konstilla nuo ruotsalaiset lavashowt on aina noin huolella tehtyjä? Theoz + tanssijat, ei mitään moitittavaa, kaikki toimi. Se on eri asia mitä itse biisistä on mieltä.

Mellot ovat Ruotsin tv:n isoin satsaus joka vuosi ja siksi siihen satsataan. Miljoonia katsojia 6 viikon ajan ja jättimäinen kiertuesirkus. Tämä on tällainen perhejuhla lähes koko kansalle, varsinkin lapsiperheille. Euroviisuja ei seurata lainkaan samalla tavalla, Mellot on se juttu. Terv Ruotsista

Vierailija
1476/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mellot ovat Ruotsin tv:n isoin satsaus joka vuosi ja siksi siihen satsataan. Miljoonia katsojia 6 viikon ajan ja jättimäinen kiertuesirkus. Tämä on tällainen perhejuhla lähes koko kansalle, varsinkin lapsiperheille. Euroviisuja ei seurata lainkaan samalla tavalla, Mellot on se juttu. Terv Ruotsista

Suomessa ei auttaisi edes miljoonasatsaus. Tai se satsataan urheiluun.

Vierailija
1477/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormalavat veivät suurimman osan budjetista.

Vierailija
1478/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moldovan voitti pasha parfeni!

Sori, ei ole vielä live video

Vierailija
1479/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko kukaan tuota Moldovan finaalia?

Että nauroin, kun oli chatti päällä🤣🤣🤣

Viime vuotinen edustaja veti 20 minuutin setin välissä, oudot RAW energiajuomann mainokset (yhtäkkiä kamera kuvaa tölkkejä)

Ja perinne orkesteri tuomariston ja yleisön äänien välissä.. joka loppui ja alkoi taas.. kesti sekin varmaan 20 minuuttia.

Nauroin ihan kippurassa kommenteille. 😅

Toki näki Moldovan omaa kulttuuria 🤗

Vierailija
1480/19410 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä edes koko Mulkova sijaitsee? Afrikassa...

Ketju on lukittu.