Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ajatellut, että ei yksinhuoltajaa kiitos, mutta eilen

Vierailija
19.05.2022 |

Kauppakeskuksessa tuli niin kauniin näköinen äiti vaunujen kanssa vastaan, että tulin toisiin ajatuksiin. Jos saisin hänet, niin kyllä se lapsikin voisi tulla mukana. Katsoin häntä ja hän katsoi minua, ja kun hän katsoi minua uudestaan, niin jotain tuntui sisälläni. En tiedä olenko koskaan nähnyt kauniimpia silmiä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana aloitus. Kauniisti ajateltu mielestäni. :)

Että kaikki lapsien kanssa liikkuvat naiset ovat yksinhuoltajia.

Vierailija
42/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulema nätti, sellainen naapurintyttö, aito blondi. Käyn 5 kertaa viikossa salilla ja urheilen muutenkin paljon. Minulla on yksi 12 vuotias lapsi, enkä todellakaan ymmärrä mitä se ketään haittaa, eikä ole tuntunut haittaavaankaan. Ja sillä lapsella on myös isä, tietysti on.

Eikä se ero milään tavalla ollut juuri minun syytäni.

Luulisi että nämä ovat ihan itsestäänselvyyksiä, mutta ilmeisesti eräille ei ole.

Välttäisin peruspalstalaisia, narsistisia trolleja kuin ruttoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hold your horses. Et ole vielä nähnyt sen tissejä.

Imettävänä äitinä, jonka kuppikoko vaihtelee päivittäin kolmella muhkeasta pelkkiin tyhjäksi imettyihin lapasiin, nauroin tälle :D Mutta ei ne lapset miestä varten olekaan olemassa, eikä ne raskauksien välissä, niin lyhyeksi kuin jäikin, olleet mitkään lapaset, joten ehkä eivät sellaiseksi jääkään. Ja jos jäävät, niin mitä väliä.

Nykyään monilla lapsettomilla on tosi tyhjät rinnat. Liittyiskö painon jojoiluun? Mutta toisaalta ikänsä hoikkanakin olleilla on

Ja sitten tiedän taas imettäneitä, joilla erittäin hyvännäköiset rinnat. Ehkä ne on geenit kuitenkin.

Vierailija
44/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti rakastuminen on oikeasti kiinni ihmisestä, ja sillä oikealla ihmisellä voi olla lapsi.

Mutta en itse yksinhuoltajana kuitenkaan varmaan alkaisi miehen kanssa, jolle lapsi olisi lähtökohtaisesti turn off ja tekisi vain poikkeuksen kohdallani, koska en voisi luottaa siihen että kohtelee lasta hyvin ja tasavertaisena perheenjäsenenä. Ja kun arki astuisi suhteeseen eikä mies olisi enää niin huumassa, niin varmaan alkaisi lapsikin sitten ärsyttämään enemmän (ellei olisi kerennyt kiintyä siihen).

Sori, mutta kukaan ei kohtele toisen lasta hyvin ja tasavertaisesti. Nämä uusioperhekuviot on aina tuhoon tuomittuja.

Jo kahdeksan yläpeukkua. Tällä palstalla käy harvinaisen sairaita ja ilkeitä ihmisiä. Yök.

Varmaan puolet jotain entisiä koulukiusaajia ja vastaavia riivaajia. 

Tai sit ne on niitä katkeria eronneita miehiä, ketkä on jättäneet lapsensa exänsä hoidettavaksi (eli itse korkeintaan joka toinen viikonloppu lapsia pitävät) ja vieläkin haluavat kontrolloida exäänsä. Tällaisilla uusperhevastaisilla puheilla pyrkivät hankaloittamaan exänsä pariutumista uudelleen. Itsehän eivät uusperhearkeen uuden kumppanin myötä joudu, jos lapset on vaan 4 vrk/kk miehellä.

Ja eronneiden miesten lisäksi myös vielä parisuhteissa olevat miehet, ketkä tietää vaimonsa olevan tyytymätön elämäänsä, levittävät uusperhevastaista viestiä tarkoituksenaan pelotella vaimoansa, että jos eroaa, ei ikinä saa ketään, koska 'kukaan ei halua naista, jolla on lapsia' ja uusperheet on ihan hirveitä.

Kuvittelevat, että naisen olisi joku pakko olla jossain suhteessa, ja ajattelevat, ettei se vaimo sitten ota eroa, jos saa vaimon uskomaan, ettei parempaa ole luvassa. :D

Jep. :D

Kyllä suurin osa löytää uuden parisuhteen ja jos ei löydä, se tuskin on lapsista kiinni.

Vierailija
45/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli lastenvahtina siskon lapselle.

Vierailija
46/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin romanttista. Just sellainen romanttinen "ihastuminen ensisilmäyksellä".

Kerro ap lisää tästä. Jääkö sua nyt vaivaamaan, koska ethän sä varmaan näe sitä enää koskaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi