Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ajatellut, että ei yksinhuoltajaa kiitos, mutta eilen

Vierailija
19.05.2022 |

Kauppakeskuksessa tuli niin kauniin näköinen äiti vaunujen kanssa vastaan, että tulin toisiin ajatuksiin. Jos saisin hänet, niin kyllä se lapsikin voisi tulla mukana. Katsoin häntä ja hän katsoi minua, ja kun hän katsoi minua uudestaan, niin jotain tuntui sisälläni. En tiedä olenko koskaan nähnyt kauniimpia silmiä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhä toi pointti ollut että äiti-ihminen voi olla myös potentiaalinen vaimo, vaikka olisi lapsi ennestään.

Kauneuden takia. 🙄

Vierailija
22/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä päättelit hänet yh:ksi?

Eiköhä toi pointti ollut että äiti-ihminen voi olla myös potentiaalinen vaimo, vaikka olisi lapsi ennestään.

Minä jatkan omalla linjallani jatkossakin. Ennemmin yksin kuin yh:n kanssa

Naisella on lapsi = hän on yh :D

Mikä urpo siellä.

Jos nainen etsii parisuhdetta, ei hän naimisissakaan ole.

Tarkoittaako kauppakeskuksessa kulkeminen sitä, että etsii parisuhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut, ettei niljakasta vanhapoika runkvistia. Ja se linja pitää, eikä tee tiukkaakaan. T: YH

Minusta tämä kommenttisi on typerä ja nolo. Mistä muutenkaan voit tietää, vaikka AP olisi joku hemo panomies-sarjaseurustelija, ja sinä pilkkaat aloituksesta närkästyneenä vanhojapoikia? 

T: toinen yh

Vierailija
24/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on todella kaunis, ja vielä nuori, ja erosi juuri. Lapset tosi mukavia. Ei olisi ihan mahdoton vaimoksi jollekin. Tekee hyvää ruokaa, ja ymmärtää elämän realiteetteja. Suosittelen.

Vierailija
25/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on todella kaunis, ja vielä nuori, ja erosi juuri. Lapset tosi mukavia. Ei olisi ihan mahdoton vaimoksi jollekin. Tekee hyvää ruokaa, ja ymmärtää elämän realiteetteja. Suosittelen.

Mikä viesti tämä nyt on? Ilmeisesti olet jotenkin katkera kaverillesi, kun suhtaudut häneen noin alentavasti?

Se, että ihminen löytää eron jälkeen uuden kumppanin, on ihan normijuttu eikä mikään maailman seitsemäs ihme, johon saattaa kelvata jos on tosi kaunis ja hyvä tekeen ruokaa. LOL.

Omassa kaveripiirissä kaikki eronneet on löytäneet aika nopeasti uuden, sopivan kumppanin eikä siitä ole tehty sen kummempaa numeroa. Ihme porukkaa taas täällä palstalla. 

Vierailija
26/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti rakastuminen on oikeasti kiinni ihmisestä, ja sillä oikealla ihmisellä voi olla lapsi.

Mutta en itse yksinhuoltajana kuitenkaan varmaan alkaisi miehen kanssa, jolle lapsi olisi lähtökohtaisesti turn off ja tekisi vain poikkeuksen kohdallani, koska en voisi luottaa siihen että kohtelee lasta hyvin ja tasavertaisena perheenjäsenenä. Ja kun arki astuisi suhteeseen eikä mies olisi enää niin huumassa, niin varmaan alkaisi lapsikin sitten ärsyttämään enemmän (ellei olisi kerennyt kiintyä siihen).

Sori, mutta kukaan ei kohtele toisen lasta hyvin ja tasavertaisesti. Nämä uusioperhekuviot on aina tuhoon tuomittuja.

Jo kahdeksan yläpeukkua. Tällä palstalla käy harvinaisen sairaita ja ilkeitä ihmisiä. Yök.

Varmaan puolet jotain entisiä koulukiusaajia ja vastaavia riivaajia. 

Vierailija
27/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:t on petoja sängyssä.

Vierailija
28/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti rakastuminen on oikeasti kiinni ihmisestä, ja sillä oikealla ihmisellä voi olla lapsi.

Mutta en itse yksinhuoltajana kuitenkaan varmaan alkaisi miehen kanssa, jolle lapsi olisi lähtökohtaisesti turn off ja tekisi vain poikkeuksen kohdallani, koska en voisi luottaa siihen että kohtelee lasta hyvin ja tasavertaisena perheenjäsenenä. Ja kun arki astuisi suhteeseen eikä mies olisi enää niin huumassa, niin varmaan alkaisi lapsikin sitten ärsyttämään enemmän (ellei olisi kerennyt kiintyä siihen).

Sori, mutta kukaan ei kohtele toisen lasta hyvin ja tasavertaisesti. Nämä uusioperhekuviot on aina tuhoon tuomittuja.

Jo kahdeksan yläpeukkua. Tällä palstalla käy harvinaisen sairaita ja ilkeitä ihmisiä. Yök.

Täällä voi myös laittaa peukkuja vaikka kymmenen minuutissa. Ei niitä kannata tuijottaa, kun ovat manipuloitavissa. Ihan helppoa sellainen.

Vierailija
29/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko vaunuihin? Mitä jos siellä olikin iso olut keissi ja alkon pullisteleva pussi.

Vierailija
30/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut, ettei niljakasta vanhapoika runkvistia. Ja se linja pitää, eikä tee tiukkaakaan. T: YH

Minusta tämä kommenttisi on typerä ja nolo. Mistä muutenkaan voit tietää, vaikka AP olisi joku hemo panomies-sarjaseurustelija, ja sinä pilkkaat aloituksesta närkästyneenä vanhojapoikia? 

T: toinen yh

Sarjaseurustelijat ovat kaikkiruokaisia yleensä, eivät nirsoile ainakaan julkisesti. Se selittää flaksin.

Vierailija
31/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin nähty. Jo olet tarpeeksi hyvännäköinen ja mielellään myös varakas, niin yhtäkkiä ne lapset ei ole este eikä mikään 😂

Vierailija
32/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole lähtökohtaisesti ollut kiinnostunut miehistä joilla on lapsia, mutta jos on poikkeuksellisen hyvännäköinen, kyllä kelpaa - paljon paremmin kuin moni lapseton mies.

Vierailija
33/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap ajatellut että seksi ei välttämätä tunnu kovin taivaalliselta synnyttäneen kanssa. Ovat nimittäin monesti hyvin löysiä.

Vierailija
34/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ajatellut että seksi ei välttämätä tunnu kovin taivaalliselta synnyttäneen kanssa. Ovat nimittäin monesti hyvin löysiä.

Tää on muuten just toisin päin. Synnyttäneet treenaa lantionpohjanlihaksiaan ja niiden kunnosta on kiinni se tuntuma seksin aikana. Monet synnyttämättömät naiset eivät ole edes löytäneet lantionpohjanlihaksiaan, eivätkä miettineet koko lihaksia.

Vierailija
35/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hold your horses. Et ole vielä nähnyt sen tissejä.

Imettävänä äitinä, jonka kuppikoko vaihtelee päivittäin kolmella muhkeasta pelkkiin tyhjäksi imettyihin lapasiin, nauroin tälle :D Mutta ei ne lapset miestä varten olekaan olemassa, eikä ne raskauksien välissä, niin lyhyeksi kuin jäikin, olleet mitkään lapaset, joten ehkä eivät sellaiseksi jääkään. Ja jos jäävät, niin mitä väliä.

Vierailija
36/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit ne on niitä katkeria eronneita miehiä, ketkä on jättäneet lapsensa exänsä hoidettavaksi (eli itse korkeintaan joka toinen viikonloppu lapsia pitävät) ja vieläkin haluavat kontrolloida exäänsä. Tällaisilla uusperhevastaisilla puheilla pyrkivät hankaloittamaan exänsä pariutumista uudelleen. Itsehän eivät uusperhearkeen uuden kumppanin myötä joudu, jos lapset on vaan 4 vrk/kk miehellä.

Vierailija
37/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kannata muuttaa yhteen varsinkaan missään alkuhuumassa suhteen alkumetreillä. Kun kuvioissa on lapsi, kannattaa yhteenmuuttoa muutenkni harkita vähän pitempään kuin normaalisti.

Itse voisin olla miehen kanssa, vaikka hän olisi lähtökohtaisesti ajatellut, ettei halua kumppanilla olevan lapsia, mutta minun kohdallani tilanne olisi toisin. Kyllä itsekin ajattelen esim. että en haluaisi kaukosuhdetta, mutta oikean ihmisen kohdalla, riittävän rakastuneena tekisin hänen kohdallaan poikkeuksen. No, toki vähän eri asia, mutta kuitenkin. Usein rakastuminen ja tunne Sen Oikean löytämisestä voi aiheuttaa sen, että jotkut aiemmat kriteerit kumppaniehdokkaalle eivät enää pädekään.

Vierailija
38/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit ne on niitä katkeria eronneita miehiä, ketkä on jättäneet lapsensa exänsä hoidettavaksi (eli itse korkeintaan joka toinen viikonloppu lapsia pitävät) ja vieläkin haluavat kontrolloida exäänsä. Tällaisilla uusperhevastaisilla puheilla pyrkivät hankaloittamaan exänsä pariutumista uudelleen. Itsehän eivät uusperhearkeen uuden kumppanin myötä joudu, jos lapset on vaan 4 vrk/kk miehellä.

Ja eronneiden miesten lisäksi myös vielä parisuhteissa olevat miehet, ketkä tietää vaimonsa olevan tyytymätön elämäänsä, levittävät uusperhevastaista viestiä tarkoituksenaan pelotella vaimoansa, että jos eroaa, ei ikinä saa ketään, koska 'kukaan ei halua naista, jolla on lapsia' ja uusperheet on ihan hirveitä.

Kuvittelevat, että naisen olisi joku pakko olla jossain suhteessa, ja ajattelevat, ettei se vaimo sitten ota eroa, jos saa vaimon uskomaan, ettei parempaa ole luvassa. :D

Vierailija
39/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ensisilmäyksellä

Vierailija
40/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulema nätti, sellainen naapurintyttö, aito blondi. Käyn 5 kertaa viikossa salilla ja urheilen muutenkin paljon. Minulla on yksi 12 vuotias lapsi, enkä todellakaan ymmärrä mitä se ketään haittaa, eikä ole tuntunut haittaavaankaan. Ja sillä lapsella on myös isä, tietysti on.

Eikä se ero milään tavalla ollut juuri minun syytäni.

Luulisi että nämä ovat ihan itsestäänselvyyksiä, mutta ilmeisesti eräille ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan