Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ajatellut, että ei yksinhuoltajaa kiitos, mutta eilen

Vierailija
19.05.2022 |

Kauppakeskuksessa tuli niin kauniin näköinen äiti vaunujen kanssa vastaan, että tulin toisiin ajatuksiin. Jos saisin hänet, niin kyllä se lapsikin voisi tulla mukana. Katsoin häntä ja hän katsoi minua, ja kun hän katsoi minua uudestaan, niin jotain tuntui sisälläni. En tiedä olenko koskaan nähnyt kauniimpia silmiä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä perusta, jolle rakentaa suhde.

Vierailija
2/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä päättelit hänet yh:ksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhä toi pointti ollut että äiti-ihminen voi olla myös potentiaalinen vaimo, vaikka olisi lapsi ennestään.

Vierailija
4/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti rakastuminen on oikeasti kiinni ihmisestä, ja sillä oikealla ihmisellä voi olla lapsi.

Mutta en itse yksinhuoltajana kuitenkaan varmaan alkaisi miehen kanssa, jolle lapsi olisi lähtökohtaisesti turn off ja tekisi vain poikkeuksen kohdallani, koska en voisi luottaa siihen että kohtelee lasta hyvin ja tasavertaisena perheenjäsenenä. Ja kun arki astuisi suhteeseen eikä mies olisi enää niin huumassa, niin varmaan alkaisi lapsikin sitten ärsyttämään enemmän (ellei olisi kerennyt kiintyä siihen).

Vierailija
5/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhä toi pointti ollut että äiti-ihminen voi olla myös potentiaalinen vaimo, vaikka olisi lapsi ennestään.

Minä jatkan omalla linjallani jatkossakin. Ennemmin yksin kuin yh:n kanssa

Vierailija
6/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hold your horses. Et ole vielä nähnyt sen tissejä.

Vierailija
7/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepy!

Vierailija
8/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on lapsi = hän on yh :D

Mikä urpo siellä.

Vierailija
9/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Jos se vauva olisi huutanut, ap ei olisi huomannut naista ollenkaan vaan sen rääkyvän kakaran.

Vierailija
10/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, ettei niljakasta vanhapoika runkvistia. Ja se linja pitää, eikä tee tiukkaakaan. T: YH

Vierailija
11/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti rakastuminen on oikeasti kiinni ihmisestä, ja sillä oikealla ihmisellä voi olla lapsi.

Mutta en itse yksinhuoltajana kuitenkaan varmaan alkaisi miehen kanssa, jolle lapsi olisi lähtökohtaisesti turn off ja tekisi vain poikkeuksen kohdallani, koska en voisi luottaa siihen että kohtelee lasta hyvin ja tasavertaisena perheenjäsenenä. Ja kun arki astuisi suhteeseen eikä mies olisi enää niin huumassa, niin varmaan alkaisi lapsikin sitten ärsyttämään enemmän (ellei olisi kerennyt kiintyä siihen).

Sori, mutta kukaan ei kohtele toisen lasta hyvin ja tasavertaisesti. Nämä uusioperhekuviot on aina tuhoon tuomittuja.

Vierailija
12/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta kukaan ei kohtele toisen lasta hyvin ja tasavertaisesti. Nämä uusioperhekuviot on aina tuhoon tuomittuja.

Eli SINÄ et kohtelisi!!! Sitähän tuo vaan kertoo.

Kyllä minä vaan kohtelisin, kuten ihan jokaista ihmistä.

Vierailija
13/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä nuo miehet jotka kuvittelevat olevansa naisille lottovoitto. Miten olisi reality check silloin tällöin?

Vierailija
14/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on lapsi = hän on yh :D

Mikä urpo siellä.

Jos nainen etsii parisuhdetta, ei hän naimisissakaan ole.

Vierailija
15/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kohtelee, olen sen omin silmin useassa tapauksessa nähnyt. Sellaiset Hesarin artikkeleiden lapsipuoltaan inhoavat Sannat ja vastaavat eivät ole normaalisti kehittyneitä ihmisiä, vaan jotenkin sairaalloisen itsekeskeisiä ja empatiakyvyttömiä olioita.

Vierailija
16/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänniä nuo miehet jotka kuvittelevat olevansa naisille lottovoitto. Miten olisi reality check silloin tällöin?

Joo niitä on todella karmivia!

Juttelin juuri erään esnin hyvin lämpimältä vaikuttavan miehen kanssa.

Kun olin kiireinen eikä hän heti saanut vastauksia, muuta kuin sen että olin sinä päivänä kiireinen, hän väitti vaihtaneensa puhelimen ja pelkäävänsä että katoan deittisovelluksesta, tämän varjolla hän kysyi numeroani.

Ajattelin että vanha kikka mutta annoin numeron. Seuraavaksi hän oli poistamassa koko sovellusta ja ehdotti siirtymistä whatsappiin. Tämän jälkeen hän on joko todella iholle tunkeva tai ns pois juokseva, todella mustavalkoisesti jompaa kumpaa. Todella erikoista sinne ja tänne suuntautuvaa käytöstä, mutta jonkinlaista manipulointiahan tuokin on.

Vierailija
17/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut, ettei niljakasta vanhapoika runkvistia. Ja se linja pitää, eikä tee tiukkaakaan. T: YH

Hyvä. Älä sitten vaihda mielipidettäsi, en minäkään.

Vierailija
18/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tulisi oikein lakiin kirjata, että mies ei saa unelmoida.

Vierailija
19/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus. Kauniisti ajateltu mielestäni. :)

Vierailija
20/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten hän riisui maskin...🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi