Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maltatko nukkua kun lapsi nukkuu päiväunia?!

Vierailija
18.05.2022 |

Meillä kaksi alle kouluikäistä lasta jotka molemmat nukkuu päiväunet. Minulta on useampi kysynyt, että maltanko itse levätä yhtään päiväuniaikana vai onko minulla paljon hommia kun saan lapset nukkumaan. Siis mitä ihmettä? Vastaan tietysti, että nukun isomman lapsen kanssa koko päikkyajan. Enkä todellakaan koe että silloin pitäisi tehdä yhtään mitään. Ihan kamala ajatuskin, että uhraisin päivän ainoan rauhallisen hetken jollekin hommille.

Sanokaa te jotka ette nuku tai lepää, niin mitä ihmeen hommia te teette? Ja miksi ette lepää kun voitte?

Tätä en ymmärrä. Kaikki mahdolliset kotityöt kyllä hoituu meillä lasten ollessa hereillä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huilasin. Nukkui vauvana ja isompana niin huonosti päikkäreitå että hyödynsin hetket oikaista itsekin.

Vierailija
2/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku, vaan luen tai ompelen, siis vietän laatuaikaa ilman lapsia. Minulla ei käy edes mielessä, että pitäisi siivota tai tiskata, mutta nukkumisen sijaan harrastan kaikessa rauhassa pari tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut koska en enää nukahtanut. Valvoin lähes kaikki yöt ekat 2v.

Vierailija
4/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut.

Vierailija
5/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen kanssa nukuin. Toisen lapsen kanssa en nukkunut.

Vierailija
6/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vasta vauva, mutta lepään päikkäreillä vieressä ainakin jonkun aikaa, että vauva nukahtaa ja joskus harvoin nukun itse. Nukun öisin tarpeeksi. Jos olisi useampi yökukkuja, niin voisi alkaa ne päikkäritkin maistua paremmin.

Vierailija
7/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt kotitöitä, vaan se oli minun omaa aikaa.

Vierailija
8/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotityöt päiväunien aikana. Tykkään tehdä ne tehokkaasti kun saa rauhassa keskittyä. Omaa aikaa minulla on joka ilta klo 19.30 eteenpäin, se on sellaista palauttavaa lepoaikaa kun tietää että lapsi nukkuu seuraavat 11-12 tuntia.

Vierailija
9/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku, vaan nautin rauhasta ja omasta olostani.

Vierailija
10/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä aloittajaa nyt niin ihmetyttää? Kaikki ei toimi samalla tavalla kuin sinä, yllätys? Minä saan levättyä yöllä. Tulee vain huono olo jos päivällä yrittää nukkua. Mitä ihmeen töitä teen, no vaikka laitan ruokaa tai pyykkejä.

Vierailija
11/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla lapsen kanssa kun hän on hereillä. Siivoan kun lapsi nukkuu.

Vierailija
12/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan nuku päiväunia, en koe tarvetta siihen.

Vierailija
13/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein otan pienet päikkärit itsekkin. On tässä useampi vuosi herätty lähes joka yö useamman kerran, niin usein itsellekkin tekee hyvää torkahtaa.

Vierailija
14/14 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen taloustöitä kun lapsi nukkuu. Ne tulee oikeasti tehdyksi sinä aikana. Ehkä minulla on vain suuri onni. Illalla kun mies tulee kotiin, on hänen aikansa olla lapsen kanssa ja minulla on omaa aikaa noin klo 18-22.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi