Te joilla nuorempi mies. Oletteko keskimäärin paremman näköisiä
ja parempikroppaisia kuin ikäisenne muut naiset?
Kommentit (33)
Silloin olin nätti kun aloimme seurustella. Enää en taida olla :D. Mutta kyllä mies edelleen pysyy rinnalla ja sanoo rakastavansa. Meillä 5v ikäero.
Aika tavallisena olen aina itseäni pitänyt.
165cm +-70kg luonnollisen vaaleat hiukset lämmin nauru ja kutsuva hymy.
Vasta viisikymppisenä olen saanut huomiota mitä olen kaivannut. Mieheni vie minua paikkoihin, innostuu asioistani ja fyysinen sekä henkinen yhteys on hikoilluttava.
Parikymppinen mies senegakista osaa oikeasti rakastaa.
En ole. Olen hieman ylipainoinen.
Riittää kun asuu tarpeeksi pohjoisessa, niin ukkoa lappaa tupaan vähän liiankin kanssa näillä selkosilla. Siinä paljoa runkoa katsasteta kun ruvetaan kunnolla n...
Jotkut on ja toiset ei. Itsellä oli nuorena miehenä 10 vuotta vanhempi nainen. Oli upea pakkaus todella seksikäs. Siinä sai nuori poika kyytiä. Kyllä niitä silti on ihan tavallisia pulleroita joilla on joku nuorempi.
Tutustuimme miehen kanssa 23 vuotta sitten. Olin silloin hoikka ja nuoremman näköinen. Miehellä oli hieman ylipainoa ja hän on minua 8 vuotta nuorempi.
Nyt näytän ihan ikäiseltäni. Varmaan johtuu siitä, etten koronan jälkeen ole enää meikannut. Työ ja ainaiset ylityöt ovat vieneet aika paljon energiaa.
Kiloja ei onneksi ole tullut niin paljon lisää. Mutta vanhemmiten lihominen kyllä tapahtuu salakavalasti: Liikut joka päivä, mutta et saa enää syödä samalla tavalla kuin ennen. Pitäisi alkaa loppuelämäksi jollekin erikoisruokavaliolle kuten makrobioottiselle ruokavaliolle, mutta miksi kiusata itseään, kun elämä on niin lyhyt?
Olen kasvoiltani erittäin kaunis blondi. Ikää on 32 ja edelleen yhtä hoikka kuin teininä, mutta perse ja tissit on kasvanut. Tykkään itseäni huomattavasti nuoremmista miehistä. Oikeastaan tapailen vain 16-19 v mustia miehiä.
Kuulehan ap, en ole keskimääräistä paremman näköinen.
Olen ihan tavallinen suomalainen, vaalea, töissä käyvä nainen.
Mieheni on minua kolme vuotta nuorempi, meillä on kaksi lasta.
Mieheni ei rakastanut ulkonäkööni, enkä minä hänen ulkonäköönsä.
Meillä vain aikoinaan ns, synkkasi, eli ihastuimme ja rakastuimme toisiimme. Seurustelimne lähes kaksi vuotta ja sitten avioidumme.
Ulkonäkö on viimeinen asia, mikä voisi taata sen, että suhde kestää aikaa ja ihmiselämän tavanomaisia vastoinkäymisiä.
Se mikä pitää liiton kasassa, on tunne, se että välittää syvästi toisesta ihmisestä, jaksaa rakastaa ja tukea huonoinakin aikoina ja että osaa iloita yhdessä kaikesta siitä hyvästä, mitä liitto on molemmille antanut.
Ydin on se, että pitää tehdä yhdessä asioita, se liimaa puolisot yhteen.
Siis onko tuo ap totaalinen pösilö?
Mitä helvetin tekemistä on keskenään rakkaudella ja ulkonäöllä?
Minulla on naisystävä 21 vuotta minua vanhempi. Ei hän ole ikäistään nuoremman näköinen, mutta itseäni kiihoittaa suuresti kun nainen voisi olla vaikka äitini.
kyllä, olen aina ollut nuoremman näköinen. Olen miestäni 4 vuotta vanhempi.