Voi ei minusta on tullut AV-mamma!!!
Järkyttävää. Kertakaikkiaan uskomatonta. Joka päivä täytyy käydä täällä katsomassa mistä puhutaan. Vielä vuosi sitten en voinut ymmärtää miten joku viitsii hengata täällä!
Kommentit (10)
ja nää jutut täällä alkaa vaikuttaa jo käytökseenkin.. Oltiin lapsen ja hänen mummonsa (=äitini) kanssa Ompussa kauppareissulla ja koska mummo harvoin muualla asuvana shoppailemaan pääsee, reissu venyi. Viimeisenä käytiin Cittarissa ostoksilla ja koska neiti alkoi olla hieman kärttyinen ja nälkäinen, OSTIN hänelle Cittarin sisällä olevasta kahviosta pari pientä piirakkaa. Ne olisi voinut maksaa normaalisti kassalle, mutta kysyin erikseen, voinko maksaa heti kahvion kassalle. Lopun ajan kuljin sitten kaupassa kuitti kädessä piirakoita syövän lapseni kanssa ja pälyilin ympärilleni valmiina selittämään minua epäluuloisesti katsoville (toisille) av-mammoille, että " tämä on kyllä maksettu jo" .. muistan vain niin elävästi ne noin vuoden takaiset keskustelut aiheesta :-).
palstalla kaikki tuntuvat olevan fiksumpia kuin minä. :D
Mua ei harmita enää yhtään, että mies tulee töistä melkein joka ilta vasta 19 jälkeen. Saan rauhassa roikkua täällä, aina kun kotihommat sen sallii. Kun ukko tulee kotiin, se omii läppärin heti itselleen. En saa edes hepulia, jos hän ilmoittaa jäävänsä ylitöihin. APUA! pitäisköhän hakeutu jo hoitoon?
kun aikasemmin en osannut tai uskaltanut. musta on tullut parempi ihminen........ VAI ONKO!!!!!!!!!!
Muistan ajan, kun 70 000. viesti av:lla palkittiin:) Kääk!
tosin silloin palstailtiin online-tyyliin. Mikäköhän vuosi se oli kun palsta vaihtu tällaiseksi?
Blondi kysyy--- mitä tarkoittaa av???
Mulla on aina välillä pitkiä " kuivia" kausia jolloin pysyttelen pois täältä nyt on tullut taas pidempi n viikon putki kun notkun koko ajan täällä. Niin ja olen harrastanut tätä jo vuodesta 1998 tai 1999
Säälittävää mielstäni ainakin välillä!
En mäkään täällä käynyt vuosi sitten. En ees ymmärtänyt miten jotkut voi täällä käydä ja nyt käyn itse, JOKA PÄIVÄ! Täällä kuulee viimeisimmät juorut ;-) On toki paljon asiatontakin tekstiä, mut ne osaan jättää omaan arvoonsa.
terkuin av-ämmä since 2004