Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ahmin, eikä!!

Vierailija
18.05.2022 |

Oon normipainonen, mutta en osaa hillitä itseä. Saatan ahmia, vaikka ei edes olisi nälkä. Äsken ruissipsejä. Ei mikään pahin, mutta menihän siinä 500 kaloria.. Heitin loput pussista pois kun tajusin mitä oli taas tapahtumassa. Ei jumalauta kun ei jaksa. Ainoa tapa olla ahmimatta on jättää kaikki herkut ostamatta, mikä onkin tähän asti toiminut.

Olen myös kertonut kaikille, että mulle ei saa ostaa herkkuja :D Ennemmin ei osta mitään. Ja silti niitä ostetaan. Vaikka oon kertonut mun ongelmasta. Ens kerralla lentää suoraan roskiin, avaamattomana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ahmin kauhean kasan leipää ja kermajuustoa ja klunkutin alas litran omenamehua. 🤣 Onneksi voin jo nauraa asialle ja huomenna alkaa laihis.

Vierailija
2/4 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on oikeesti pervoa, että pitäis olla ilosesti nälissään ja joskus ehkä vahingossa pikkasen maistaa korkeintaan ruokaa- ja samalla joka paikka pursuaa kaikkea mahdollista herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ahmin kauhean kasan leipää ja kermajuustoa ja klunkutin alas litran omenamehua. 🤣 Onneksi voin jo nauraa asialle ja huomenna alkaa laihis.

Voi ei :'D Tsemppiä! 

Vierailija
4/4 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joku pari viikkoa sitten mussutin kokonaisen juustonaksu-pussin päivässä.. Sen piti riittää viikoksi... Hirveen kokonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä