Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö omaa kehoasi?

Vierailija
18.05.2022 |

Kysymys otsikossa.

Tuli vaan tällainen kysymys mieleen kun itse olen koko ikäni (lapsuusvuosilta lähtien) hävennyt omaa kroppaani niin paljon, että pukeudun aina väljiin vaatteisiin, vaikka en ole edes lihava millään asteikolla.

Häpeätkö omaa kehoasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka on isot reidet, vatsa pömpöttää vähän vatsalihasten erkautumisen takia, alavatsassa roikkuu tyhjä nahka makkarana ja toinen nänni puuttuu. Häpeä ei auta mitään, hukkaan heitettyä tunnetta.

Vierailija
2/5 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen häpesin vähemmän, kun olin laihempi ja lihaksia enemmän. Silloin häpesin vain pientä penistäni ja isoa nenääni. Nyt kun olen läski niin häpeän kaikkea itsessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vaikka on isot reidet, vatsa pömpöttää vähän vatsalihasten erkautumisen takia, alavatsassa roikkuu tyhjä nahka makkarana ja toinen nänni puuttuu. Häpeä ei auta mitään, hukkaan heitettyä tunnetta.

No syytä olisi

Vierailija
4/5 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No syytä olisi

Miksi? Mitä se hyödyttää? Ihan samalla tavalla joutuu kuitenkin elämään, turha keskittyä johonkin häpeän tunteeseen.

Vierailija
5/5 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana häpesin. Enää en.

Nyt kaksosraskauden ja ehkä iän tuoman itsevarmuuden myötä näen vartaloni ihan eritavalla.

Mun kroppa teki ison työn.

Olen palautunut järkyttävän hyvin.

Sama makkara se koristaa vatsaani kuin ennenkin raskautta. Mut so what.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi