G:Löytösi Hulluilta Päiviltä?
Käväisin aamupäivällä Tapiolassa (niinkuin moni muukin,huh!) ja mukaan tarttui:
-Kavat talvikengät pojalle (musta-beige)
-Name Itin yökkäreitä,bodyja
-esikoiselle (7v) Espritin paita
Isommille lapsille ei ollut mitään mielenkiintoista,Benettonin paidoista oli jo suurinosa loppunut klo 10 ;)
Olin pojan (1v 5kk) kanssa liikenteessä eli en todellakaan kierrellyt muualla.Jos vielä menen niin YKSIN.....
Kommentit (38)
iso matkalaukku, miesten puku, villakangasulsteri itselleni, 3 benetton trikoopaitaa, lee farkut ja colombia fleecetakki lapsille, 2 dvd:tä, 4 cd-levyä, 1 PS2-peli...sitten loppuivat voimat...
tarttui
-vikingin goretexit pojallemme (oli hyvä viininpunaisempi sävy, olin odottanut räikeämpää)
- japin trikoopaitoja ja hilfigerin paitoja omaan käyttöön
-tutteja vauvalle
-purkkaa
harmillista ettei kavatin kenkiä ollut ainakaan itäkeskuksessa isompia numeroita kuin 25-muuten olisin ottanut nekin oitis.
ja huomenna uudestaan ! jos jaksan.
Löysin tytölle:
Puseroita:
-Benettonin
-Exitin
-Ellen
-Marco Polon
-Sukkia
Pojalle:
- Bogin ruskea pusero ja gollegehousut
- Benettonin pusero
- Name it -yöpuku
Vauvalle:
- Name it -bodeja (ruskeita, sinisiä, valkoisia)
Miehelle:
- Tommy Hilfiger -kello
Itselle/kotiin:
- Luhdan pyyhkeitä
- suklaapusuja
Menen ehkä huomenna tai perjantaina vielä illalla ilman lapsia uudelleen. Oli hiukan vaikeaa rattaiden kanssa päästä kunnolla kiertelemään.
Katsoiko joku minkälaista kangasta oli reiman haalari hulluilla päivillä?
Kivan väriseltä näytti tyttöjen reiman haalari kuvastossa.
Itse en hulluille päiville pääse joten olis hyvä jos joku olis haalaria tutkinut että kannattaako kyseistä haalaria ostaa.
Eli heti aamusta keskustan Stockalta mukaan lähti:
2-os autoyöpukuja pojalle á 6,90e
Benetton paitoja á 6,90e (nämä tosiaan menivät hurjaa vauhtia...)
Bogi ruskeita collegehousuja á 7,90e
Pari Muumi/Haisuli-collegepaitaa á 9.90e
Espirit kauluspaita 13,90e
Brion Puuha Pete pakkauksia á 5,90e
Brion paloasema 15,90e
Plan Toysin kaupunkirata 14,90e
Keskustassa ei ollut Plan Toysin hälytysajoneuvo-settiä lainkaan, Jumbossa sellaisia kuulemma oli. Joten sellainen ehkä pitää vielä käydä hakemassa... Ja Brion Puuha Pete pakkauksia oli keskustassa aika vähän eli 2-3 laatikollista ja Annin sisältäneitä pakkauksia oli vain muutamia. Näitä pakkauksia oli siis 4 erilaista.
Tai no oli ne Kavatin kengät kivat, mutta tarvetta ei meillä nyt ollut niille. Mukaan lähti siis ainoastaan pikkuautoja :)
No, säästyipä rahaa, sillä mukaan tarttui vain: hiuskiinnettä, orkidea, pusulaatikko ja pari lastenkirjaa. Omia etenkin vaatehankintoja rajoittaa raskaus. Jokin kummallinen (?) ahdistuskin iski siellä Tapiolan ruuhkissa.
Olen aiemmin käynyt ennen töihin menoa aina keskustassa, jossa on ollut tilaa klo 8:lta lastenosastolta. Nyt alkoi hirvittää ison vatsan kanssa Tapiolan ahtaudessa. Jonot kassallekin olivat piiitkiä.
Mutta eipä tullut mitään hulluja herätostoksia. :-)
Ai niin, joku kyseli siitä Reiman haalarista. Kangas tuntui ihan hyvältä käteen ja haalari näyttikin ihan hyvältä, mutta olen vannoutunut Reimatecin kannattaja, joten siksi en kovin tarkkaa tutkimusta tehnyt tuosta haalarista, ohimennen vain kokeilin kangasta. En usko sen olevan vedenpitävää laatua...
Ihan ok näköinen jos tykkää Reiman tyylistä, mutta ei ole kosteussuojattu, joten ei ollut mielestäni mitenkään kovin edullinen. Ihmettelinkin kun yksi myyjä selitti kuinka oven takana oli ollut klo 8 mammat jonossa ryntäämässä haalarien kimppuun. Luulikohan moni että Reima tekee vain Reimateccejä?
Mutta ehdin käydä lastenosastolla ja mukaan tarttui;
Pojalle
Kavatin kengät (musta-harmaat)
Reiman kypärämyssy (tummansininen)
Benettonin farkut
Timberlandin trikoopaita
Timberlandin sukkia
2 NameItin yöppäriä
Tytölle
Reiman kypärämyssy (vaaleanpunainen)
Bogin kurahousut
Nalle Puh pikkuhousuja
Kotiin
ruskea WC-matto
ruskeita käsipyyhkeitä
Itselle
Kanebon ripsiväri
Joululahjoiksi
LittlePeoplen hälytysasema
lasten työkaluja
Brion junarataan silta ja vaihde
Ja lisäksi suklaata jouluksi ja suukkoja syötäväksi :)
Sillä ei siellä keskustan ruuhkissa jaksanut kauaa olla :)
Jumbossa oli ihan rauhallista ja sai katsella rauhassa.
Jumbossa kävin piipahtamassa ja en ostanut muuta kun;
- molemmille tytöille Benettonin paidat
- nalle puh pikkareita
- Barbien hevosen pukinkonttiin
itselle en löytänyt mitään kivaa, pikaisesti kiersin naisten osaston läpi, mutta en oikein innostunut mistään ja jotenkin se ryysis ahdisti....
Mukaan tarttui..
2x Name Itin yöpukua
2x Bogin sukkikset
Baby Fehnin puuhamatto
2 x NUKin taikamuki
Ostin vain, mitä oikeasti tarvittiin. Ostoinnokkuutta onneksi laannutti se ihmismassa.. Mielummin maksan sitten vaikka enemmän, että saan rauhassa katsoa ja miettiä.
Muuta mieleistä ei kuvastossa ollut, mutta ainahan siellä on kaikkea muuta kivaa luettolon ulkopuolelta.
Näitä tarttui mukaan:
Tytölle
-ellen trikoopaita
-2 espritin paitaa
-2 benettonin paitaa
-niken huppari (mallikpl)
-littlest pet shop tuplapakkaus
-ravensburgin 2x1000 palan palapeli (tätä tehdään kaikki =)
Pojalle
-columbian fleecetakki
-2 timberlandin trikoopaitaa
-dvd
Itselle
-ellen sateenvarjo
Kotiin:
-se camera
-luhdan käsipyyhkeitä
-ruokaa
-irtiksiä
Tosin löysin yhden vaaleanpunaisen juuru tytön kokoa eri laatikosta :).
Mukaan tarttui:
- se Benettonin paita 6,90e
- adidaksen huppari tytölle 22,90e
- kavatin kengät puna-mustat 39,90e
- name it kaksiosainen yökkäri 6,50e
lisäksi karkkia ja sipsiä...ja palapeli pakkaus, jossa kolme palapeliä miehen veljen pojalle, jolla huomenna 3v synttärit.
Käytiin jumbossa vielä iltapäivällä ja sieltä ostettiin tytölle paloauto (josta tuli suuri menestys) ja kylpyleluja.
Kaiken kaikkiaan meni vissiin vähän reilu 100 euroa.
Ihan ok näkönen ja tuntunen, mutta ei varmaan netää ainakaan kauheasti pidä.
Millaiset nuo Kavatit olivat? Talvi-vai syyskengät? Millaisia kokoja ja oliko niitä paljon? Mulla olisi haussa talvikengät kokoa 26 ja mietin josko huomenna kävisin hakemassa. Huomenna tulee kyllä niitä Tepsujakin; meillä oli ne viime talvena ja tykkäsin kovasti.
pojalle 4v
2x benettonin trikoopaita
2x timberlandin trikoopaita
Marco Polon trikoopaita
Espritin trikoopaita
pojalle 1v
Marco Polon trikoopaita
Name itin Mikki housut
Name itin Mikki paitoja 2kpl ( trikoopaita/kauluspaita)
Benettonin farkut
Kavatin talvikenkengät
Lisäksi mukaan tarttui...
lasten shamppoota ja suihkusaippuaa sekä tietenkin pusuja ja muuta namia niin ja tietenkin pleikka pelejä...
Katsoin muuten myös noita reiman haalareita ja kaikki alaosan saumat oli ainakin minun mielestäni teipattu joten olisiko se nostanut puvun hintaa?
että ostinhan minä miehelle Tommy Hilfigerin trikoopaidan ja muutaman t-paidan :)
Pitihän se arvata, että te kävitte ryöväämässä jo paljolti aamusta kaiken ostettavan arvoisen... Harmillisesti nuo työt häiritsee shoppailua.
Pojalle ostin:
- Columbian fleece (näitä mulla ja miehellä ollut ja ovat aivan ihania)
- Benettonin farkut
- poolo, lapaset, hanskat, pipoja
Mut sit eksyin Zaraan, jossa sain olla ihan yksin ja sieltä tarttui vielä pojalle kaupunkitakki ja kaulahuivi. Ihanat!
Niin ja onneksi mummo (eli äitini) oli pojalle ostanut aamulla Vikingin goret ja ilmeisesti Benettonin ja Espritin puseron. Oliko niissä Benettonin puseroissa muuten sekä tyttöjen että poikien mallia? Äiti kun jäi miettimään, että oliko ne tyttöjen leikkauksella?
Itselle ei tarttunut mitään mukaan, mitä nyt mies oli ostanut sen huomisen Canonin kameran jo toisesta liikkeestä samalla hintaa. Miehelle tarttui mukaan farkut ja kaksi t-paitaa.
Kavatin talvikengät pojalle 39,90
Name itin bodyja 3,90
Name itin yöhaalari 5,90
Tytölle sukkahousuja 4,50/2kpl
Pojalle Disney alushousuja 3,90/3kpl
Pojalle Benetton trikoopaita 6,90
Laatikko Suukkoja 4,90
Nuo Benettonin trikoopaidat loppui ainakin Hgin keskustan myymälästä jo aamupäivällä. Itse sain viimeisten joukossa paidan.