Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tänään työpäivän aikana mm. käynyt kaupassa, neulonut, torkkunut hetken ja selaillut nettiä. Arvaatko missä työssä olen?

Vierailija
18.05.2022 |

Loppupäivän luen kirjaa ja keittelen kahvia, katson ehkä Areenasta jotain.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja

Vierailija
22/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän palstan Tradenomi eli työtön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajan normipäivä on saikulla, lakossa tai äitiyslomalla, joten vastaan canada

Vierailija
24/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla.

Vierailija
25/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja

Vierailija
26/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen avustaja? Käyt kaupassa ja pidät seuraa asiakkaalle?

Oikein. Tosin en pidä seuraa kun avustettava tekee omia juttujaan koneella, iltapäivästä lämmitän hänelle ruuan ja syö sen itse. Kaupassa kävin hakemassa itselleni omenan kun teki mieli :D

Vierailija
27/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoiva-avustaja vai mitä näitä nyt on, jotka ei pääse sairaanhoitajiksi.

Opiskelen parhaillaan sairaanhoitajaksi, opintoja paljon etänä joita teenkin tässä työpäivän aikana joskus. Edellinen viesti siis myös AP:n kuten tämäkin!

Vierailija
28/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastaako ap meille vielä oikean vastauksen?

Vierailija
29/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan oli AP:n vastaus yllä

Vierailija
30/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän se vastaus jo tulikin :)

Vierailija
31/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan oli AP:n vastaus yllä

Osaan kyllä lukea. Jos katsot viestini ja ap:n viestin kellonaikaa niin kirjoitimme juuri samaan aikaan joten en voinut hänen viestiä tuossa vaiheessa vielä nähdä.

Vierailija
32/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon valtion virassa suurinpiirtein keskijohdossa ja teen samaa. Tosin ehdin pyörittää tässä ohessa vielä omaa yritystäkin niin ei tarvii kotona perheajalla sitä tehdä. Leppoisaa työtä, en olis uskonu kun 10 v sitten aloitin.

Vierailija
33/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kaikki hyvät työpaikat ole vähän tällaisia ja siksi niihin kaikki haluaa ja suhteilla pääseekin.

Sitten on ne työt joita ei kukaan suostu tekemään, ei edes työttömät vaikka yritetään pakottaa.

Vierailija
34/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että työskentelee hoiva-avustajana ei tarkoita sitä, että ei olisi mahdollisuutta päästä sairaanhoitajaksi. Itse teen töitä lähihoitajana ja meidän työpaikalla on kolme hoiva-avustajaa eikä heitä ketään kiinnosta opiskella edes lähihoitajaksi saati sitten sairaanhoitajaksi. Pitävät työstään ja pääsevät siinä mielessä helpommalla kun ei ole lääkevastuuta, ei tarvitse päivittää asukkaiden hoitosuunnitelmia, pitää hoitopalavereja jne.

Itse olen siis lähihoitaja ja olen ihan valmistuneena lähihoitajana tehnyt töitä henkilökohtaisena avustajana avustettavan kotona. Työ oli kokopäiväinen ja vakituinen. Henkinen puoli kuitenkin lopulta niin raskas, että palasin lähihoitajan työhön ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi.

Eli voisitte aikuiset ihmiset lopettaa nuo lapselliset ja typerät oletuksenne.

Vierailija
35/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli hyvä palkka, hyvät edut ja työt sait tehtyä noin 2-3 tunnissa.

Nyt on todella pieni palkka, ei mitään etuja, 1 kahvitunti, ei ruokatuntia, ei mitään logiikkaa, juuri tällaisesta pitäisi maksaa enemmän kun tässähän se kärsimys on paljon suurempi.

Vierailija
36/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realismia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että työskentelee hoiva-avustajana ei tarkoita sitä, että ei olisi mahdollisuutta päästä sairaanhoitajaksi. Itse teen töitä lähihoitajana ja meidän työpaikalla on kolme hoiva-avustajaa eikä heitä ketään kiinnosta opiskella edes lähihoitajaksi saati sitten sairaanhoitajaksi. Pitävät työstään ja pääsevät siinä mielessä helpommalla kun ei ole lääkevastuuta, ei tarvitse päivittää asukkaiden hoitosuunnitelmia, pitää hoitopalavereja jne.

Itse olen siis lähihoitaja ja olen ihan valmistuneena lähihoitajana tehnyt töitä henkilökohtaisena avustajana avustettavan kotona. Työ oli kokopäiväinen ja vakituinen. Henkinen puoli kuitenkin lopulta niin raskas, että palasin lähihoitajan työhön ja nyt opiskelen sairaanhoitajaksi.

Hyvin sanottu, ja tosiaan opiskelen tällä hetkellä itsekin sairaanhoitajaksi. Ja henkkarin töissä on ihan todella suuria eroja avustettavasta riippuen. Aiemmin olin avustajana toiselle henkilölle jolla on sama vamma kuin nykyiselläkin avustettavalla mutta työolosuhteet olivat täysin erilaiset, meinasin palaa henkisesti loppuun edellisessä paikassa avustettavan kyykytyksen ja nöyryyttämisen takia. Nyt olen viihtynyt tässä työssä jo 4 vuotta, tullaan toimeen loistavasti ja avustettava on rento ja sopeutuva ihminen. AP

Vierailija
37/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu, ja tosiaan opiskelen tällä hetkellä itsekin sairaanhoitajaksi. Ja henkkarin töissä on ihan todella suuria eroja avustettavasta riippuen. Aiemmin olin avustajana toiselle henkilölle jolla on sama vamma kuin nykyiselläkin avustettavalla mutta työolosuhteet olivat täysin erilaiset, meinasin palaa henkisesti loppuun edellisessä paikassa avustettavan kyykytyksen ja nöyryyttämisen takia. Nyt olen viihtynyt tässä työssä jo 4 vuotta, tullaan toimeen loistavasti ja avustettava on rento ja sopeutuva ihminen. AP

Tuo mun avustajan työ oli todella kevyttä fyysisesti ja pystyin myös neulomaan, lukemaan kirjaa, katsomaan Netflixiä tms, surffailemaan netissä. Henkinen puoli vain kävi lopulta niin raskaaksi etten pystynyt jatkamaan työtä.

Vierailija
38/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa....mä olen töissä yksityisellä ja loppupäivästä on monta tuntia aikaa tehdä mitä tykkää.

Käyn lähikaupassa, luen työpisteellä lehtiä, roikun netissä, katon Netflixiä, lakkaan kynnet, kiharran hiukset, meikkaan, kudon villasukkia...

Joskus mulla on kahvakuula mukana ja vedän treeniä. Olen myös kuorinut perunoita, kun oli kiire töiden jälkeen tehdä ruokaa :D :D 

Vierailija
39/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen kattonut koko päivän elokuvia ja sarjoja. Mitä enemmän katson, sitä enemmän mulle maksetaan. Mitä töitä teen? :D

Vierailija
40/42 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin Tarkastusvirastoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme