Ruminta, mitä olet sanonut toiselle ja kaduttaako
Mikä on siis ruminta tai ilkeintä mitä olet sanonut, oliko sammakko vai tarkoituksellinen töräytys? Harmittaako sinua nyt jälkikäteen?
Kommentit (16)
Pyysin kälyn haistaa issäänsä pitkän haitarin
Oli kuollu pari vuotta aiemmin
Kännipäissäni haukuin kaverin. Pahasti. Pyysin anteeksi, mutta eivät asiat palaa ennalleen.
Sanoin siskolleni, että tappaa itsensä. Kadun sitä edelleen kuukausittain. Tapahtumasta aikaa 15 vuotta ja olemme suhteellisen läheisiä
Kerran sanoin tosi vihaisena kumppanille: "Tapa ittes ja kuole". Mulla oli silloin maniavaihe päällä. Onneksi lääkitys on tasoittanut mieltäni. Kumppani antoi anteeksi, mutta mulle jäi siitä kamala mieli pitkäksi aikaa. Oli vaikeaa antaa itselleni anteeksi.
Oon sanonut tosi pahasti, ajattelematta, että sanani sattui niin paljon kaveriini. Hän itki ja minä itkin lopuksi. Kavereita ollaan vielä onneksi. Oli ainut kerta kun puhuin ilkeästi. Otin opikseni.
Olen sanonut vaikka ja mitä ilkeää. Onneksi ikä on rauhoittanut mieltä.
En muista sellaista, mutta palstalla olen joskus ollut kirjoittamassa viiltävän osuvan kommentin jonkun valitukseen, mutta sitten olen pyyhkinyt sen pois, koska olen ajatellut, että puhun liian totta. Eli olisin liian ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran sanoin tosi vihaisena kumppanille: "Tapa ittes ja kuole". Mulla oli silloin maniavaihe päällä. Onneksi lääkitys on tasoittanut mieltäni. Kumppani antoi anteeksi, mutta mulle jäi siitä kamala mieli pitkäksi aikaa. Oli vaikeaa antaa itselleni anteeksi.
Bibo?
Exällä on kaksisuuntainen ja sain tuon kuulla muistaakseni kahdesti. Myös "kuole yksin niinkun isäs" oli aika rankka, isä hirtti itsensä kun olin teini.
En ole ikinä kohdannut ihmistä, kuka osaa suuttuessaan olla niin ilkeä ja pahansuopa. Kyllähän mä tajuan, että aina ei hillitse kieltään, mutta veti kyllä vyön alle usein ja jos aloin itkemään kun oli niin ilkeä niin huusi vain lisää. Käänsi kaiken luottamuksella kerrotut kipeät asiat riidoissa mua vastaan.
Nuorempana suutuin exälle jostain, taisi taas tehdä oharit jä hävitä juomaan. Haukuin sen sänkytaidot täysin lyttyyn. "En ole ikinä tavannut ketään, joka on pannut kylän ympäri ja silti on noin stanan tylsä sängyssä".
Totta se kyllä oli kun en neljän vuoden aikana tainnut hänen kanssaan saada kuin neljä orgasmia ja seksi oli kaavamaista ja keskittyi vain häneen.
On se silti ilkeästi sanottu eikö tuommoisiin kohtiin sais noin iskeä
Mun entinen poikaystävä kävi vuosia käsiksi, haukkui ja huoritteli, aina kun yritin lähteä niin alkoi kiristämään itse***rhalla. Kirjoitti monta kertaa itse***akirjeenkin että saisi mut jäämään.
Kunnes lopulta kyllästyin ja hänen uhatessaan ta*** itsensä, tiuskaisin että hyvä, älä anna minun estellä.
Eksää ihan tavan vuoksi nimittelin aina suuttuessani hu#raksi vaikka hän ei sitä ollut. Ei kyllä koskaan selvinnyt mitä mieltä hän oli minusta.
Vierailija kirjoitti:
Eksää ihan tavan vuoksi nimittelin aina suuttuessani hu#raksi vaikka hän ei sitä ollut. Ei kyllä koskaan selvinnyt mitä mieltä hän oli minusta.
Hyi hitto mikä oksetus.
Sanoin todella ärsyttävälle 7-vuotiaalle yh-äidin pojalle, että: " Sun isäs ei ole siksi teidän kanssa tekemisissä, kun sinä olet niin kamala".
pakkohan se on katua ettei olis psykopaatti vaikka oli sen kyllä ansainnu