Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painajaisunet exästä

Vierailija
17.05.2022 |

Näättekö unia? Mulla erosta jo 15 vuotta ja edelleen panikoin unissani että enkö vieläkään oo päässy eroon. Viimeyönä taas näin unta että sekä ex että hänen veljensä haukkuivat minua. Ero ei edes ollut kovin riitaisa eikä jäänyt todellakaan mitään kaipuuta. Unet tosiaan aina painajaisia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä välillä nään unia, mutta niistä tilanteista jotka on tapahtuneet ja kyllä.. ne on painajaisia :(

Vierailija
2/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen näin unia jossa pakkasin tavaroita meidän entisessä kodissa. Tavarat ei vaan koskaan loppuneet vaan aina löytyi uutta jostain. Ajattelin sen niin, että unissani käsittelin asiaa ja viimeinen uni olikin sellainen jossa sain vihdoin tavarat pakattua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en ikinää nää

Vierailija
4/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, muoruuden rakkaudesta (joka ollut kaikista merkittävin) on 30 v ja vieläkin varmaan vuosittain näen erilaisia unia hänestä, ei mitään kauhu unia, ne voi olla vähän ahdistavia tai surullisia jätetyksi tulemisen tulanteita kelaavia tms. Selvästi terapoin itseäni vieläkin.

Edellisestä exästäni näin kerran ja se siitä.

Vierailija
5/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen välillä unia yhdestä exästäni, josta erosin jo 20v sitten. Ne unet ovat aina hyviä ja eroottisia. Ajattelen häntä välillä hereillä olessanikin.

Vierailija
6/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mieti eksistä ikäviä juttuja, kaipaan heitä kaikkia ja ajattelen mukavia hetkiä.

Vierailija
7/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen teidän suhde oli?

Erosin väkivaltaisesta suhteesta jo 10 vuotta sitten. Nykyään näen unia, joissa olen hänen kanssaan (hyvillä mielin), me ollaan ihastutti taas tai harrastetaan seksiä.

Herätessä on inhottava olo.

Vierailija
8/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen eräästä exästä unia välillä, mutta ne ovat aika mitäänsanomattomia ehkä tyyliin jotain yhteenpaluu-unia joissa yritän salata yhteenpaluuta muilta.

Vierailija
9/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihde hiipui vuosien myötö ja olo oli kuin olisi veljensä kanssa elänyt. Ahdisti silloin ajatus että onko se mikään syy eroon. Ei ollut riitoja eikä suuria tunteita muitenkaan puolin eikä toisin. Viimeiset ajat vaan tavan vuoksi yhdessä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi