Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies, kuinka usein haluat viikossa?

79394
17.05.2022 |

Juttelin miesystävän kanssa ja hän koki että päivittäin on liikaa ja muutaman kertaa ehkä sopiva. Miten muut miehet koette? Kuinka usein haluatte ja kuinka usein fyysisesti pystytte?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi miehet aina mainostavat niitä "tarpeitaan" kun sitten tosipaikan tulle kuitenkin pihtaavat. itseä olen päivittäin haluava nainen.

Tämä ei eroa mitenkään naisista. Todella harva on valmis harrastamaan seksiä joka päivä. Ollaan niin seksiaalisia, mutta parisuhteessa se seksuaalisuus katoaa.

Parisuhteessa seksi arkipäiväistyy ja kerrat harvenee, vaikka seurusteluaikana on ollut päivittäistä. Siksi konservatiivinen parisuhdeideologia pitäisi lakkauttaa tai ainakin tältäosin kirjoittaa uusiksi. Nykyään avioeroonkaan ei tarvii järjestää oikeudenistuntoa, jossa todisteltiin onko jommallakummalla avioliiton osapuolella ollut sivusuhde eli toinen nainen tai toinen mies. Kaikenlaiset toisten ihmisten kyttäämiset pitää jo pikkuhiljaa loppua.

Vierailija
22/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten haluaa, siis nainen, jokapäivä ihan pitkässä liitossa. Ei ole arkipäiväistynyt seksi. Mieheltä äsken kysyin kuinkausein HÄN halaisi jos ei ajattelis minua ollenkaan, niin sanoi että ainakin jokatoinen päivä. Eli, meillä minä siis haluan enempi, mutta melko samankaltaiset on halut.

Ei olla siis nuoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä päivittäin tai ainakin kolmisen kertaa viikossa.

Vierailija
24/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi miehet aina mainostavat niitä "tarpeitaan" kun sitten tosipaikan tulle kuitenkin pihtaavat. itseä olen päivittäin haluava nainen.

Tämä ei eroa mitenkään naisista. Todella harva on valmis harrastamaan seksiä joka päivä. Ollaan niin seksiaalisia, mutta parisuhteessa se seksuaalisuus katoaa.

Parisuhteessa seksi arkipäiväistyy ja kerrat harvenee, vaikka seurusteluaikana on ollut päivittäistä. Siksi konservatiivinen parisuhdeideologia pitäisi lakkauttaa tai ainakin tältäosin kirjoittaa uusiksi. Nykyään avioeroonkaan ei tarvii järjestää oikeudenistuntoa, jossa todisteltiin onko jommallakummalla avioliiton osapuolella ollut sivusuhde eli toinen nainen tai toinen mies. Kaikenlaiset toisten ihmisten kyttäämiset pitää jo pikkuhiljaa loppua.

Avioeroon ei tarvits syytä avioliiton satamaan astuminen ja sieltä poistuminen ovat pariskunnan yhteisiä asioita. Enemmän kummastuttaa, että nykyisin mörököllit pääsevät vihille keskenään. Kohta varmaan pääsee vihille vaikka vasikan kanssa.

N

Vierailija
25/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista on että joidenkin naisten kanssa sitä seksi ei vähene ja joidenkin kanssa se vähenee merkittävästi. Toi ei ole mikään sääntö tai totuus, miten sen esität. Mikä tarve sinulla on puuttua muiden ihmisten parisuhteisiin ja ideologiaan. Hyvässä parisuhteessa on seksiä molempia tyydyttävä määrä ja toista ei kytätä, sen tahtoisit lakkauttaa, ja vielä ihan kaikilta?

Vierailija
26/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa haluaisin vaikka joka päivä, mutta liian tiheällä tahdilla orgasmin saaminen ei ole minulle mahdollista. Jos puhutaan ihan yhdynnästä, niin neljä kertaa viikossa olisi itselleni paras pidemmän ajan keskiarvo. Olin aiemmin suhteessa, jossa seksiä oli harvoin, kerran kuussa tai vähemmän, enkä halua enää ikinä palata siihen.

Vierailija
27/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten haluaa, siis nainen, jokapäivä ihan pitkässä liitossa. Ei ole arkipäiväistynyt seksi. Mieheltä äsken kysyin kuinkausein HÄN halaisi jos ei ajattelis minua ollenkaan, niin sanoi että ainakin jokatoinen päivä. Eli, meillä minä siis haluan enempi, mutta melko samankaltaiset on halut.

Ei olla siis nuoria.

Tarkoittanet että sinä haluat, etkä puhu kaikista naisista kollektiivina.

Vierailija
28/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut miehelleni, että jos en saa seksiä kotona tarpeeksi, haen sitä muualta.

N50 ja plussa

Vierailija
29/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka päivä 1-3 krt. Useimmiten kerran päivässä. Onneksi on nainen,joka haluaa myös. Nuoresta asti oltu, ja aina naitu, kaikki lapsien pikkulapsiajat ja teiniajat. En pystyisi enempään.

M44

Vierailija
30/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5x viikossa, mutta harvoin tulee välipäiviä ettei laukea edes omin käsin.

Vierailija
31/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sen verran sotkuista touhua ja koska meillä lapsetkin on jo tullut hankittua, niin siistinä miehenä kerta viikossa limojen vaihto vaimon kanssa riittää meille mainiosti. Ollaan lapsiperhe, kaksi lasta ja alta nelikymppisiä.

Vierailija
32/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla siis nuoria.

No olet todella tyhmä. Jos puhun pitkästä liitosta ja sanoin äsken kysyneeni MIEHELTÄNI, niin millainen daiju ei käsitä että on puhe minusta, ei miljoonista naisista.

Enkä myöskään tarkoittanut kaikkia maailman miehiäkään.

Vierailija
33/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee ja rankasti enimmäkseen vaimon halujen/haluttomuuden mukaan.

Minä olen se aktiivisempi ja vonkaava osapuoli. Vaimo taas se joka yleensä on joko väsynyt tai mielestään kipeä, tai jotain. 

Vaimo ei ymmärrä että miehelläkin on oikeus kokea tunteita ja että yhtälailla voi seksikin olla kokonaisvaltaista eikä pelkkää jyystämistä.

Jos nainen itse vittuilee päin näköä koko viikon työstressinsä ja kiireidensä takia ja sitten perjantaina kun katkeaa pitäisi panokoneen olla hetivalmis. JA kun ei sitten äijä viikon kyynistelyn päätteeksi olekaan heti polkemassa ollaan loukkaantuneita.

Sovintoseksi on terminä ihan ok, mutta ei oikein sovi meidän tilanteeseen kun ei varsinaisesti niin myrskyistä tämä riitely ole. Viikon alettua vaimo kiroilee huutaa ja haukkuu henkiöönmenevästi, minä pysyn tiettyyn pisteeseen asti rauhallisena ja vastailen esittämättä ensimmäistäkään syytöstä koska syyttely ei lopu syyttelemällä. Nostan mieluummin kädet pystyyn ja poistun tilanteesta koska kiihtyneen kanssa on ihan turha järkevästi puhua. Loppuviikkoa kohden alkaa välillä olla melko kyynistä, kun itkua pidätellen vain olen hiljaa ja teen asioita sekä yritän olla provosoimatta. Mikään kosketus tai halaaminen ei auta koska kokee että vain yritän kiinnittää huomiota muualle jne. Haluaa vain olla vihainen minulle kun ei muille voi tai kehtaa.

Viikonloput on sitten helpompia kun ei työnsä siinä määrin valtaa tilaa ja silloin on joskus seksiäkin. Yleensä on paitsi silloin kun keksii sitä haluta nyt heti perjantaina töistä tultuaan.

Vierailija
34/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Minä olen se aktiivisempi ja vonkaava osapuoli. Vaimo taas se joka yleensä on joko väsynyt tai mielestään kipeä, tai jotain. 

Vaimo ei ymmärrä että miehelläkin on oikeus kokea tunteita ja että yhtälailla voi seksikin olla kokonaisvaltaista eikä pelkkää jyystämistä.

Jos nainen itse vittuilee päin näköä koko viikon työstressinsä ja kiireidensä takia ja sitten perjantaina kun katkeaa pitäisi panokoneen olla hetivalmis. JA kun ei sitten äijä viikon kyynistelyn päätteeksi olekaan heti polkemassa ollaan loukkaantuneita.

Sovintoseksi on terminä ihan ok, mutta ei oikein sovi meidän tilanteeseen kun ei varsinaisesti niin myrskyistä tämä riitely ole. Viikon alettua vaimo kiroilee huutaa ja haukkuu henkiöönmenevästi, minä pysyn tiettyyn pisteeseen asti rauhallisena ja vastailen esittämättä ensimmäistäkään syytöstä koska syyttely ei lopu syyttelemällä. Nostan mieluummin kädet pystyyn ja poistun tilanteesta koska kiihtyneen kanssa on ihan turha järkevästi puhua. Loppuviikkoa kohden alkaa välillä olla melko kyynistä, kun itkua pidätellen vain olen hiljaa ja teen asioita sekä yritän olla provosoimatta. Mikään kosketus tai halaaminen ei auta koska kokee että vain yritän kiinnittää huomiota muualle jne. Haluaa vain olla vihainen minulle kun ei muille voi tai kehtaa.

Viikonloput on sitten helpompia kun ei työnsä siinä määrin valtaa tilaa ja silloin on joskus seksiäkin. Yleensä on paitsi silloin kun keksii sitä haluta nyt heti perjantaina töistä tultuaan.

Mä ehkä silleen nätisti sanoisin, että jos tuollainen käytös ei lopu, niin sitten seksi loppuu. Mikään pakko sun ei ole olla tuollaisena sylkykuppina ja kynnysmattona.

Vierailija
35/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Autsista. Kyllähän tuollainen peli pitäisi viheltää poikki mahdollisimman nopeasti, ei tuo tilanne parane eikä mene ohi odottamalla joulupukkia tai kesälomaa. Ongelma ei teillä ole seksi, vaan vaimon työ, se pitää ratkaista ja seksi tulee sitten jos on tullakseen.

Itse varmaan tiedät paremmin, miten tuota teidän suhteessanne olisi parasta lähteä kerimään auki, keskustellen keskenään, ulkopuolisilla avustuksella tai jotenkin muuten. Jos omalle kohdalle sattuisi, niin ensimmäinen askel olisi varmaan lista asioista joita viikon aikana on saanut kuulla ja keskustelu niistä viikonloppuna kun kierrokset ovat alentuneet. Jos siitä ei olisi apua, niin varmaan asumusero ja asioiden miettiminen matkan päästä olisi seuraava askel. Mutta missään nimessä ei toiveikasta odottelua paremmasta päivästä!

Vierailija
36/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla siis nuoria.

No olet todella tyhmä. Jos puhun pitkästä liitosta ja sanoin äsken kysyneeni MIEHELTÄNI, niin millainen daiju ei käsitä että on puhe minusta, ei miljoonista naisista.

Pahoitteluni, varmistin vain ettei tule väärinkäsityksiä. Täällä on sellasia niin paljon, esim että kaikkien naisten pillu olisi jotenkin tunnoton, tai vaikka että kaikki naiset tykkäävät klitoriksen pään koskettelusta. Joku levittää aktiivisesti näitä vääriä tietoja totena, joten pitää varmistaa. Ymmärtänet jos olet seurannut palstaa.

Vierailija
37/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla siis nuoria.

Pahoitteluni, varmistin vain ettei tule väärinkäsityksiä. Täällä on sellasia niin paljon, esim että kaikkien naisten pillu olisi jotenkin tunnoton, tai vaikka että kaikki naiset tykkäävät klitoriksen pään koskettelusta. Joku levittää aktiivisesti näitä vääriä tietoja totena, joten pitää varmistaa. Ymmärtänet jos olet seurannut palstaa.

Miehethän ne täällä naisten pilluja tunnottomiksi haukkuvat, ei minusta naiset. Ja on aivan eriasia onko se pillu tunnoton vai eikö sillä PELKÄLLÄ panolla irtoa se orgasmi. Miten paljon tätä asiaa pitää vatvoa, että menee perille. Jase klitoris ON se nautinnonlähde, väittävät miehet sittenmitä tahansa. Ja miehellä se kalu; sen nautinnon saaminen miehlläkin vaihtelee - kuka halua suihin, kuka, naida kuka käsihoidon. Samoin naisetkin nauttivat erilailla sillä klitoriksellaan, niin se menee.  Se ei estä silti nauttimasta yhdynnästäkin.

Lopettakaa te miehet sen naisen värkin paremmin tuntemisesta, kuin naiset itse.

Vierailija
38/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen stimulointi

on tärkein tekijä

naisen orgasmissa.

.

Klitoriksen stimulointi mahdollistaa naiselle myös voimakkaamman orgasmin.

Suora kopio.

Vierailija
39/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan tiedät paremmin, miten tuota teidän suhteessanne olisi parasta lähteä kerimään auki, keskustellen keskenään, ulkopuolisilla avustuksella tai jotenkin muuten. Jos omalle kohdalle sattuisi, niin ensimmäinen askel olisi varmaan lista asioista joita viikon aikana on saanut kuulla ja keskustelu niistä viikonloppuna kun kierrokset ovat alentuneet. Jos siitä ei olisi apua, niin varmaan asumusero ja asioiden miettiminen matkan päästä olisi seuraava askel. Mutta missään nimessä ei toiveikasta odottelua paremmasta päivästä!

Olen päättänyt olla menneitä murehtimatta. Olen itselleni tehnyt listaa päivittäisistä / viikottaisista kohtauksista mutta en ole välttänyt niistä sitten päivänpaisteen taas alettua isommin puhua koska silloin on sekin päivä heti pilalla. Samoin on alkanut tuosta väistelystänikin nyt tulla palautetta että antaa huonoa esimerkkiä lapsille jne kun "en halua selvittää asioita aikuisten tavoin" jne.

Minulla on onneksi paljon muutakin ajateltavaa (kaverit, tuttavat, työyhteisö, some jne) ja ihanat lapsetkin toisaalta yhteisenä ilona. Osaan nauttia elämästä vaikka paskaa tuleekin niskaan, onneksi sitä tulee vain yhdeltä ihmiseltä niin pystyy kovettamaan itsensä. Se on tunnustettava että tuota parempaa päivää tässä olen odotellut jo useita vuosia. Eniten ärsyttää ulkokultaisuus eli jos tästä alkaisin jollekin tutulle saati ammattilaiselle puhua kääntyisi asia todennäköisesti niinpäin että äijällä on burnout tai jotain kun tuommoisia miettii.

Olen sitäkin miettinyt että mistä nämä roolit tulevat. Vaimon vanhemmat ovat enemmän "hyvätahtoisia" riitelijöitä, anoppi soittaa appiukolle suutaan ja appiukko sitten tilaisuuden tullen kuittaa samalla mitalla takaisin. Perusvire on koko ajan kuitenkin huomattavan positiivinen. Omat vanhempani taas aktiivisesti välttelevät konflikteja, isä jotenkin "tyhmyyttään" ja äiti taas on jotenkin järkevä ja pyrkii löytämään ratkaisuja ennenkuin ongelmaa on edes kunnolla havaittu. 

Vierailija
40/43 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla siis nuoria.

Miehethän ne täällä naisten pilluja tunnottomiksi haukkuvat, ei minusta naiset. Ja on aivan eriasia onko se pillu tunnoton vai eikö sillä PELKÄLLÄ panolla irtoa se orgasmi. Miten paljon tätä asiaa pitää vatvoa, että menee perille. Jase klitoris ON se nautinnonlähde, väittävät miehet sittenmitä tahansa. Ja miehellä se kalu; sen nautinnon saaminen miehlläkin vaihtelee - kuka halua suihin, kuka, naida kuka käsihoidon. Samoin naisetkin nauttivat erilailla sillä klitoriksellaan, niin se menee.  Se ei estä silti nauttimasta yhdynnästäkin.

Lopettakaa te miehet sen naisen värkin paremmin tuntemisesta, kuin naiset itse.

Puhut ilmeisesti itsestäsi etkä kaikista naisista, koska minä tunnen vaimoni värkin paremmin kuin sinä, sehän on nyt sanomattakin selvää. Missäs tässä on nyt kiistetty klitoriksesta saatava nautinto, kun minä en löydä sellaista? Muutenkin viestisi käsitteli ihan eri asioita mistä puhuin.