Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hassua, että kiinnostuin Rasmuksesta vasta euroviisujen jälkeen?

Vierailija
17.05.2022 |

Uteliaisuudestani etsin tietoa bändistä enkä tiennyt, että aloittivat jo niin nuorina. Sekin tuli yllätyksenä, että bändin perustajajäsenet ovat vain vuoden minua vanhempia. Toki tiesin, että ovat kansainvälisesti menestyneet ja hyviä kappaleita tehneet.
Ei vain tullut aikoinaan kuunneltua heidän kappaleitaan muuta kuin sattumalta radiosta.

Olenko siis menettänyt paljon, kun en viettänyt nuoruuttani tätä musaa kuunnellen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita Rasmuksen faneja?

Kyllä, löysin vasta nyt ja pidän. Jezebel on ihana.. Erilainen kuin muut tyhjät rallatukset ilman sisältöä. En tiedä yhtään muuta kappaleitaan. Tämä vei jalat alta.

Nyt vasta tosiaan katsoin youtubesta videot In the Shadows ja Guilty. Ovat tosi hyviä :) Oon kuullut aiemminkin, mutta nyt tarkemmin. Erityisesti tykkäsin laulusta Guilty, koska kuvaa tosi läheltä kasvoja ja välillä tehostettu joistakin kohdista laulamalla lähempänä mikrofonia, joka sopii hyvin siihen :)

Ainoa asia mitään harmittelen on, että bändin jäsenet jo parikymmentä vuotta vanhempia kuin noiden kappaleiden aikaan eli jäi elämättä nuo ajat eivätkä tietenkään näytä enää samalta :(

Ap

Mä oon tykästynyt tähän biisiin. Ihanan melodinen vaikka onkin rokkibiisi. Ja ihanan lohduttava sanoma koulukiusatuille että kyllä elämä vielä kantaa. 🥰

On tuokin hyvä :) Tykkään, kun ei tällä kertaa kajaalia silmlssä. Euroviisukappaleessa näyttää jotenkin kornilta parran ja kajaalin kanssa ja muistuttaa enemmän 2014 vuoden euroviisuvoittaja Conchita Wurstia. En varma kirjoitinko nimen oikein. Laurilla ääni hyvin säilynyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi