Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hassua, että kiinnostuin Rasmuksesta vasta euroviisujen jälkeen?

Vierailija
17.05.2022 |

Uteliaisuudestani etsin tietoa bändistä enkä tiennyt, että aloittivat jo niin nuorina. Sekin tuli yllätyksenä, että bändin perustajajäsenet ovat vain vuoden minua vanhempia. Toki tiesin, että ovat kansainvälisesti menestyneet ja hyviä kappaleita tehneet.
Ei vain tullut aikoinaan kuunneltua heidän kappaleitaan muuta kuin sattumalta radiosta.

Olenko siis menettänyt paljon, kun en viettänyt nuoruuttani tätä musaa kuunnellen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita Rasmuksen faneja?

Vierailija
2/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen fani paikalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita Rasmuksen faneja?

Kyllä, löysin vasta nyt ja pidän. Jezebel on ihana.. Erilainen kuin muut tyhjät rallatukset ilman sisältöä. En tiedä yhtään muuta kappaleitaan. Tämä vei jalat alta.

Vierailija
4/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita Rasmuksen faneja?

Kyllä, löysin vasta nyt ja pidän. Jezebel on ihana.. Erilainen kuin muut tyhjät rallatukset ilman sisältöä. En tiedä yhtään muuta kappaleitaan. Tämä vei jalat alta.

Nyt vasta tosiaan katsoin youtubesta videot In the Shadows ja Guilty. Ovat tosi hyviä :) Oon kuullut aiemminkin, mutta nyt tarkemmin. Erityisesti tykkäsin laulusta Guilty, koska kuvaa tosi läheltä kasvoja ja välillä tehostettu joistakin kohdista laulamalla lähempänä mikrofonia, joka sopii hyvin siihen :)

Ainoa asia mitään harmittelen on, että bändin jäsenet jo parikymmentä vuotta vanhempia kuin noiden kappaleiden aikaan eli jäi elämättä nuo ajat eivätkä tietenkään näytä enää samalta :(

Ap

Vierailija
5/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua on vain se, että kiinnostuit siitä.

Vierailija
6/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treenattu kroppa Laurilla!

Vierailija
7/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin oma biisi heavy on hyvä

Vierailija
8/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja treenattu kroppa Laurilla!

Nauttiikohan muuten jollain tavoin naisten ihailusta, kun laittaa välillä itsestään instaan kuvia paidattomana? En tarkoita kysymystä huonolla vaan tuli vain mieleen.

Vierailija
9/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku väittää, että käyttänyt huumeita? Törkeä väite!

Vierailija
10/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiko Lauri vielä? Nyt kun löysin vanhan artikkelin vuosien takaa, olen tyytyväinen, etten ole elänyt noita aikoja. Kielenkäyttö rumaa citylehdessä ja onkohan ääneenkin nykyään vaikuttanut eli voisiko olla kirkkaampi?

Vierailija
11/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaipaan ikuisesti sitä aikaa kun soittivat vielä funkkista ja musiikki ei ollut samaa mitä kaikilla muillakin.

Funky jam <3

Vierailija
12/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan ikuisesti sitä aikaa kun soittivat vielä funkkista ja musiikki ei ollut samaa mitä kaikilla muillakin.

Funky jam <3

Tykkään goottityylistä Guilty-biisissä, vaikka aluksi vähän hätkähdin :D Olisi kiva, jos tekisi tuon tyyppistä musaa :)

Vierailija
13/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Funky jam <3

Tykkään goottityylistä Guilty-biisissä, vaikka aluksi vähän hätkähdin :D Olisi kiva, jos tekisi tuon tyyppistä musaa :)

Toi musavideo paras, kun laulaa vähän matalammalta ja Lauria pukee goottityyli :)

Vierailija
14/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kolahti muinoin niiden Ghostbusters-versio.

Vierailija
15/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasmus foorumilla ollaan ikuisesti vihaisia persuille ja hyvä niin.

Vierailija
16/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hassua. Minusta tuli elinikänen Beatles fani vasta 90-luvun puolivälin jälkeen.

Rasmus ei kyllä ole ikinä ollut minun makuun. Mielummin vaikka juustopäät;)

Vierailija
17/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko vieläkin fani?

Vierailija
18/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko vieläkin fani?

Se oli yksittäinen lemppari ja pari muutakin on myöhemmältä ajalta, mutta kuuntelin enemmän muita bändejä.

Vierailija
19/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita Rasmuksen faneja?

Nyt vasta tosiaan katsoin youtubesta videot In the Shadows ja Guilty. Ovat tosi hyviä :) Oon kuullut aiemminkin, mutta nyt tarkemmin. Erityisesti tykkäsin laulusta Guilty, koska kuvaa tosi läheltä kasvoja ja välillä tehostettu joistakin kohdista laulamalla lähempänä mikrofonia, joka sopii hyvin siihen :)

Ainoa asia mitään harmittelen on, että bändin jäsenet jo parikymmentä vuotta vanhempia kuin noiden kappaleiden aikaan eli jäi elämättä nuo ajat eivätkä tietenkään näytä enää samalta :(

Ap

Mä oon tykästynyt tähän biisiin. Ihanan melodinen vaikka onkin rokkibiisi. Ja ihanan lohduttava sanoma koulukiusatuille että kyllä elämä vielä kantaa. 🥰

Vierailija
20/21 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin perustamaan Laurille oma ihasteluketju tyyliin Damiano. Siinähän se seuraava vuosi vierähtää mukavasti vanhoja muistellen ja uusia arvaillen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi