Suuseksi
Vaimo lopettanut suihinoton, syytä en tiedä. Pari vuotta mennyt ja minä olen ainut joka antaa suuhoitoa toiselle. Miten voin kysyä syytä moiseen?
Kommentit (5)
Avaat suusi ja sanot "miksi näin"? Olet kai Porvoosta?
Vierailija kirjoitti:
Avaat suusi ja sanot "miksi näin"? Olet kai Porvoosta?
En usko että Porvoosta. Taitaa olla Porista!
Eihän nainen nyt voi koskaan pihdata? Eihän?
Kannattaisi varmaan kysyä mikä on todellin syy tuohoin. Tuo suihinottamattomuus on vain seuraus jostain. Sen tietää vain vaimo. Oma veikkaus on läheisyyden, arvostuksen ja rakkauden puute. Jos vaimolla on kaikkea näitä plus nautinnollista seksiä suo hän miehelle myös suikkareita ihan omasta tahdostaan. Osoittaa rakkauttaan miehelle. Näin ainakin meillä.
Kun oltiin oltu reilu 20v yhdessä, uhrasin yhden koko 3vkon kesäloman vaimon ja iltatähden kanssa olemiseen mökillä. Jätin jokavuotisen harrastereissun väliin poikien kanssa ja panostin vaimoon. En tarkoituksella miettinyt mitään omia juttuja, vaan keskityin olemaan vaimon kanssa. Vaimo kehräsi kuin kissa ja seksiä oli kuin nuorena. Tuosta kokemuksesta viisastuneen opin kuuntelemaan vaimoa ja olemaan läsnä. Pitänyt harrastukseni erillään omalla ajalla. Yksi parhaimmista päätöksistäni ikinä, sen satoa nautittu jo viimeiset 25 vuotta.
Minusta ainut keino on kysyä/pyytää suoraan. "Musta olisi kiva, jos voisit pitää mua hyvänä myös"- periaate? Se on reilua ja oikeutettua parisuhteessa. N50+