Miespuolinen ystävä ei soita takaisin
Minulla on miespuolinen ystävä (josta olen kiinnostunut), joka ei soita nyt takaisin. Mitä pitää tehdä: soittaa uudelleen vai odottaa?
Yritin tänään soittaa päivällä klo 15 aikaan. On ollut sen jälkeen mm.Whatsappissa, sen verran kävin katsomassa
Kommentit (10)
Voit soittaa kerran uudestaan, täysin normaalia. Sen jälkeen pallo on kyllä hänellä.
Naisille on tärkeää se että viesteihin ja puheluihin vastataan, miehille ei niinkään. Tämän olen oppinut omilta naisiltani. Palautetta tulee jos ei vastaa. Mieskaverit toteaa vaan, että sulla oli varmaan tilanne päällä kun et vastannut.
En minäkään vastaa muuta kuin pomon puheluihin, koska VIHAAN puhelimessa puhumista. Mun kanssa kannattaa vain viesteillä.
Minulla on ystävä josta olen kiinnostunut. Tässä kohtaa meni jo pieleen.
Kauhea kitinä kuinka mies on kyllä käyttänyt puhelintaan mutta ei ole ottanut naiseen yhteyttä kun nainen haluaa häneltä huomiota. Onko nyt tosiaan niin että naiset ovat ulkoistanut kaiken parisuhteeseen liittyvän alotteellisuuden miehille?
Vierailija kirjoitti:
Kauhea kitinä kuinka mies on kyllä käyttänyt puhelintaan mutta ei ole ottanut naiseen yhteyttä kun nainen haluaa häneltä huomiota. Onko nyt tosiaan niin että naiset ovat ulkoistanut kaiken parisuhteeseen liittyvän alotteellisuuden miehille?
No ehkä tässä tapauksessa on syytäkin, jos mies on tuollainen ettei palaa edes asiaan!
Kuinka vaikeaa on laittaa viestiä että en pääse vastamaan - onko jotain tärkeää vai voidaanko soittaa huomenna?
Koeta vauhdittaa miestä yhteyden pitoon vaikka stringi-peppu kuvallasi. Ehkä mies oli valmentamassa autistisia lapsia harkoissa tai raamattupiirissä. Romanttiset puhelut ja viestit miehenä haluan tehdä kun aika on sopiva ja kiireetön sillä hetkellä esim. illemmalla.
Ehkäpä ei ole sun jutuista kiinnostunut. Älä nyt ainakaan enää yritä ottaa yhteyttä, jotenkin noloa.
Jos minä olisin kiinnostunut jostain naisesta niin olisin tavoitettavissa mistä vain.