Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset, osaatteko olla ihan coolisti, kun joku julkkis tulee kadulla vastaan? Vai tuleeko sellainen kiusallinen olo, että

Vierailija
17.05.2022 |

esitätte, että ette vahingossakaan huomaisi, että se on joku julkkis?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paljon liikkuu keskustassa, julkkiksia tulee vähän joka paikassa vastaan. Ei ne ihmisiä ihmeellisempiä ole.

M55

Vierailija
22/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ainakin osaan olla ihan coolisti täällä miun kotikulmilla Kalliossa jos joku televiisiotähti kävelöö vastaan, ja näin käy muuten usein, ettäs tiiätte katkerat juntit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joskus häkellyn, kun vastaan tulee tutut kasvot, silmänräpäyksen ajan on epäselvää: pitääkö tuota tervehtiä!

Juuri tämä! Kerran ihan viittä vastine tervehdin yhtä Salkkarit-näyttelijää kunnes tajusin kuka se oli!

Vierailija
24/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei edes kiinnosta joku turha julkkis, enkä niitä kovin montaa edes tunnistaisi.

Vierailija
25/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut alueella, jossa samat naamat tuli jatkuvasti vastaan. Jossain vaiheessa tuli olo että pitäisi moikata

Kyllä se vaan kuuluu asiaan olla kohteliaita julkkiksillekin. Mä moikkaan aina naapuruston naamoille ja nykyään jopa viikottain turistaan kuulumisia. Tässä on paljon taiteilijoita naapurustossa, kovin nimi on varmaan Ville Valo. Vähän nimidroppailua. ;) Hän se sitten on leposa turinaveikko, itse tuo aina jää jutuille ja kyselee kuulumisia. Tämmöiseltä viiskyt yli tantalta. :D

Vierailija
26/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni tavannut monta julkkista. Eivät tee vaikutusta, koska en ihaile ketään.

Viimeksi törmäsin ravintola Cheri:ssä Nisa Sorayaan. Oli siellä hovimestarina. Pelästyin, koska hän oli jotenkin yliystävällinen.

Häntä ei varmaan moni muista.

Vierailija
27/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan jättää rauhaan.

Vierailija
28/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä tuohon 26/26.

Näen työssäni heistä henkilökohtaisia asioita, joista Seiska ehkä maksaisi. Mutta minulla on vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
29/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on niin pieni että aina kun siellä liikkuu tulee joku julkkis vastaan. Osaan olla coolisti.

Vierailija
30/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on vain Helsingin ongelma? Minä olen nähnyt Tampereella Mikko Alatalon, Kimmo Sasin ja Pertti Salovaaran. En tiennyt ollenkaan miten päin olisin ollut.

Vierailija
31/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuin kerran koirajuttuja useamman minuutin Paula Koivuniemen kanssa tajuamatta, että se oli hän. Koirat tulivat niin hyvin juttuun, että ajattelin vain, että onpa ihana koira ja miellyttäväkäytöksinen, kauniisti ehostettu rouva. Tajusin vasta, kun lähdimme tahoillemme.

N43

Kuvauksestasi päätellen se ei ollut Paula.

Vierailija
32/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan, tosin en olekaan Helsinkiläinen.

Vierailija
33/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kolme vuotta asunut Helsingissä ja tulee juuri tuollainen olo, että pitää yrittää olla tuijottamatta ja esittää että ei huomaa vaikka oikeasti tekisi mieli tuijottaa :D Ja raportoin kyllä aina vähintään äidilleni, jos olen nähnyt jonkun julkkiksen.

Vierailija
34/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun paljon liikkuu keskustassa, julkkiksia tulee vähän joka paikassa vastaan. Ei ne ihmisiä ihmeellisempiä ole.

M55

Höpö höpö

Eikä tule.

Vierailija
35/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä edes tunnista. Tai tunnistan jotenkin mutta jään miettimään että miten onkin niin tutun näköinen ja jälkeenpäin sitten tajuan kuka ollut kyseessä.

Nämä siis tilanteissa jos oikeasti olen tekemisissä kyseisen henkilön kanssa. Vastaantulijoihin en juurikaan kiinnitä huomiota.

Vierailija
36/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan keskustassa ja julkkuja tulee koko ajan vastaan. Meidän talossakin asuu useampi. Samanlaisia ihmisiä he ovat kuin muutkin, on niin tottunut ettei niihin jaksa reagoida sen kummemmin. Joskus esim neuvolassa on tajunnu jonkun raskauden ennen kuin tieto on julkista.

Vierailija
37/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon nähnyt Tarjan ja Penan Porin Jazz-festivaaleilla. Helsingissä sitten vastaan tullut vaikka ja ketä.

Vierailija
38/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä julkkiksia sen ihmeellisempinä kuin muitakaan.

Vierailija
39/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin näkee jonkun julkkiksen. Ei ongelmaa.

Vierailija
40/40 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun suositussa kesämökkikunnassa, siis myös julkkikset lomailee täällä. Kesäisin täällä pyörii vaikka ketä noiden vakikesäkuntalaisten kanssa. Osaan olla ihan tavallisesti ja kohtelen heitä kuin ketä tahansa. Olen töissä paikkakunnan ainoassa ruokakaupassa... Ja jos joskus satutaan paikkakunnan ainoaan baariin samaan pöytään, niin jutellaan tavallisia. Jos itse ottavat esiin työnsä, voin siitä keskustella.

Ja ihan kuulkaa täällä maalla näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan