Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sibeliusryppyjen hoidattaminen pistoksilla

Vierailija
17.05.2022 |

Kokemuksia kauanko vaikutus kestää, ja oliko tulos toivotunlainen? Tuliko jotakin oireita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoi elefantin kärsä naamaan nenän kohdalle. Oli kyllä hämmentävää.

Vierailija
2/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä ensinnäkin kokeneella lääkärillä tai pistoshoitoja kouluttavalta sairaanhoitajalta.

Minulla vaikutus kestää 4-5 kk erittäin hyvänä, nyt on kulunut 6 kk ja kesäkuussa uusin hoidon. Eli 2 x vuodessa käyn.

Ja ehdottomasti kannattaa hoitaa alue botuliinilla, eikä täyteaineilla.

Turvallisia ja tehokkaita aineita luotettavalla tekijällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoi elefantin kärsä naamaan nenän kohdalle. Oli kyllä hämmentävää.

Hekoheko.

Vierailija
4/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. edelliseen lisäten, mitään oireita tai haittavaikutuksia ei tullut. Pistokohdat punoittavat ensimmäisen puolen tunnin ajan. Olisinpa aloittanut hoidot aiemmin.

Kukaan ei ole huomannut mitään, itse olen tyytyväinen kun rypyt oienneet enkä näytä vihaiselta. Täyteaineista en välitä enkä niitä halua kokeilla, muokkaavat kasvojen muotoa..

Vierailija
5/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi?

Vierailija
6/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoi?

Hinta kiinnostaa itseänikin. En uskonut olevani niin pinnallinen, että ottaisin pistoksia ryppyihini, mutta näissä sibeliusrypyissä mua ärsyttää se, että ne tulee minulle öisin. Siis ilmeisesti öisin kurtistelen otsaani, koska aamulla herään sibeliusrypyillä, mutta päivän aikana ne katoaa ja illalla niitä ei enää ole. En ole mikään otsani kurtistelija hereillä ollessani, joten en tunne niitä ryppyjä "ansiatuiksi" toisin kuin esimerkiksi hymyrypyt. Alan pikkuhiljaa näyttämään vihaiselta pohdiskelijalta, enkä tykkää siitä.