Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällaista miestä olemassakaan?

Vierailija
17.05.2022 |

Olen ollut elämäni aikana monta kertaa erilaisissa suhdekuvioissa miesten kanssa, jotka eivät ole kohdelleet minua hyvin. Viimeaikaisten pohdintojen tuloksena olen ymmärtänyt, että a) en pidä itseäni tärkeänä tai rakkauden arvoisena ja b) en edes tiedä, millaista (hyvää) kohtelua parisuhteessa on realistista odottaa (vanhempien parisuhde riitaisa ja etäinen, eli se on mallini).

Nyt kun olen alkanut miettiä, millainen kohtelu tuntuisi minusta hyvältä, olen päätynyt seuraavaan:

- huomaavaisuus
- vastavuoroisuus
- puhutaan ystävällisesti, ei mitätöiden minun ajatuksia ja tunteita
- luotettavuus (sana pitää, johdonmukaisuus puheissa ja teoissa)
- vierellä pysyminen myös huonoina päivinä (jos on paha mieli tms.)
- halu olla lähellä sekä henkisesti että fyysisesti

Onko tällaista miestä olemassa vai ovatko tällaiset toiveet epärealistisia? Itse olisin valmis noita antamaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi kaksi viimeistä kohtaa hieman tökki, tai herätti ainakin kysymyksiä.

Tuleeko se "huono päivä" tai "pahamieli" aina kun kumppanilla olisi firman pikkujoulu, futisporukan saunailta, tai kavereiden kanssa viikonlopun kalareissu?

Pitääkö sinua olla jatkuvasti silittelemässä ja halailemassa?

Entä se vastavuoroisuus, mitä se sinun osaltasi olisi, jos haluaisit vain nythjätä aina kaksistaan. Saako toinen olla kavereidensa kanssa laisinkaan, jos sinäkään et ole?

Ihan vaan siksi näitä kyselen, kun tuollaisia vaativat kumppanini ovat käyttäytyneet juuri noin, eli todellista vastavuoroisuutta ei ole, on vain jatkuvia vaatimuksia, rajoituksia ja mustasukkaisia epäilyjä.

Kiitos kommentistasi.

Vastavuoroisuudella tarkoitan sitä, että huomioidaan toista vastavuoroisesti, esim. molemmat lähettää toisilleen kivoja viestejä, huomioi vaikka keittämällä kahvit tai käymällä kaupassa jos toinen on väsynyt jne. Oma kokemukseni on se, että itse koitan huomioida ja toinen on passiivinen.

Huonojen päivien jutulla tarkoitan sitä, että kumppani olisi halukas ja kykenevä olemaan vierellä silloinkin, kun on huolia, surua tms. Olen kokenut, että jotkut eivät kestä toisen ei niin hyviä päiviä vaan syyllistävät murjottamisesta, vetäytyvät tms.

Joitain toivomanilaisia miehiä näyttäisi olevan olemassa, se on tosi mukava kuulla :) Eihän niitä enempää tarvitse ollakaan kuin yksi, joten toivoa on :)

Vierailija
22/25 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut yksi jo 26v. Kaikkea tuota ja enemmänkin!

Samoin poikani, isäni ja ystäväpiirimme miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko vanhempasi paljon töissä ja jouduit lapsena oleen paljon yksin kotona? Mulla oli aika paljon poissa ni jäi etäiseksi silloin ja siitä taisi tulla kiintymys ongelmat.

Ikävä kuulla. Omani olivat kyllä läsnä, mutta oli muita syitä, jotka aiheuttivat turvattomuutta.

Vierailija
24/25 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep!

mies54v

LOL. Sinähän olet tällä palstalla sen lukuisia kertoja itse käytökselläsi todistanut, ettet ole yhtään tuollainen, vaan täysin päinvastainen. Huonotapainen ja ilkeäluontoinen mies. 

Kiitos tästäkin. Oliko tuo sinun käytös mielestäsi hienoa ja naisen arvolle sopivaa?

Selvää mitätöintiä ja halveksuntaa toista ihmistä kohtaan

mies54v

Niin makaa kuin petaa. Sinä olet sen täällä tosiaan todistanut itse vuosien aikana lukuiset kerrat, että olet ilkeä ja huonotapainen mies. 

Eipä siitä muita voi syyttää, eikä sen toteaminen ole mitään huonoa käytöstä. 

Ei se ole kuulemma saanu pitkään aikaan.

Vierailija
25/25 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.