Vihaan itteeni
Epäonnistumisia joka saralla, ulkomuotoani, läskejäni, laiskuutta, yleisesti miten pas ka voinkaan olla. Maailman surkein äiti, puoliso ja ihminen. En kestä enää olla itteni kanssa.
Kommentit (17)
Oot saanut kuitenkin hankittua puolison ja lapsen - moni on siinäkin epäonnistunut.
Jos tuntuu, että kaikki ihmiset vihaavat sinua - mene nukkumaan.
Jos tuntuu, että vihaat kaikkia ihmisiä - syö jotain.
Jos tuntuu, että vihaat itseäsi - käy suihkussa.
Miksi olet mielestäsi maailman surkein äiti, ihminen ja puoliso? Mikä elämäntilanne?
Uskon että on/oli vaikeaa, mutta kaikki järjestyy. Hyväksy ittes tai jos et pysty niin puhu jonkun luotettavan kanssa, se auttaa oikeesti <3 Tsemppiä
pienin askelin kohti neutraalimpaa kuvaa itsestäsi.
Minä myös. Ainakin joskus. Tunnen noloutta melkein joka kerta, kun olen puhunut ihmisten kanssa.
Tuttu tunne. Vaikea päästä itsevihasta eroon, kun se on seurannut lapsuudesta asti.
Hyväksy itsesi ja kanna vastuusi, tee työsi. Siitä se olokin kohenee, hyvä että olet nyt jo hieman rehellisempi itsellesikin. Siitä se ajatus sitten lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Kuva muokkautuu kun muokkaa itseänsä ja/tai elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Ainakin joskus. Tunnen noloutta melkein joka kerta, kun olen puhunut ihmisten kanssa.
Häpeä. Suomalaiset on kasvatettu häpeämään itseään. Kannattaa tutustua aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva muokkautuu kun muokkaa itseänsä ja/tai elämäänsä.
Kyllä. Rauhalliseen tahtiin,ei liian rajuja liikkeitä että ei tule uutta epäonnistumisen tunnetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä. Suomalaiset on kasvatettu häpeämään itseään. Kannattaa tutustua aiheeseen.
Pahemmaksi asian vielä tekee, että olen teini. "Se kuuluu ikään", aina sanotaan. Netissä ihmiset tuntuu nykyisin olevan myös ilkeämpiä.
Rakastan itseäni, elämäni on leppoisaa ja kivaa...
Auttaisiko, jos pidät itsesi puuhakkaana ja mietit enemmän sitä, mitä pitää tehdä, kuin itseäsi? Työelämässä se yleensä toimii, mutta en tiedä miten vapaa-ajalla.
Laihduta tai hyväksy ittes.