Onko joku uusi muotivillitys jättää housut pois kokonaan paidan alta?
Ihan siistin näköinen, huoliteltu ehkä reilu nelikymppinen nainen tuli tänään vastaan, jolla oli siis siisti takki ja sen alla tunika tai vastaavanlainen paita, mutta kintut loistivat paljaana! Suunnilleen melkein alkkarit näkyi kävellessä, se tunika (en tiedä pitikö sitä jonakin mekkona) peitti hädin tuskin juuri ja juuri takapuolen. Kävi jopa mielessä kysyä, että unohditko pukea housut lähtiessäsi, mutta en viitsinyt.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän asian vierestä, mutta olen kahdesti nähnyt jollain naisella niin ihonväriset legginsit/strech-housut, että kauempaa katsottuna olen oikeasti hetken aikaa luullut, että tyyppi on liikkeellä ilman housuja. Lähempää toki sitten nähnyt, että onhan sillä housut, mutta värivalinta vain on pielessä. En tajua, miksi kukaan ostaa tuon väriä legginsejä/housuja. Väri ei siis ollut mikään perinteinen beesi, vaan oikeasti ihan sellaisen suomalaisen ihonvärin näköinen.
Luulen, että syy on sama kuin ihonväristen sukkahousujen käytössä. On tarkoituskin näyttää siltä, ettei olisi housuja, mutta ilman housuja ei ole sopivaa/riittävän lämmintä olla.
Joo, mutta kun nämä eivät ole olleet kesäaikaan, ja nuo legginsit on yhdistetty ihan sellaiseen tavalliseen, lyhyeen takkiin, ei mihinkään tunikaan, mekkoon tai edes pitkähelmaiseen paitaan. Ja materiaalikin ollut sellaista vähän paksumpaa eli enemmin tosiaan strech-housut kuin ihan ohuet legginsit. Että en nyt oikein usko, että ovat tarkoituksella halunneet näyttää siltä, että kulkevat pyllyt paljaina.
En ymmärrä, mikä ongelma siinä, jos käyttää ihonvärisiä housuja. Kun kuitenkin oli ne housut eikä pylly paljaana hilluttu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt siististi pukeutuneen naisen jolla oli kauluspaita (joka oli toki pitkähkö mutta ei tosiaan varsinainen paitamekko) ja alta näkyi pitsiset alushousut. Paljaat pakarat vilahti joka toisella askeleella. Oli varmaan tullut virhearviointi helman pituuden kanssa. Myötähäpeä oli sanoinkuvaamaton.
Tarkoituksellinen valinta. Sai sinunkin huomioisi ilmeisen helposti. Kesällähän on ihan normaalia, että etenkin nuoret naiset kulkevat pakarat paljastavissa housuissa. Niissä on vähemmän kangasta kuin minun alkkareissani :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt siististi pukeutuneen naisen jolla oli kauluspaita (joka oli toki pitkähkö mutta ei tosiaan varsinainen paitamekko) ja alta näkyi pitsiset alushousut. Paljaat pakarat vilahti joka toisella askeleella. Oli varmaan tullut virhearviointi helman pituuden kanssa. Myötähäpeä oli sanoinkuvaamaton.
No tuollainen vaikutelma minullekin tuli. Se kun näytti juuri enemmän tunikalta tai paidalta jonka kanssa yleensä kaikki pukevat housut normaalisti.
ap
Näin kanssa kerran naisen kaupassa jolla oli niin lyhyt hame/mekko että alushousut vilkkuivat kävellessä. Eikä ollut edes mikään keskikesä. Taisi olla vielä lapsetkin mukana jotka olivat itse ihan normaalisti ja siistin fiksusti pukeutuneet. Mitähän mahtoivat miettiä kun äiti siinä vieressä nykii helmaa alemmas vähän väliä ettei pakarat näkyisi koko marketille aina askelta vaihtaessa?
Nuorilla naisilla tuollaista näkee joskus.
Vierailija kirjoitti:
Näin kanssa kerran naisen kaupassa jolla oli niin lyhyt hame/mekko että alushousut vilkkuivat kävellessä. Eikä ollut edes mikään keskikesä. Taisi olla vielä lapsetkin mukana jotka olivat itse ihan normaalisti ja siistin fiksusti pukeutuneet. Mitähän mahtoivat miettiä kun äiti siinä vieressä nykii helmaa alemmas vähän väliä ettei pakarat näkyisi koko marketille aina askelta vaihtaessa?
Ai että, tämä oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kanssa kerran talvella metrossa äidin poikansa kanssa, ja hänellä oli sääret täysin paljaana lyhyehkö hame päällä. Ja ulkona oli siis pakkasta!
Ehkä ei ole katsonut peilistä tai ei itse hahmota miten lyhyt helma oikeasti on, tuli vain mieleen. Sitä lyhyyttähän ei pysty samalla tavalla ilman peiliä tajuamaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tuollainen on jo epämukavaa. Miksi ihmiset eivät katso mitä pukevat päälle? Tämä vain retorisena kysymyksenä.
Häh? Alkkarit näkyivät?
Eihän niitä nykyään käytetä tämän asun alla. Kamelinvarpaan näkyminen on niin noloa mutta jättämällä pikkaritkin pois sitä ei pääse muodostumaan.