Lue keskustelun säännöt.
Onko teidän muiden sukujuhlat tällaisia?
17.05.2022 |
Miehet kerääntyvät hyvällä säällä pihakeinuun istumaan ja rupattelemaan. Ehkä yksi kääntelee pihviä. Eivät muuten osallistu mihinkään järjestämiseen.
Naiset tekee kaiken muun. Kantaa astioita, tekee työläimmät ruuat keittiössä, vie likaiset astiat koneeseen jne jne.. Tämä rooli siis tulee kaikille naisille, myös miniöille.
Onko tämä yleinen käytäntö Suomessa? Jos teillä ei ole tällaista sukujuhlissa, niin millaista sitten?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei. Minä olin se p a s k a miniä joka kehtasi osallistua muiden julhiin kutsuttuna vieraana ja pysymään ks roolissa.
Exäni oli lastemme kanssa jotta minä saan syödä rauhassa ja exanoppi kiirehti "pelastamaan" poikansa moiselta vääryydeltä tarjoutuen viihdyttämään lapsia sen aikaa että pokansa saa rauhassa syödä. Lapset joko kiikutettiin oitis minun luokseni tai "unohdettiin" putoamaan laiturilta. Kiitos avusta.
Exäni on narsisti, mutta en yhtään ihmettele minkä vuoksi. Vanhemmillaan oli joku ihme pakkomielle siitä että jos he tarjoavat jotakin niin se piti myös vastaanottaa.
Minulle tarjosi ruokaa jolle olin allerginen ja suuttui kun kieltäydyin. Seuraavalla kerralla sain allergisen reaktion (onneksi lievän) kun päätti puolestani etten ole allerginen ja päätti näpäyttää.
Itki ja huusi ettei hän voinut tietää ja miksi hänelle ollaan vihaisia vaikka kaikkensa on tehnyt jotta kaikilla olisi kivat juhlat.
Teki tuon saman tyttärensä miehelle sillä erotuksella että mieheltä meinas lähteä henki.
Edelleen ovat hienoja ihmisiä. Exää vähän käy sääliksi kun käy siellä itseään rääkkäämässä edelleen.