Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appivanhemmat

Vierailija
17.05.2022 |

Tiedän että moni saattaa ihmetellä mun suhtautumista asiaan mutta kyseessä siis lemmikki ja appivanhemmat. Meillä miehen kanssa koira, jonka kanssa meillä tarkat säännöt. Aina kuitenkin kun käydään appivanhempien luona miehen isä ei piittaa lainkaan sovituista säännöistä. Esim ollaan sovittu että koiraa ei ruokita keittiössä, antaa miehen isä suoraan meidän edessä koiralle ruokaa ja kun ollut hoidossa niin antanut salaa ruokaa ja välillä tuntuu että tekee tarkotuksella. Asiasta ollaan usein miehen kanssa keskusteltu ja mies myös sanonut asiasta isälleen. Mitään muutosta ei asioihin tapahdu ja itse en haluaisi koko koiraa edes appivanhempien luo ottaa kun aina saadaan kauhea riita miksi ei kunnioiteta meidän sääntöjä koiran kanssa. Kaipaisin keskustelua aiheesta tai mielipiteitä mitä pitäisi tehdä. Tuntuu inhottavalta että itse pitäisi asioissa joustaa ja antaa koiran käyttäytyä siellä miten haluaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Jätä koira kotiin. Saat hyvän syyn lähteä anoppilasta ajoissa, kun pitää koira lenkittää.

Vierailija
2/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti samankaltainen tilanne. mitä mieltä mies on? pari vuotta asiasta keskusteltu ja viime keskustelussa mies totesi että löysää nutturaa. mun mielestä tuntuu vaan niin väärältä. kerran jätetty koira kotiin ja kummasti ei riidelty kotimatkalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun äitini ja siskoni tekee - teki - tuota koirien ja lasten kanssa. Lukuisia kertoja sanottiin, ilman tulosta, nyt ei enää sitten tavata.

Vierailija
4/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieltä lähipiiri tästä ollut? ovatko tämän jälkeen ymmärtäneet? ovatko kyselleet miksi ei nähdä? ovatko loukkaantuneet kun asioista sanottu?

Vierailija
5/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhallisesti. Appivanhempien luona käydessänne koiruus saa lapsenlapsikohtelua eli herkkuja tässä tapauksessa. Ja usko tai älä niin koira kuin se isovanhempi on sitä mieltä että se on heidän kahden oma juttu.

Vierailija
6/6 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkujen antamista ei ole kielletty vaan pyydetty että se tapahtuisi muualla kuin keittiössä. Koiralta yritetty kitkeä pois kerjäämistä ja yritetty opettaa että ihmisten ruokailuhetket eivät liity koiraan. Koira siellä ollessaan kerjää keittiössä ja esim suoraan pannulta annetaan koiralle ruokaa. Välillä käytös heijastuu myös kotiin. Herkkuja saa antaa ei kyse ollut siitä. Kerran ollaa pyydetty että ei antaisi kun koira todella herkkävatsainen ja oli viikon ollut veriripulia. Myös tällöin antoi salaa. Mielestäni kyse enemmän sovittujen sääntöjen kunnioittamisesta. Myös 6 kk ikäiselle lapsenlapselle on välillä yrittänyt salaa antaa syötävää.