Tapailumies järkyttyi kun kerroin hänelle filosofiani sekstailemisesta
Kerroin miehelle etten usko että ihmistä on luoto harrastakseen s eksiä vain sen yhden ja saman ihmisen kanssa elämän läpi, ja toinen kohta on että minun mielestäni kaikkia voi kokeilla edes kerran ja katsoa natsaako kemiat sängyssä vai ei. Ja että saattaisin jossain vaiheessa haluta vaihtelua muitten miesten muodossa eli avoimen suhteen. Joko hän hyväksyy tai ei, jos ei niin ei varmaankaan sovita niin hyvin yhteen. Tästä hän sitten järkyttyi ja pahoitti mielensä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuommoisiin naisiin kannata kertapanua enempää satsata. Hyvä vaan kun kerroit tuon etkä haudo asiaa päässäsi.
Kuule mun käsittelyssä haluaa jokainen kerran kokeillut lisää, eipä ole ollut kertaakaan poikkeusta siitä.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdotitko myös kimppaseksiä?
En vielä, mutta olen sitäkin harrastanut joskus, kerran kahden ja kerran kolmen miehen kanssa.
-Ap
Sekstailu on pussaamista / suutelemista. Vanhaa stadin slangia
"Häipyi vuodet niin kuin kaivohon,
Nyt Pave naimisissa Heinolassa on.
Mä yhä levyautomaattiin nojailen
Ja siinä muistoissani Letukassa Pavea mä sekstaan."
Krokotiili rock
san. Jussi Raittinen
Vierailija kirjoitti:
hyvä kun teit asian selväksi. Melko harva aloittaa pidempää suhdetta kaltaisesi kanssa mutta kyllähän pano aina maistuu :D
Niinpä! On tässä jo nyt 3 miestä jotka on fwb suhteessa mun kanssa ja heillä kaikilla oma tyttöystävät jotka epätietoisia järsestelystä. Se tosin ei ole mun ongelma jos poikaystävänsä ovat epärehellisiä. Eivät vaan pysty vastustaa mua koska ulkonäkö seksikäs täys kymppi ja olen niin paljon parempi sängyssä ja ottaan poskeen. Näin ovat sanoneet. Katsotaan nyt saanko tästä tapailumiehestä uskollisen neljännen fwb:n vai ei. Mielestäni olen kuitenkin ihan rehellinen kertoessani taipumuksistani avoimesti.
-Ap
Tapailunainen järkyttyi kun kerroin panevani aina paljaalla, koska kortsu kutittaa vehjettä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla on taksa? Kaikkiko käy?
Miksi ottaisin rahaa avoimissa tai fwb suhteissa? Taksaa on vain harvoin, jos joku vanhempi herrasmies haluaa niin voin antaa, pano 200e tai suikkari 60e.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevytkengäinen nainen, joka sopii miehille vain lyhyeen paineidenpurkuun. Vaimoksi haetaan siveä neitsyt
mies54v
Mistä niitä siveitä neitsyitä löytyy ellet meinaa petofiiliksi ryhtyä? Oksensin.
Suomi on täynnä siveitä neitsyitä, vaikka vouhottavat, aivan jotain muuta.
mies54v
Tämänkaltaiset näkemykset ovat mielestäni syy yhteiskunnan rikkonaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevytkengäinen nainen, joka sopii miehille vain lyhyeen paineidenpurkuun. Vaimoksi haetaan siveä neitsyt
mies54v
Mistä niitä siveitä neitsyitä löytyy ellet meinaa petofiiliksi ryhtyä? Oksensin.
mies54v
Sinunlaisesi ällöpedari keski-ikäinen mies joutaisi vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
mies54v
Sinunlaisesi ällöpedari keski-ikäinen mies joutaisi vankilaan.
Annatko pikkukakkosta kuitenkin?