Onko teillä paljon kuvia vanhempienne kanssa? Varmasti nuoremmilla on
Tajusin vasta nyt, että minulla on yksi ainoa valokuva yhdessä isän tai äidin kanssa kun olin ~-vuotias. Valokuvia on näköjään kuitenkin otettu 50- ja 60-luvullakin.
Ehkä ne kuvat on otettu silloin, kun vanhemmat erosivat. Samat vaatteetkin on kuvissa päällä.
Kommentit (10)
Meillä on. Mustavalkoisia 60 luvulta kellertäviä 70 - 80 luvulta
Ja vielä senjälkeen laadukkaampia värikuvina perhekuvia + sukukuvia esim juhlista.
Älykännyköiden yleistyessä ei kuvia enää ole, paitsi jokaisen bittiavaruudessa. Harmi
On ikävuosiltani 0-14 (synnyin vuonna 87)
70-luvulla syntynyt ja on paljon kuvia.
Ei ole. Sisarusten ja serkkujen kanssa otettuja kuvia on. Vanhemmat taisivat olla niitä kuvien räpsijiä.
Noina vuosikymmenillä ei ollut kovin tavallista, että vanhemmat erosivat ja koulukiusaamista sen takia oli paljon.
Nykyään erolapsena ei ole olla enää mitenkään outoa eikä kiusata. Hyvä niin.
- ap -
Ei ole. Äiti ei tykännyt olla kuvattavana ja isä ei juurikaan ollut läsnä elämässäni.
Meidän perheestä on aika paljon perhekuvia, osa ihan valokuvaajan ottamia. Salissa otetut pönötyskuvat vielä ymmärrän, mutta perheestä on kuvia pellonpientareilla ja puutarhassakin. 60-luvulla oli muuten kauniita mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheestä on aika paljon perhekuvia, osa ihan valokuvaajan ottamia. Salissa otetut pönötyskuvat vielä ymmärrän, mutta perheestä on kuvia pellonpientareilla ja puutarhassakin. 60-luvulla oli muuten kauniita mekkoja.
Minullakin on kuvia sukulaisista
ison kartanon salissa Minua ei niissä kuvissa kuitenkaan näy.
- ap-
Puoli-merkki ei näköjään tullut. Siis puolivuotias.