Loreal seerumi kokemuksia Revitalift, Laser, Filler ym
Mikä noista olisi paras 40+ naiselle. Onko noilla mitään eroja käytännössä?
Kommentit (37)
Yks hyalu-seerumi joka on hypetetty, halpa ja aivan surkea on evolve! Yök.
Ei kait 45 vuotiaana edes ole, odota kun tulet 60 vuotiaaksi, juonteita ainakin ja ensimmäiset silmärypyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran absolutionin superfood-seerumi ja patykan hyaluroni, ne olivat toimivia. Muita en niin muista, nytkin on joku semihyvä...ihan paska - ja halpa- on ordinaryn hyaluroni. Se buffet on jees ja retinoli.
Sitä islantilaista mulla oli kerran pieni pullo, tykkäsin. Huippu on transderman c-vit ja Thomas roth hyaluroni, menettelee.Nyt ei oo varaa moisiin.
Olis kiva kuulla joku alle 50 e hyvä seerumi (ilman silikoneja, parabeeneja, mineraaliöljyjä) mitään kokemusta madara SOS? Mulla ollu vaan testereitä
Twistbe, sieltä löytyy edullisesti ja incit kunnossa etkä mätä vaan mikromuoviaja silikonia iholle.
The ordinary on edullinen ja hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Ei noista halpiksista ole mitään todellista hyötyä iholle. Korkeintaan kosteuttaa ja lisää kuultoa. Kokeile retinolia tai bakuchiolia, se on tehokkaampi tuote ikääntymisen merkkeihin. Tai jokin laadukas c-vitamiiniseerumi.
Ei se hinta vaan sisältö eli inci lista.
Vierailija kirjoitti:
Yks hyalu-seerumi joka on hypetetty, halpa ja aivan surkea on evolve! Yök.
Se on loistava.
Retinoliahan tuo sisältää ja sen vaikutus alkaa näkyä vasta 6-12 kk päästä, joten turha odottaa pikatuloksia. Lisäksi tuo on vähän epämääräinen koska ei kerrota paljonko se sisältää sitä retinolia. Itse ostaisin mieluummin tuotteen jossa kerrotaan pitoisuus. Jos on retinoli-aloittelija, niin joku 0,3% ja jos on vakikäyttäjä jonka iho kestää enemmän, 1% (itse käytän Paula's Choicen 1% Retinol Boosteria)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin juuri 7 päivän kuurin, en muista tarkkaa nimeä, mutta mainitsemasi merkin oli ja pakkaus oli lila, siinä 7 pientä muovista pulloa. Paljon lupailtiin, että 7 päivässä tulisi eroa, mutta arvaa vaan huomaanko itse mitään. No en huomaa. :D En tuota ainakaan enää osta, säännöllinen käyttö vois olla parempi?
Äh, oli siis hyaluron filler -kuuri tämä 7 päivän.
Hyaluroni-happo on voimakaas kosteuttaja. Jos iho on rutikuiva ja esim. kuivuudesta johtuvaa hilseilyä tai pintaryppyä, niin se voi näkyvästi korjaantua 7 päivässäkin. Mutta jos iho ei ole erityisen kuiva niin ei vaikuta mitään näkyvää.
Taina60 kirjoitti:
Ei kait 45 vuotiaana edes ole, odota kun tulet 60 vuotiaaksi, juonteita ainakin ja ensimmäiset silmärypyt.
Mulla on jo 35 v ainakin silmien ympärillä paljon ryppyä ja otsallakin muutama.
Vierailija kirjoitti:
Ihonpuhdistuksen jälkeen tulee joku seerumi aina levitettyä, en ole huomannut juuri eroja näissä halvoissa seerumeissa, lähinnä kosteuttavat ihon.
Tuo Revitalift laser poikkeaa muista siksi, että siinä on oikeaa retinolia, ainoaa ainetta joka tutkitusti parantaa ihoa oikein ja pitkään käytettynä. Sama myydäänkö sitä kalliilla vai halvalla, tehoon se ei vaikuta.
Hinta on erilastumiskeino tietävät tietäjät, rahvas luulee että hinta syntyy vaikkapa raaka-aineen kalleudesta.
Hyalueonihapot turvottaa ensin mutta illalla peseytyy pois ja tulos ei ole pysyvä.
Myös Ordinarylla on oikeaa retinolia sisältävät seerumit, sekä höpö höpö tekoretinol seerumeita 2 kpl. Jos oikeaa retinolia laittaisi naamaan vahvuudella 2 ja 5 prosenttia, palaisi naama kalloon saakka eikä yli 1 pros saa myydä EU:saa kun reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Retinolit ei sovi kaikille, en mielellään niitä ala käyttämään.
Muilla ei ole tutkittua tulosta mutta ihan miten kukin haluaa
Vierailija kirjoitti:
Ainut vaikutus lie rahapussin sisällössä, sitä on vähemmän. Kun nahka alkaa rupsahtamaan ei se enää millään korjaudu, vaikka kuinka uskoisi tai tärväisi rahaa. Saattaa ehkä näyttää hetken "paremmalta", mutta kovin on katoavaista. Tietysti aina voi ostaa uuden törpön ja jatkaa itselleen uskottelua.
Höpö höpö. Lue lääketieteellinen tutkimus a-vitamiinista, retinolista ja tule sen jälkeen uudelleen kertomaan.
nyt on tullut lorealilta 50+ joku clinical seerumi, kellään kokemusta tuosta?
Ei ole eroja noissa seerumeissa. Mikään niistä ei tee mitään.
Mulla oli kerran absolutionin superfood-seerumi ja patykan hyaluroni, ne olivat toimivia. Muita en niin muista, nytkin on joku semihyvä...ihan paska - ja halpa- on ordinaryn hyaluroni. Se buffet on jees ja retinoli.
Sitä islantilaista mulla oli kerran pieni pullo, tykkäsin. Huippu on transderman c-vit ja Thomas roth hyaluroni, menettelee.
Nyt ei oo varaa moisiin.
Olis kiva kuulla joku alle 50 e hyvä seerumi (ilman silikoneja, parabeeneja, mineraaliöljyjä) mitään kokemusta madara SOS? Mulla ollu vaan testereitä