Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanotte lapsellenne, joka on käsi housuissa vieraiden aikana?

Vierailija
11.10.2006 |

Mietin melkein 4v tytön kohdalla, miten toimia. En halua tuomita tapaa pahaksi sinänsä eli sanoa, että ei saa tehdä tai hyi. Jäljethän jättää seksuaalisuuteen. Miten siis toimia oikein tai miten te olette toimineet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voit pyyttää kattamaan pöytää, mutta käytkö ensin käsipesulla? ;)

Vierailija
2/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kohteliasta pitää kättä housuissa. Ei ole kohteliasta huutaa, kaivaa nenää, yskiä päin naamaa eikä ole kohteliasta pitää kättä housuissa.

Olen siis vain niputtaneet ne samaan nippuun " niin vain ei tehdä" -osion alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentelyä ja hienostelua.

Mitä se käsi housuissa ketään haittaa, jos lapsesta on kyse. En usko, että lapsesta näin tulisi julkirunkkaria (anteeksi ruma sana)

Vierailija
4/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoat vieraiden edessä teeskentelyä... eli saako sinun mielestäsi vieraiden edessä siis piereskellä ja kaivaa nenää?

Minä kyllä olen opettanut lapsilleni, että vieraiden edessä käyttäydytään eri lailla kuin kotona.

Vierailija
5/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksvee pojan kanssa tilanne on mennyt siihen, että on pakko sanoa napakasti asiaan, muuten veivaisi sitä pippeliä koko ajan. Olemme ratkaisseet asian niin, että jos haluaa räplätä, tekee sen makuuhuoneessa, ja tulee lopetettuaan pois. Tuntuu sopivan pojallekin ihan hyvin. Vieraisilla ei tarvii tehdä sitä ollenkaan. Eli samoilla säännöillä mennään kuin aikuisetkin. ;)

Vierailija
6/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaivan nenääni kotona, piereskelen, huudan ja itken ja meuhkaan lapsille/miehelle :) ymym enkä tee näitä kylässä. Mielestäni asia ei tod ole hienostelua vaan näin elämässä toimitaan ja minusta on suotavaa toimiakin. Parashan tietenkin on jos kotonakin osaa olla kaivamatta nenää, piereskelemättä ja huutamatta/meuhkaamatta. Hatunnosto niille, jotka siihen pystyy. MInusta jo saavutus jos osaa käyttäytyä hyvin ihmisissä :):

Vierailija
7/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tee siitä sen kummempaa numeroa.

Vierailija
8/8 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En määkään sitä noteeraisi, vielä vähemmän jos lapsi on tosiaan alle 3- vuotias. Napakka kielto lapselle jos on isompi. Toi huomion vieminen toisaalle oli hyvä! Vieraille en asiaa alkaisi selvittämään.

Mun mielestä pierasta saa tai röyhtästä. Meilläpäin ei ilmoja pidätellä taisi Srekkikin sanoa.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä