Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokasin työpaikan bileissä, hävettää..

Vierailija
16.05.2022 |

Eli viikonloppuna oli työpaikan bileet ja olin aivan liian humalassa. En edes muista mitä kaikkea olen tehnyt enkä nyt haluakaan muistaa. Ainakin sylitanssia olin tanssinut ja muutenkin ilmeisesti käyttäytynyt tosi tunkeilevasti miehiä kohtaan (olen vielä kaiken lisäksi naimisissa) ja nyt kuulin ulkopuoliselta ihmiseltä, joka siis ei ollut edes koko bileissä eikä meillä edes töissä, että minusta puhutaan töissä ja olen yleinen naurunaihe. Huomasin kyllä tänään töissä että minua katsottiin jotenkin oudosti. Hävettää ihan älyttömästi. En kyllä normaalisti käyttäydy noin. Miten tästä pääsee yli, irtisanoudunko heti ja kerronko omalle miehelleni?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vuosien mittaan tullut tehtyä kaikenlaisia ylilyöntejä firman bileissä ja varmaan siitäkin syystä olen bileissä erittäin suosittua seuraa.

Vierailija
42/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kaiken irti uudesta roolista. Huomenna viettelet pomon, torstaina jäät ylitöihin toimistopäällikön kanssa. Voimaannu, nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitä viinaa tarttee juoda jos ei pikku nuppi kestä?

Vierailija
44/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmonen haaroista kourija. Toivottavasti saat napakan varoituksen.

Vierailija
45/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rehellisesti sanottuna olisin kyllä vihainen ja jopa järkyttynyt, jos kuulisin että oma mies olisi käyttäytynyt noin firman juhlissa. Siis naiskollegoja kohtaan. Onko tää nyt jotenkin eri asia kun ahdistelija onkin nainen? Tai sietäisittekö te "ottakaa tiukkapipot huumorilla" -tyypit vastaavaa käytöstä omalta kumppanilta?

Vierailija
46/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mokannut kännissä niin pahasti että välit meni osaan sukulaisiin ja "ystävät" laittoivat välit poikki:( tästäkin on vuosia mutta muistan tunteen kun tuntui ettei tästä selviä ikinä! Nykyään en juo pisaraakaan,tiedän että alkoholi tekee mut hulluksi,mulle sama asia kuin olis huumeita vetänyt sen verran sekavaksi tehnyt olon:( mä luultavasti jos olisin sinä ottaisin saikkua vaikka vatsavaivojen,kuukautisten tms takia:(

Vierailija
47/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että olen mokannut pahasti enkä ikinä ennen ole mitään sylitansseja antanut kellekään, enkä ymmärrä mikä minuun meni.. En ihmettele yhtään että minusta puhutaan ja katotaan paheksuen. Ja kun juorut liikkuu jo näköjään työpaikan ulkopuolellakin.. Haluaisin vaan vajota maan alle ja unohtaa koko asian. Seuraavissa juhlissa aion kyllä olla selvinpäin ja mennä sinne autolla, jos enää kehtaan. Ap

Parhaiten asia selviäisi, kun ottaisit sen reippaasti ja suoraselkäisesti puheeksi paikalla olleiden kanssa. Saisit mielenrauhan ainakin sen suhteen, mitä olet juhlissa tehnyt ja mitä muut asiasta ajattelevat. Pakoilulla tai välttelyllä tuossa ei voita mitään, pahentaa vain tilannetta.

Vierailija
48/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mokannut kännissä niin pahasti että välit meni osaan sukulaisiin ja "ystävät" laittoivat välit poikki:( tästäkin on vuosia mutta muistan tunteen kun tuntui ettei tästä selviä ikinä! Nykyään en juo pisaraakaan,tiedän että alkoholi tekee mut hulluksi,mulle sama asia kuin olis huumeita vetänyt sen verran sekavaksi tehnyt olon:( mä luultavasti jos olisin sinä ottaisin saikkua vaikka vatsavaivojen,kuukautisten tms takia:(

No tuohan se olisikin järkevää, kaikki tajuaisivat heti oikean syyn.

Vierailija
49/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa reagoida tilanteeseen muiden reaktioiden mukaisesti. Jos kaikki vain hyväntuulisesti ja lempeästi nauravat, niin nauraa mukana. Jos joku vaikuttaa ahdistuneelta, niin kannattaa käsitellä tilanne nöyrästi pyytämällä anteeksi ja ehkä myös juttelemalla auki (vaikka että hups, alkoholi ei sopinut minulle, ensi kerralla vähemmän). Kun on varmistanut, että kukaan ei pysyvästi traumatisoitunut ja kaikilla on kaikki hyvin, niin ainakin sitten varmasti voi hyväksyä tilanteen ja hyvällä omalla tunnolla mennä eteenpäin. Miehelle myös tottakai puheeksi

Vierailija
50/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot tai tiedät että kukaan ei koe tulleensa ahdistelluksi niin kannattaa yrittää unohtaa asia. Nyt tuntuu isolta jutulta mutta tuskin enää vaikka parin vuoden päästä. Joskus tällaista sattuu ja jotain alkoholin kanssa ylilyöntiä on todennäköisesti tapahtunut suurimmalle osalle paikalla olleista joskus. Tietysti aina on pari sellaista jotka ovat jo syntyessä olleet tiukkapipoja ja ovat olleet joka elämänsä hetki täydessä kontrollissa, mutta vähemmistöä ovat usko pois. Mokaaminen on inhimillistä.

Vierailija
51/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä tilaisuus laittaa pi mpsa, suu ja peppu jakoon työpaikalla. Sinulla ei ole enää mitään menetettävää.

Vierailija
52/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhdet bileet jossa työntekijät nussi yhtä toimiston muijaa vuorotellen.

Poikien kanssa oli maanantaina hauskaa henkilöstöruokalassa kun tämä saapui syömään. Vihellyskonsertti alkoi vasta kun hän oli maksanut  :D

Lähti itkien paikalta, ensin saikkua eikä lopulta tullut takaisin.

Harmi, olis voinu ottaa uusiksi koska tahansa.

Vierailija
53/53 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota työpaikalla uutta illanviettoa. Hyvä trollaus.