Mokasin työpaikan bileissä, hävettää..
Eli viikonloppuna oli työpaikan bileet ja olin aivan liian humalassa. En edes muista mitä kaikkea olen tehnyt enkä nyt haluakaan muistaa. Ainakin sylitanssia olin tanssinut ja muutenkin ilmeisesti käyttäytynyt tosi tunkeilevasti miehiä kohtaan (olen vielä kaiken lisäksi naimisissa) ja nyt kuulin ulkopuoliselta ihmiseltä, joka siis ei ollut edes koko bileissä eikä meillä edes töissä, että minusta puhutaan töissä ja olen yleinen naurunaihe. Huomasin kyllä tänään töissä että minua katsottiin jotenkin oudosti. Hävettää ihan älyttömästi. En kyllä normaalisti käyttäydy noin. Miten tästä pääsee yli, irtisanoudunko heti ja kerronko omalle miehelleni?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että näin moni ajattelee, että näitä nyt sattuu. Ei näitä satu, jos ottaa kohtuudella.
Mulle käy aina niin, että tietyssä vaiheessa iltaa havahdun, että mitä täällä oikein teen ja lähden sitten hortoilemaan yksin jonnekin kaupungin baareista. Istun sitten jossain baaritiskillä yksin, juon pari olutta ja tilaan taksin kotiin. Tuo on merkillinen juttu oikeasti, siis se tunne että on ulkopuolinen ja väärässä paikassa ja haluaa kyllä vielä yhden oluen mutta jossain ihan muualla ja yksin
Viisainta tollasessa tilanteessa on vain naureskella mukana ja muistella jotain erityisen herkullista päähänpistoa, joka juhlissa tuli tehtyä. Kun kaikilla on hauskaa vielä juhlien jälkeen muistella toilailuja, ei kukaan näitä pahalla mieti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että näin moni ajattelee, että näitä nyt sattuu. Ei näitä satu, jos ottaa kohtuudella.
Ensimmäinen kiven heittäjä saapui paikalle. Oi, kuinka kirkas sädekehäsi on!
Näinhän se on. 😇
T. Ylpeästi tiukkapipo
Tuosta syystä en voisi olla suomalaisen naisen kanssa. Ällöttävä käytöstä. Suomalaiset naiset juovat liikaa ja eivät osa käyttäytyä.
Työpaikka ihan sama, mutta kerro miehellesi, niin että hän voi toimia oikein ja erota susta.
Yök! tuommoinen.
Mies 38v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se selän takana hekottelu loppuu, kun annat asian olla. Ilmeisesti työkavereillesi tapahtuu elämässään todella vähän ja ymmärrys toisen hauskanpitoon ei ihan riitä. Enemmänki säälin työkavereitasi. Ihan varmasti moni kadehtii, miten uskalsit. Eivät vaan kehtaa olla eri mieltä jonkun tiukkapipon pauhatessa asiaa. Ja mitä hemmettiä joku ulkopuolinen teidän firman juhlista tietää? Sellaiset jutut suurenevat juorutessa
Ymmärrys hauskanpitoon ei ihan riitä? Onko tuo ap:n toilaili sinusta hauskanpitoa? En ole tiukkapipo, mutta ei kuulosta kovin hauskalta olla ympäripäissään vikittelemässä miehiä, kun itse vielä kaiken lisäksi naimisissa. Ymmärrän että ap:ta hävettää. Kuolisin häpeään itsekin. Sun täytyy nyt vaan yrittää kestää.
Mä oon ehkä tiukkapipo, mutta tuossa sylitanssit sun muut vastakkaisen (?) sukupuolen ahdistelut menevät mielestäni överiksi. Ainakin itse pyytäisin anteeksi kohteilta. Lähinnä mietin asiaa siltä kannalta, jos joku naimisissa oleva mies hirveässä humalassa lähentelisi bileissä työpaikan naisia - tuollaisen kohteeksi olen nuorempana entisen työpaikan juhlissa joutunut, ja koin tilanteen oikeasti ahdistavana. Toki jos on selvää että muut ottavat asian huumorilla, ei mitään anteeksipyyntöä varmaankaan tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se selän takana hekottelu loppuu, kun annat asian olla. Ilmeisesti työkavereillesi tapahtuu elämässään todella vähän ja ymmärrys toisen hauskanpitoon ei ihan riitä. Enemmänki säälin työkavereitasi. Ihan varmasti moni kadehtii, miten uskalsit. Eivät vaan kehtaa olla eri mieltä jonkun tiukkapipon pauhatessa asiaa. Ja mitä hemmettiä joku ulkopuolinen teidän firman juhlista tietää? Sellaiset jutut suurenevat juorutessa
Ymmärrys hauskanpitoon ei ihan riitä? Onko tuo ap:n toilaili sinusta hauskanpitoa? En ole tiukkapipo, mutta ei kuulosta kovin hauskalta olla ympäripäissään vikittelemässä miehiä, kun itse vielä kaiken lisäksi naimisissa. Ymmärrän että ap:ta hävettää. Kuolisin häpeään itsekin. Sun täytyy nyt vaan yrittää kestää.
Mä oon ehkä tiukkapipo, mutta tuossa sylitanssit sun muut vastakkaisen (?) sukupuolen ahdistelut menevät mielestäni överiksi. Ainakin itse pyytäisin anteeksi kohteilta. Lähinnä mietin asiaa siltä kannalta, jos joku naimisissa oleva mies hirveässä humalassa lähentelisi bileissä työpaikan naisia - tuollaisen kohteeksi olen nuorempana entisen työpaikan juhlissa joutunut, ja koin tilanteen oikeasti ahdistavana. Toki jos on selvää että muut ottavat asian huumorilla, ei mitään anteeksipyyntöä varmaankaan tarvita.
Tuo tosiaan on sek.suaalista ahdistelua, oli tekijä kumpaa sukupuolta tahansa. Jos mua kohtaan käyttäytyisi miespuolinen työkaveri samalla tavalla, pitäisin toimintaa törkeänä.
Äkkiä se unohtuu, vaikka itse muistaisitkin sen kauan. Ei todellakaan kannata työpaikkaa vaihtaa tuosta syystä. Eri asia jos on toosaa näyttänyt tai panee julkisesti jonkun kanssa.
Työpaikan bileissä ei kannata juoda ollenkaan tai pysytellä siinä yhdessä, jos on mitään riskiä että käy perseilemään. Itse olen jo sen ikäinen ettei mitkään ilmaisen viinan bileet kiinnosta. Eikä kyllä kiinnosta kuulla mitä muut ovat touhunneet.
No jätät seuraavat työpaikan bileet väliin ja niistä seuraavalle pukeudut hillitysti ja otat hillitymmin alkoo, annat jonkun muun mokailla. Melko h*orahtavaa toi sun käytös on ollut, että pitäisin sinuna aika matalaa profiiliä jatkossa ellet halua täyshutsun mainetta.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Ole pro aktiivinen. Naura itsellesi ja tee kerralla muillekin selväksi, miten sua HÄ-VET-TÄÄ. Sit anna asian olla.
Tämä on oikeasti hyvä neuvo, joka toimii aina. Kun itse päivittelet omaa hölmöyttäsi kovaan ääneen ja naurat asialle, muilla ei ole enää mitään kuiskuteltavaa.
NONNIH sieltä se naisen oikea persoonallisuus kumpuaa esille kun on vähän liikaa ottanut. Ihan h o r a t s u olet jos olet jotain sylitanssia vääntänyt työpaikalla. On se varmaan kivaa sitten seuraavissa bileissä kun miehet tulee ehdottaa että "ottaisitko suihin siivouskomerossa", ihan itse oisit tollaset ehdotukset ansainnut.
Huhhuh, mikä bimbo.
Tiedän että olen mokannut pahasti enkä ikinä ennen ole mitään sylitansseja antanut kellekään, enkä ymmärrä mikä minuun meni.. En ihmettele yhtään että minusta puhutaan ja katotaan paheksuen. Ja kun juorut liikkuu jo näköjään työpaikan ulkopuolellakin.. Haluaisin vaan vajota maan alle ja unohtaa koko asian. Seuraavissa juhlissa aion kyllä olla selvinpäin ja mennä sinne autolla, jos enää kehtaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että olen mokannut pahasti enkä ikinä ennen ole mitään sylitansseja antanut kellekään, enkä ymmärrä mikä minuun meni.. En ihmettele yhtään että minusta puhutaan ja katotaan paheksuen. Ja kun juorut liikkuu jo näköjään työpaikan ulkopuolellakin.. Haluaisin vaan vajota maan alle ja unohtaa koko asian. Seuraavissa juhlissa aion kyllä olla selvinpäin ja mennä sinne autolla, jos enää kehtaan. Ap
Tehty mikä tehty, antaa ihmisten puhua jos haluavat. Ei kannata murehtia liikaa, virheistä oppii.
Taasko sulle kävi noin? Näitä on luettu täältä nimittäin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Taasko sulle kävi noin? Näitä on luettu täältä nimittäin ennenkin.
Ihan eka kerta tää oli. Tosin en ole vielä ollutkaan muissa firman bileissä kun vaan pikkujouluissa koska olen melko uusi. Sillonkin olin aika kovassa humalassa mutta en sentään ihan noin käyttäytynyt. Ap
Ehkäpä ne sylitanssin kohteeksi joutuneet miehet ovat tehneet ilmoituksen pomolle tai henkilöstövastaavalle seksuaalisesta ahdistelusta. Pahimmillaan nostavat oikeusjutun.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne sylitanssin kohteeksi joutuneet miehet ovat tehneet ilmoituksen pomolle tai henkilöstövastaavalle seksuaalisesta ahdistelusta. Pahimmillaan nostavat oikeusjutun.
Meidän työyhteisössä tällainen oikeasti meni käsiteltäväksi henkilöstövastaavalle tms. Yhteisessä illanvietossa jossa oli alkoholitarjoilu, eräs mies oli taputellut pepulle naispuolista kollegaa.
Jännä miten suomalaisessa kulttuurissa kaiken voi laittaa kännin piikkiin. Jos toisen fyysistä koskemattomuutta loukataan se ei ole OK, olipa kyse sitten väkivallasta tai seksuaalisesta ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ai miehet?
Ensimmäinen kiven heittäjä saapui paikalle. Oi, kuinka kirkas sädekehäsi on!