Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkät hiukset miehellä

Vierailija
16.05.2022 |

Kyllä vai ei?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kyllä!

Vierailija
42/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pitkiä hiuksia miehillä. Toki samat ''säännöt'' pätee kuin naistenkin kohdalla, eli pitkien hiusten ei tule olla liian ohuet tai huonokuntoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää köyhältä ja syrjäytyneeltä, jolla ei oo varaa mennä parturiin tai ei vain välitä itsestään. Päihdeongelmakin voi olla.

Vierailija
44/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kyllä tytöttelen kaikkia pitkätukka. Jos joku haluaa tahallaan olla tytön näköinen eikä mene parturiin, niin olkoon sitten tyttö.

Vierailija
45/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kyllä tytöttelen kaikkia pitkätukka. Jos joku haluaa tahallaan olla tytön näköinen eikä mene parturiin, niin olkoon sitten tyttö.

Kunhan kasvat murrosikään, huomaat kyllä mitkä ne oikeat naiselliset kehon tunnuspiirteet ovat.

Vierailija
46/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuhomppelit vinkuu:)

Vierailija
47/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kasvat murrosikään, huomaat kyllä mitkä ne oikeat naiselliset kehon tunnuspiirteet ovat.

Tiedoksesi vain, että minulla on 2 tytärtä ja 1 tyttärentytär.

Vierailija
48/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttaisia nämä kommentoijat.

Aivan kuin teillä olisi mitään mahiksia mieheen, oli hiukset pitkät tai ei.

Eiköhän suurin osa tänne kirjoittelevista naisista ole naimisissa. Miesten kohdalla taitaa olla toisin.

Eronneita viestien tasosta päätellen.

Mä en ole eronnut. Tässähän oli kyse mielipiteistä, vastasin kysymykseen. Moni on jo moittinut siilitukkaa, vaikka se on mun mieleen kaikkein eniten. Keesi ja kaljukin hyviä eikä pitkätukkaisuuskaan mikään ehdoton ei ole. Kunhan ei ole sellainen (useasti jo ketjussa kehuttu) surffaritukka, joka on vähän laineikas, sellainen ei kyllä innosta yhtään kuten ei muutenkaan kihara hiuspehko. Tulee mieleen 80-luvun huonoimmat puolet.

Eli naisilla on eri makuja. Tässäkin asiassa. Toisen turn off on toisen turn on. Viiksistä ei taida suurin osa naisista välittää, parta taas jakaa mielipiteitä. Mulle molemmat ehdoton ei.

Vierailija
49/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi vain, että minulla on 2 tytärtä ja 1 tyttärentytär.

Koskaan ei kannata luopua toivosta. Ikäihminenkin voi vielä kehittyä.

Vierailija
50/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herttaisia nämä kommentoijat.

Aivan kuin teillä olisi mitään mahiksia mieheen, oli hiukset pitkät tai ei.

Eiköhän suurin osa tänne kirjoittelevista naisista ole naimisissa. Miesten kohdalla taitaa olla toisin.

Eronneita viestien tasosta päätellen.

Mä en ole eronnut. Tässähän oli kyse mielipiteistä, vastasin kysymykseen. Moni on jo moittinut siilitukkaa, vaikka se on mun mieleen kaikkein eniten. Keesi ja kaljukin hyviä eikä pitkätukkaisuuskaan mikään ehdoton ei ole. Kunhan ei ole sellainen (useasti jo ketjussa kehuttu) surffaritukka, joka on vähän laineikas, sellainen ei kyllä innosta yhtään kuten ei muutenkaan kihara hiuspehko. Tulee mieleen 80-luvun huonoimmat puolet.

Eli naisilla on eri makuja. Tässäkin asiassa. Toisen turn off on toisen turn on. Viiksistä ei taida suurin osa naisista välittää, parta taas jakaa mielipiteitä. Mulle molemmat ehdoton ei.

Esimerkiksi Mike Monroe on aivan ihana, feminiinisen komea. Sellaisille pitkä tukka sopii tosi hyvin, joilla on vähän feminiinisempi ja rokimpi tyyli. Ja voi joillekin kyllä partakin sopia ja viikset, mutta ei mun miehelle. Epähygieenisyyden vuoksi.

Vierailija
51/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyhythiuksista edes deittailisi. Pitkät hiukset kuuminta miehessä! N33

Vierailija
52/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksisia miehiä on laidasta laitaan. Ei voi näin yleisesti vastata, onko se hot vai ei. Sanoisin, että hyvännäköisiä pitkätukkaisia on vähemmän, kuin ei niin hyvännäköisiä.

Tärkeintä on se, että niitä hiuksia on riittävästi, muuten ei näytä hyvältä. Paksut, kiharat, hieman pitemmät hiukset miehellä (max olkapäille) on ihanat. Pitkä ohuehko hevariritukka sotkuisella poninhännällä on yleensä aika karsea.

Nuoremmille pitkät hiukset sopii yleensä paremmin. Toisaalta, olen nähnyt pitkätukkaisia vanhempia miehiä, jotka osaa kantaa tukkansa tyylillä. Mutta heitä on hyvin-hyvin vähän.

Ja kaikki ylläoleva pätee yhtä hyvin naisiinkin!

Vierailija
53/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tykkää. Miesnuttura oli mielestäni kuuma joskus lähemmäs 10 vuotta sitten ollessani reilu parikymppinen, mutta enää en tykkää. Mieheni nyt on innostunut sellaista kasvattamaan enkä oikein ilahtunut ajatuksesta, mutta tietenkin saa olla juuri sellainen mistä itse tykkää. Eipä ne pitkätkään hiukset komeita kasvonpiirteitä hävitä :)

Vierailija
54/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mun miehellä on pitkät paksut vaaleat hiukset, ja vielä partaakin, oikein semmonen viikinki siis😌 Minusta ne sopii hänelle ja vaikka on jo 40v, ei hiukset ole ainakaan vielä harvenemassa

Vierailija
55/55 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kunhan ei anna olla rasvasina vaan oikeesti pitää huolta niistä hiuksista <3