Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Maria Nordin menetti kaikki Bitcoin sijoituksensa

Vierailija
16.05.2022 |

Voi kyynel đŸ˜Ș

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vĂ€littĂ€jĂ€ on pankki.  Eli vaikka nordnet on myös pankin statuksella.  Nordnet antaa bitcoineille 0 euron vakuuden.  Kerro ihmeessĂ€ mikĂ€ pankki antaa vakuus arvoa bitcoineille.

Ei varmaan mikÀÀn pankki tms ei-hÀmÀrÀ taho anna vakuutta bitcoineille.

Mutta ei noi bitcoin meklarit noin toimi. Et varsinaisesti omista noita bitcoineja vaan olet vaan piikillÀ kurssimuutoksesta.

TÀssÀ on lista cryptovÀlittÀjistÀ. Esim binance tarjoaa 125x vipua. Siis tonnin talletuksella voit ostaa jopa 125 tonnilla bitcoineja. Sitten jos se possa laskee tonnilla niin voivoi. Eli ei sen bitcoinin tarvii laskea edes prosentin verran niin hÀviÀÀ kaiken.

https://themoneymongers.com/exchanges/crypto-margin-trading-platforms/

NĂ€in se tosiaan on. Eli jos siirrĂ€t rahasi johonkin bahama saaren lakia noudattavaan firmaan niin peli on vĂ€hĂ€n eri kuin suomessa toimiessa.  NĂ€mĂ€ uutiset on tasoa ettĂ€ ei se Nigerialainen mies ollutkaan prinssi. Menetin rahani.

Vierailija
62/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, Mariahan kirjoitti ettei onneksi mennyt paljon, nappikauppaa 😁 Kurssien pito on nĂ€emmĂ€ kannattanut jos 140 000e on hĂ€nelle nappikauppaa 👌

MistÀ tieto tuosta summasta on perÀisin?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Marian aivoissa oli liikaa hĂ€nen tavoitteidensa kannalta epĂ€edullisia kytkentöjĂ€, joita hĂ€n ei onnistunut itse tietoisilla ajatuksilla ja menetelmillĂ€ korvaamaan. Harmi homma Maria. Ensi kerralla enemmĂ€n positiivista ajattelua ja kyllĂ€ se siitĂ€ <3 

Vierailija
64/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi menettÀÀ sijoituksensa jos ei ole itse myynyt mitÀÀn?

Jos ostaa lainalla niin meklari myy ne automaattisesti kun arvo laskee jottei tili menisi miinukselle.

No ei myy. Ota nyt perusteet hallintaan.  Bitcoineilla on 0 euron lainavakaus. NiitĂ€ ei koskaan kĂ€ytetĂ€ missÀÀn pankissa lainan vakuutena ja siksi niitĂ€ ei edes myydĂ€ lainaa vastaan.

Ota itse selville mikÀ on margin call.

Miten joku voi olla noin tyhmÀ ja sitten vielÀ yrittÀÀ oikaista toista kun on niin tietÀmÀtön siitÀ miten pihalla itse on asiasta.

Kato se margin call leffa ja pistĂ€ julkinen tilis kun saat yli millin intra day statuksen.  Voidaan  vaikka jakaa ne salkut.

Vierailija
65/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi menettÀÀ kaiken?? Minulla on bitcoinia ostettuna opintolainaa vasten, miten minulle kÀy?? Bitcoinin piti nousta 400 000e siksi ostin!!

Ei tÀssÀ kyllÀ sulle tuu kÀymÀÀn hyvin. IkÀvÀ kyllÀ.

MitÀ tarkoitat?? Lainaa 12000e ja sijoitus 55% miinuksella!! Laitoin asp sÀÀstöt tÀhÀn kun piti nousta??

Vierailija
66/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi menettÀÀ kaiken?? Minulla on bitcoinia ostettuna opintolainaa vasten, miten minulle kÀy?? Bitcoinin piti nousta 400 000e siksi ostin!!

Ei tÀssÀ kyllÀ sulle tuu kÀymÀÀn hyvin. IkÀvÀ kyllÀ.

MitÀ tarkoitat?? Lainaa 12000e ja sijoitus 55% miinuksella!! Laitoin asp sÀÀstöt tÀhÀn kun piti nousta??

Tuota juuri nimenomaan tarkoitin.

Vierailija
67/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, Mariahan kirjoitti ettei onneksi mennyt paljon, nappikauppaa 😁 Kurssien pito on nĂ€emmĂ€ kannattanut jos 140 000e on hĂ€nelle nappikauppaa 👌

Viesti 16.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4654180/maria-nordin-menetti-kaikki-bit

Vierailija
68/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi menettÀÀ sijoituksensa jos ei ole itse myynyt mitÀÀn?

Koska se romahti. Jos nyt haluaa myydÀ, niin mennyttÀ on.

Ja voin kertoa sinulle, ettÀ se on nyt menetettyÀ. Toistaiseksi Out. Voi tulla jotakin uutta myöhemmin.

Vierailija
69/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Marian pitÀÀ nyt olla vaan kiitollinen.

LisÀksi, jos Maria olisi tarpeeksi "edistynyt" ihmisenÀ, hÀnelle ei kÀvisi noin. (ironiaa, vrt. Maria ei usko sairastuvansa esim. syöpÀÀn, koska on parempi ihminen)

Vierailija
70/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan turhaan nauratte, Bitcoin oli pÀÀlle vuosi sitten vielÀkin alempana, mitÀÀn ei ole vihaamanne henkilö hÀvinnyt tai lopullisesti menettÀnyt.

Sori siitÀ.

Vierailija
71/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse fanita Mariaa, mutta kyllÀ ihmetyttÀÀ tÀllainen vahingonilo. Ettekö oikeesti saa mistÀÀn muusta kiksejÀ, kuin toisen ihmisen epÀonnistumisesta?

TÀssÀ tapauksessa vahingonilo on tÀysin paikallaan. Huijaava röyhkeÀ puoskari kun saa nenilleen, niin tuntuu, ettÀ maailma pyörii sittenkin radallaan. Karma.

Vierailija
72/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi niin Maria Nordin on osa Putinin hybridivaikuttamisen verkostoa. Maria valitettavasti jakaa tietoisesti vÀÀrÀÀ tietoa ja johtaa ihmisiÀ harhaan.

Juuri nÀin. Ns. "hyödyllinen idiootti".

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hy%C3%B6dyllinen_idiootti

Vierailija
73/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Bitcoinin hintahistoria ei ole oleellinen. Maria kertoo ottaneensa Bitcoinejaan vastaan lainaa ja ostaneensa sillÀ lainalla TerraLunaa :D

Vierailija
74/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viesti 16.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4654180/maria-nordin-menetti-kaikki-bit

Ahaa, no sitten se on uskottava👍

Vierailija
75/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ne bitcoinit kannattaa myydÀ viimeistÀÀn nyt.

Jokaiata mariaa kohden on kolme muuta mariaa jotka eivÀt ihan yhtÀ suurella vivulla ole sijoittaneet. Nekin pakotetaan myymÀÀn tai paniikissa myyvÀt kunhan vÀhÀn lisÀÀ mennÀÀn alas. Ja noidankehÀ on valmis.

Bitcoinillahan ei ole mitÀÀn "oikeaa" arvoa toisin kuin osakkeilla joten on ihan realistista ettÀ voidaan mennÀ nollaan.

Vierailija
76/88 |
23.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Velkavivutettu sijoitus tÀysin spekulatiiviseen huuhaa sijoitukseen, sekÀ tuo kommentti miten voi menettÀÀ, kun ei ole myynyt.

TÀmÀ kuvastaa hyvin tÀmÀn taloudellisesti ripppumattomaksi teeman ympÀrille rakentunutta isoa sijoittaja ryhmÀÀ Suomessa ja sen osaamisen tasoa sijoittamisessa.

No kunhan ei tarvitsisi lukea niitÀ 90-luvun surullisia tarinoita taas uudelleen ei me itse asuntoa myyty, kun pankki lunasti ja myi sen.

Ostakaa mielummin Tulppaaneja. Niiden hinnat tulleet reilusti alas huipuista. ÄlkÀÀ kuitenkaan velalla vivuttako (Visa, pikavippi jne..) siinĂ€ toivossa, ettĂ€ arvo nousee. Oikein istutettuna saattaa kuitenkin itse Tulppni kasvaa💾💾

Vierailija
77/88 |
23.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lue velka vipu Velka jĂ€i vipu (ymmĂ€rrĂ€ Bitcoin) meni🧟

Vierailija
78/88 |
23.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lainarahalla kannattaa aina tehdÀ suuria riskisijoituksia pörsseissÀ. Vaikka kaikki muu meneekin, niin onneksi laina jÀÀ aina!

Vierailija
79/88 |
23.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laina kohteen vakuusarvolla ja kehityksellÀ on kohtuullisen iso merkitys velkasijoittamisessa.

HyvĂ€ on ollut yhdistelmĂ€đŸ‘đŸ» Ei paljon hullumpaa vetoa keksisi😂😂😂

Vierailija
80/88 |
23.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arvopaperissa oli uutinen ilman summaa

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi neljÀ neljÀ