Maria Nordin menetti kaikki Bitcoin sijoituksensa
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mut hei, Mariahan kirjoitti ettei onneksi mennyt paljon, nappikauppaa đ Kurssien pito on nĂ€emmĂ€ kannattanut jos 140 000e on hĂ€nelle nappikauppaa đ
MistÀ tieto tuosta summasta on perÀisin?
Ilmeisesti Marian aivoissa oli liikaa hÀnen tavoitteidensa kannalta epÀedullisia kytkentöjÀ, joita hÀn ei onnistunut itse tietoisilla ajatuksilla ja menetelmillÀ korvaamaan. Harmi homma Maria. Ensi kerralla enemmÀn positiivista ajattelua ja kyllÀ se siitÀ <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi menettÀÀ sijoituksensa jos ei ole itse myynyt mitÀÀn?
Jos ostaa lainalla niin meklari myy ne automaattisesti kun arvo laskee jottei tili menisi miinukselle.
No ei myy. Ota nyt perusteet hallintaan. Bitcoineilla on 0 euron lainavakaus. NiitÀ ei koskaan kÀytetÀ missÀÀn pankissa lainan vakuutena ja siksi niitÀ ei edes myydÀ lainaa vastaan.
Ota itse selville mikÀ on margin call.
Miten joku voi olla noin tyhmÀ ja sitten vielÀ yrittÀÀ oikaista toista kun on niin tietÀmÀtön siitÀ miten pihalla itse on asiasta.
Kato se margin call leffa ja pistÀ julkinen tilis kun saat yli millin intra day statuksen. Voidaan vaikka jakaa ne salkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi menettÀÀ kaiken?? Minulla on bitcoinia ostettuna opintolainaa vasten, miten minulle kÀy?? Bitcoinin piti nousta 400 000e siksi ostin!!
Ei tÀssÀ kyllÀ sulle tuu kÀymÀÀn hyvin. IkÀvÀ kyllÀ.
MitÀ tarkoitat?? Lainaa 12000e ja sijoitus 55% miinuksella!! Laitoin asp sÀÀstöt tÀhÀn kun piti nousta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi menettÀÀ kaiken?? Minulla on bitcoinia ostettuna opintolainaa vasten, miten minulle kÀy?? Bitcoinin piti nousta 400 000e siksi ostin!!
Ei tÀssÀ kyllÀ sulle tuu kÀymÀÀn hyvin. IkÀvÀ kyllÀ.
MitÀ tarkoitat?? Lainaa 12000e ja sijoitus 55% miinuksella!! Laitoin asp sÀÀstöt tÀhÀn kun piti nousta??
Tuota juuri nimenomaan tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hei, Mariahan kirjoitti ettei onneksi mennyt paljon, nappikauppaa đ Kurssien pito on nĂ€emmĂ€ kannattanut jos 140 000e on hĂ€nelle nappikauppaa đ
Viesti 16.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4654180/maria-nordin-menetti-kaikki-bitâŠ
Vierailija kirjoitti:
Miten voi menettÀÀ sijoituksensa jos ei ole itse myynyt mitÀÀn?
Koska se romahti. Jos nyt haluaa myydÀ, niin mennyttÀ on.
Ja voin kertoa sinulle, ettÀ se on nyt menetettyÀ. Toistaiseksi Out. Voi tulla jotakin uutta myöhemmin.
Marian pitÀÀ nyt olla vaan kiitollinen.
LisÀksi, jos Maria olisi tarpeeksi "edistynyt" ihmisenÀ, hÀnelle ei kÀvisi noin. (ironiaa, vrt. Maria ei usko sairastuvansa esim. syöpÀÀn, koska on parempi ihminen)
Ihan turhaan nauratte, Bitcoin oli pÀÀlle vuosi sitten vielÀkin alempana, mitÀÀn ei ole vihaamanne henkilö hÀvinnyt tai lopullisesti menettÀnyt.
Sori siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
En itse fanita Mariaa, mutta kyllÀ ihmetyttÀÀ tÀllainen vahingonilo. Ettekö oikeesti saa mistÀÀn muusta kiksejÀ, kuin toisen ihmisen epÀonnistumisesta?
TÀssÀ tapauksessa vahingonilo on tÀysin paikallaan. Huijaava röyhkeÀ puoskari kun saa nenilleen, niin tuntuu, ettÀ maailma pyörii sittenkin radallaan. Karma.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain tiedoksi niin Maria Nordin on osa Putinin hybridivaikuttamisen verkostoa. Maria valitettavasti jakaa tietoisesti vÀÀrÀÀ tietoa ja johtaa ihmisiÀ harhaan.
Juuri nÀin. Ns. "hyödyllinen idiootti".
Bitcoinin hintahistoria ei ole oleellinen. Maria kertoo ottaneensa Bitcoinejaan vastaan lainaa ja ostaneensa sillÀ lainalla TerraLunaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti 16.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4654180/maria-nordin-menetti-kaikki-bitâŠ
Ahaa, no sitten se on uskottavađ
Ne bitcoinit kannattaa myydÀ viimeistÀÀn nyt.
Jokaiata mariaa kohden on kolme muuta mariaa jotka eivÀt ihan yhtÀ suurella vivulla ole sijoittaneet. Nekin pakotetaan myymÀÀn tai paniikissa myyvÀt kunhan vÀhÀn lisÀÀ mennÀÀn alas. Ja noidankehÀ on valmis.
Bitcoinillahan ei ole mitÀÀn "oikeaa" arvoa toisin kuin osakkeilla joten on ihan realistista ettÀ voidaan mennÀ nollaan.
Velkavivutettu sijoitus tÀysin spekulatiiviseen huuhaa sijoitukseen, sekÀ tuo kommentti miten voi menettÀÀ, kun ei ole myynyt.
TÀmÀ kuvastaa hyvin tÀmÀn taloudellisesti ripppumattomaksi teeman ympÀrille rakentunutta isoa sijoittaja ryhmÀÀ Suomessa ja sen osaamisen tasoa sijoittamisessa.
No kunhan ei tarvitsisi lukea niitÀ 90-luvun surullisia tarinoita taas uudelleen ei me itse asuntoa myyty, kun pankki lunasti ja myi sen.
Ostakaa mielummin Tulppaaneja. Niiden hinnat tulleet reilusti alas huipuista. ĂlkÀÀ kuitenkaan velalla vivuttako (Visa, pikavippi jne..) siinĂ€ toivossa, ettĂ€ arvo nousee. Oikein istutettuna saattaa kuitenkin itse Tulppni kasvaađžđž
Lue velka vipu Velka jĂ€i vipu (ymmĂ€rrĂ€ Bitcoin) meniđ§
Lainarahalla kannattaa aina tehdÀ suuria riskisijoituksia pörsseissÀ. Vaikka kaikki muu meneekin, niin onneksi laina jÀÀ aina!
Laina kohteen vakuusarvolla ja kehityksellÀ on kohtuullisen iso merkitys velkasijoittamisessa.
HyvĂ€ on ollut yhdistelmĂ€đđ» Ei paljon hullumpaa vetoa keksisiđđđ
Arvopaperissa oli uutinen ilman summaa
NÀin se tosiaan on. Eli jos siirrÀt rahasi johonkin bahama saaren lakia noudattavaan firmaan niin peli on vÀhÀn eri kuin suomessa toimiessa. NÀmÀ uutiset on tasoa ettÀ ei se Nigerialainen mies ollutkaan prinssi. Menetin rahani.