Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Maria Nordin menetti kaikki Bitcoin sijoituksensa

Vierailija
16.05.2022 |

Voi kyynel đŸ˜Ș

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TyhmyydellÀ on aina kova hinta.

*nauran*

Vierailija
42/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En itse fanita Mariaa, mutta kyllÀ ihmetyttÀÀ tÀllainen vahingonilo. Ettekö oikeesti saa mistÀÀn muusta kiksejÀ, kuin toisen ihmisen epÀonnistumisesta?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse fanita Mariaa, mutta kyllÀ ihmetyttÀÀ tÀllainen vahingonilo. Ettekö oikeesti saa mistÀÀn muusta kiksejÀ, kuin toisen ihmisen epÀonnistumisesta?

Rokotevastaisuus on yleishaitallinen asia. Rokotevastaisten epÀonnea sopii juhlia.

Vierailija
44/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on kateellisia, ettÀ jollain yleensÀ on jotain Bitcoineja.

Vierailija
45/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vĂ€littĂ€jĂ€ on pankki.  Eli vaikka nordnet on myös pankin statuksella.  Nordnet antaa bitcoineille 0 euron vakuuden.  Kerro ihmeessĂ€ mikĂ€ pankki antaa vakuus arvoa bitcoineille.

Ei varmaan mikÀÀn pankki tms ei-hÀmÀrÀ taho anna vakuutta bitcoineille.

Mutta ei noi bitcoin meklarit noin toimi. Et varsinaisesti omista noita bitcoineja vaan olet vaan piikillÀ kurssimuutoksesta.

TÀssÀ on lista cryptovÀlittÀjistÀ. Esim binance tarjoaa 125x vipua. Siis tonnin talletuksella voit ostaa jopa 125 tonnilla bitcoineja. Sitten jos se possa laskee tonnilla niin voivoi. Eli ei sen bitcoinin tarvii laskea edes prosentin verran niin hÀviÀÀ kaiken.

https://themoneymongers.com/exchanges/crypto-margin-trading-platforms/

Vierailija
46/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari pÀivÀÀ sitten tein ketjun siitÀ kun joku (palstalaisille tuntematon) oli menettÀnyt 37 miljoonan sÀÀstönsÀ kryptoilla. KetÀÀn ei kiinnostanut.

Mutta se ettÀ Maria menetti kahvirahansa herÀtti nÀköjÀÀn suurta mielenkiintoa.

Vierailija
47/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aijjai. Maria ei tainnut olla sijoituksistaan tarpeeksi kiitollinen ja aiheutti romahduksen itse negatiivisella ajattelulla 

Vierailija
48/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovimmat fanit aloittaa aina kommenttinsa noin, sama kuka julkkis kyseessÀ :DD

Vierailija
49/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten tuo on mahdollista? Vai siis onko bitcoinin arvo laskenut sen verran ettÀ ei kata enÀÀ lainattua summaa? EihÀn hÀn tÀllöinkÀÀn mitÀÀn ole menettÀnyt ennen kuin myy.

Vierailija
50/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi menettÀÀ sijoituksensa jos ei ole itse myynyt mitÀÀn?

Jos ostaa lainalla niin meklari myy ne automaattisesti kun arvo laskee jottei tili menisi miinukselle.

No ei myy. Ota nyt perusteet hallintaan.  Bitcoineilla on 0 euron lainavakaus. NiitĂ€ ei koskaan kĂ€ytetĂ€ missÀÀn pankissa lainan vakuutena ja siksi niitĂ€ ei edes myydĂ€ lainaa vastaan.

Ota itse selville mikÀ on margin call.

Miten joku voi olla noin tyhmÀ ja sitten vielÀ yrittÀÀ oikaista toista kun on niin tietÀmÀtön siitÀ miten pihalla itse on asiasta.

Vierailija
51/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten niin menetti kaikki? Huijasiko joku hÀntÀ?

Vierailija
52/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maria Nordin on homeopatian lisÀksi nÀemmÀ myös sijoitusasiantuntija. Itse en ottaisi hÀneltÀ vastaan ohjeita mihinkÀÀn.

Vierailija
53/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hÀn lainaa ottaa, kun idiootit syytÀ hÀnelle rahaa ovista ja ikkunoista. Rahatulvalle ei nÀy lopoua ja Marian höpökurssit- ja kirjat myy mukavasti. Jos sijoitukset sattuukin kusemaan niin meidÀn ei tarvitse huolestua Marian pÀrjÀÀmisestÀ.

Suomalaisten tyhmistymisestÀ voisi jo ollakin.

Vierailija
54/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovimmat fanit aloittaa aina kommenttinsa noin, sama kuka julkkis kyseessÀ :DD

Höpö höpö, ÀlÀ jauha potaskaa.

Vierailija
55/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten voi menettÀÀ kaiken?? Minulla on bitcoinia ostettuna opintolainaa vasten, miten minulle kÀy?? Bitcoinin piti nousta 400 000e siksi ostin!!

Vierailija
56/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin menetti kaikki? Huijasiko joku hÀntÀ?

Sen arvo laski niin paljon ettÀ hÀn menetti oman pÀÀomansa.

KyllÀ hÀntÀ huijattiin. Kryptot ovat laillista pyramidipeliÀ.

Vierailija
57/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan vain tiedoksi niin Maria Nordin on osa Putinin hybridivaikuttamisen verkostoa. Maria valitettavasti jakaa tietoisesti vÀÀrÀÀ tietoa ja johtaa ihmisiÀ harhaan.

Vierailija
58/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi menettÀÀ kaiken?? Minulla on bitcoinia ostettuna opintolainaa vasten, miten minulle kÀy?? Bitcoinin piti nousta 400 000e siksi ostin!!

Ei tÀssÀ kyllÀ sulle tuu kÀymÀÀn hyvin. IkÀvÀ kyllÀ.

Vierailija
59/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maria ilmeisesti pelannut vivutuspeliÀ...

Silloin kertoimet ovat julmat...

Vierailija
60/88 |
16.05.2022 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei oo hÀnen manifestaationsa nyt oikein toimineet.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kuusi kahdeksan