Maria Nordin menetti kaikki Bitcoin sijoituksensa
Kommentit (88)
Maria Nordin maalasi pÀÀsiÀismunan kuukautisverellÀÀn - katso kuva
Juu, en laita linkkiĂ€ đ€Ł
No voi sentÀÀn. MistÀ tÀstÀ voi lukea enemmÀn?
Hienoa bitteihin sijoittaa. Lainaa kannattaa tuohon myös ottaa.
Miten voi menettÀÀ sijoituksensa jos ei ole itse myynyt mitÀÀn?
Miksi hÀn lainaa ottaa, kun idiootit syytÀ hÀnelle rahaa ovista ja ikkunoista. Rahatulvalle ei nÀy lopoua ja Marian höpökurssit- ja kirjat myy mukavasti. Jos sijoitukset sattuukin kusemaan niin meidÀn ei tarvitse huolestua Marian pÀrjÀÀmisestÀ.
Miksi möi tappiolla bitcoininsa? MitÀÀn ei ole menettÀnyt ennenkuin myy ja realisoi tappiot? Tosi peluri ostaa laskussa lisÀÀ kun halvalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa lainalla niin meklari myy ne automaattisesti kun arvo laskee jottei tili menisi miinukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaa lainalla niin meklari myy ne automaattisesti kun arvo laskee jottei tili menisi miinukselle.
Jaa niitÀkö voi ostaa oikee velaks?
Vierailija kirjoitti:
No voi sentÀÀn. MistÀ tÀstÀ voi lukea enemmÀn?
@marianordin twitterissÀ
Siis hukkasiko se bitcoininsa vai miten voi menettÀÀ kaiken? Ei bitcoin ole vielÀ arvoton.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko?
142 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Siis hukkasiko se bitcoininsa vai miten voi menettÀÀ kaiken? Ei bitcoin ole vielÀ arvoton.
Esim.
Laittaa 100 tonnia tilille, sitten ostaa 200 tonnilla bitcoinia. Jos arvo puolittuu menettÀÀ kaiken. Meklari myy siinÀ vaiheessa bitcoinit jottei tili menisi miinukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.
Laittaa 100 tonnia tilille, sitten ostaa 200 tonnilla bitcoinia. Jos arvo puolittuu menettÀÀ kaiken. Meklari myy siinÀ vaiheessa bitcoinit jottei tili menisi miinukselle.
Miten 100:lla tonnilla pystyy ostamaan 200:n tonnin arvosta bitcoineja?
Tuohan on pientÀ Jetin velkoihin verrattuna.
Maria Nordin ottanut lainaa, ostanut sillÀ kryptovaluuttaa ja hÀvinnyt kaikki hetkessÀ.