Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön, mitä olet tänään tehnyt?

Vierailija
16.05.2022 |

Tai miten yleensäkin kulutat päivät?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamuisin kuntouttavassa työtoiminnassa.

Iltapäivällä nukun päikkärit ja teen ruokaa. Siivoilen kämppää, lämmitän uunia. Käyn kaupassa vain iltaisin koska ilta-ale.

Vapaapäivinä herään myöhään, juon pari tuntia aamukahvia ja luen uutisia. Käyn juttelemassa sairaanhoitajan kanssa. Saatan leipoa.

Viikonloppuisin saatan joskus käydä päiväkaljalla ja sitten teen joko pihahommia, katson elokuvia tai nukun.

Yleensä kuitenkin nukun ja juon kahvia.

Ennen jaksoin lukea tietokirjoja ja opiskella avoimessa erilaisia mielenkiintoisia kursseja. Tein käsitöitä, kuuntelin musiikkia ja maalasin. Retkeilin ja ulkoilin. Tein pienia roadtrippejä ja minulla oli muutamia ystäviä.

Enää ei riitä mielenkiinto. Kaikki on yhdentekevää ja olen aina ja ikuisesti köyhä. Kuka minut haluaisi palkata.

Vierailija
2/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 6.30 kävin hoitamassa hevoset. Sitten lapset kouluun. Ihan normi lapsiperheen elämää vietetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdössä tekemään muutaman siivouskeikan.

Vierailija
4/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut aamukahvit. Tänään askartelen verokortin ansiosidonnaisille.

Vierailija
5/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puolisen tuntia sitten, tulin palstailemaan ja join puoli litraa teetä. Kohta menen suihkuun ja ruokajakoon, joskus sen jälkeen käyn kirjastossa. Loppupäivänä en tee mitään erikoista.

Vierailija
6/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut uutisia ja juonut kahvia. Tämä on parin kolmen tunnin aamurutiinini. Tämä päivä on ikävä siinä mielessä, että stressaannuin eilisiltana ja sain unta vasta aamuneljältä. Puoli kahdeksalta alkoi ulkoseinästä kuulua vasaran ja poran ääntä, mikä kertoo, että univelkaa ei kurota kiinni päiväunilla. Stressaamisen aihe oli juuri tämä remontti, joten aika tehokas kierre on meneillään.

Olen pitkälti liikuntakyvytön, joten en pääse rakennusta ympäröivien muovien alta karkuun. Olen elänyt pari kuukautta hämärässä ja hengittänyt kivipölyä, ja reilusti yli puoli vuotta on vielä jäljellä. Tai ei minulla ole, koska jos viime kesänä sisälämpötila oli viikkokausia yli 30 astetta, näissä oloissa se on vieläkin korkeampi, ja minä saan sydänkohtauksen. Ihan tervetullut elämänmuutos kylläkin.

Vietän päiväni lukemalla uutisia. Ennen remonttia myös nukuin paljon. Aika vähissä on se, mitä näissä oloissa pystyy tekemään.

Vierailija
7/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tos puol yhdeksän! Kahvia ja TV:n katselua jonkun aikaa! 12 aikoihin lähden keilahallille,jossa menee keilatessa noin 2 tuntia! Keilailun jälkeen patonkia ja kahvia! Sit kämpille suihkuun! Suihkun jälkeen TV:n katselua ja ehkä pikku päikkärit! Iltapäivä/ilta kuluu mukavasti maastoissa samoillen! Mukavasti päivät kuluu harrastusten parissa! En vaihtaisi tätä olotilaa enää mihinkään muuhun!

Vierailija
8/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, katselin YouTube-videoita, söin jotain. Ehkä lepäilen vielä, kun nukuin aika huonosti.

Vierailija
9/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä tee mitään muuta kuin nukun,syön ja runkittelen

Vierailija
10/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin juuri 300gr makaroonia pienellä voilisäyksellä höystettynä. Odottelen päivällisaikaa jolloin saatan lämmittää ylijääneet makaroonit.

Vierailija
11/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitin juuri 300gr makaroonia pienellä voilisäyksellä höystettynä. Odottelen päivällisaikaa jolloin saatan lämmittää ylijääneet makaroonit.

LOPETA TYPERYYS!

Vierailija
12/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lähikauppaan klo 9:00 ostamaan olutta. Nyt juon olutta kalsareissa ja hipelöin karvaista kivespussiani.

Vierailija
13/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä tee mitään muuta kuin nukun,syön ja runkittelen

Ja mikä parasta, sen saavuttamiseen ei tarvita mitään.

Vierailija
14/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin lähikauppaan klo 9:00 ostamaan olutta. Nyt juon olutta kalsareissa ja hipelöin karvaista kivespussiani.

NUUH

Huomaan että aina kun rapsutan juuresta, sieltä tulee parhain haju joka jää kynsien alle pitkäksi aikaa.

AAAH

Vierailija
15/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin katsomaan mitä tällä otsikot ja txt? Heräsin aamun auringon paistaessa silmiini.Suihkut käyty,puurot syöty. Kahvit keitetty ja juotu. Kai täytyy vaan lähtee ovesta ulos. Mitä täällä sisällä tekee ? Tulee kahjoksi..

Vierailija
16/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän päivittäiset makaronini isossa kattilassa pienellä haudutuksella. Sieltä hämmentää kulhoon ja päälle terveellistä kasvimargariinia.

Vierailija
17/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen viittä ja siinä nautin aamupalaa. Kävin suihkussa (kuten joka aamu) ja nyt olen lähdössä autolla ostoskeskukseen jossa käyn luultavasti syömässä ja ostoksilla.

Sitten kotiin oleilemaan, ehkä jonkun leffan katson Netflixistä tai Areenasta tai jotain...

Laitan lohen uuniin iltapäivällä ja syön sitä ja jotain höystöjä sen kanssa.

Alkuilta ja myöhäisempikin menee läppärillä roikkuen ja tv:tä katsoen.

Vierailija
18/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin 8 tuntia päivässä niitä työpaikkoja, joihin minulla ei ole edes koulutusta tai kykyjä kuten lääkäreiden, sairaanhoitajien, hitsaajien jne. työpaikkoja... no en sehän olisi täyttä typeryyttä ja kallisarvoisen elämän hukkaamista. Ne vähäiset työpaikat käy läpi ja työpaikkahakemukset tekee nopeamminkin.

Tuhlaan sitten kallisarvoista elämääni vauvapalstalla, luen e-kirjoja... suunnittelen kevätsiivousta, mutta äkkiä taaskin on ilta enkä vieläkään ennättänyt siivota.

Vierailija
19/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä.

Teen avustavia töitä miehen työpaikalla.

Vierailija
20/39 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän ennen kahdeksaa, join aamukahvia ja luin uutiset, laitoin pyykit koneeseen ja siivoilin vähän. Kohta ripustan pyykit ja lähden lenkille. Iltapäivällä ehkä pihalla jotain puuhailen, mutta jos on liian kova tuuli niin tulen sisälle lukemaan kirjaa.