Mielipiteitä narkkinaapureihin? Kehtaisitko jättää oven avaamatta, naapuri häiriköi??
Olen suureksi "ilokseni" saanut rivariin narkkarinaapurit. Näistä ei aiemmin ollut yhtä paljon harmia, oli kyllä mutta antoivat siis minun olla rauhassa. No sitten keksivät koputella ja pimpotella ovellani.
Sekopäissään milloin mitäkin asiaa, koittavat kaveerata. Välillä olen häipynyt kotoa noiden takia. Valituksia niistä on tehty jo jne. No, koko aikaahan en voi majailla tuttujen luonakaan.
Mietin vähän jatkoa - kesä tuo ihanan ilmiön vielä tähän, eli takapihalle ikinä päästään kivasti ovelleni. Ja sieltä näkee sisään, etuovella ei ole ovisilmää. Oven availu ei kiinnosta tippaakaan, tutut neuvoivat olemaan avaamatta.
No, äsken naapuri joka siis eri kuin nämä meni töihin, tajusin kun koitin katsoa ikkunasta että joku voi hakata ovellani. Vttu, en jaksa. Mielipiteitä, "kehtaisitko" jättää kylmästi oven avaamatta, jos et odota vieraita ja naapuriin kuuluu/näkyy liikutko asunnossa?
Ärsyttävää, mutta en halua noita enää kertaakaan ovelleni. Toisaalta on vaikeaa teeskennellä etten ole kotonaan, argh:(
Mielipiteitä, jättäisitkö vain sen oven avaamatta vaikka kuinka soittelivat/koputtelisivat? Jos avaan, saan näistä aina vain jotain harmia/ollaan jotain vailla. Huoh:(
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on poliisiasia jos sekopäiset narkit häiritsee kotirauhaa jatkuvasti. Onko isännöitsijään oltu yhteydessä? Etkä tietenkään avaa herranjumala ovea joillekin psykoottisille narkeille!!
Tämä! Sievästi kun näille puhuu ne vaan yltyy. KARJAISE että ei enää häiriötä. Kokemusta on. Poliisit ja isännöitsijä kehiin! TOIMI!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikset vain kerran avaa ovea ja sano, ettei tule enää ovellesi. Se loppu nyt. Stop. Seis. Loppu.
Suora puhetta ja jos ei loppu,joka kertta poliisi paikalle.On faktat polisien kirjaamista tiedoista: Useampi kirjaus!.Ne kopiot isännöitsiälle häirinnästä.Alkkaa häätöprosessi.
Haha tiedän tapauksia jotka asuvat rivareissa ja heiltä kuuluu ulina ja valitus somessa kun naapuri ei halua kaveerata ja vaikuttaa kpäiselle.. ei taida järki enää kulkea ollenkaan että miksiköhän ei🤣 mölisevät aamu kuuteen musiikkia huudattaen ja seinänaapurilla herätys töihin klo 5.30 että siinä pitäisi vielä alkaa "kaveeraamaan" ja hei "juo meidän kaa ny ees yks bisse" 🤣
Kehtaan olla avaamatta ovea. Kerran katsoin ikkunasta jotain kaupustelijaa silmiin kun koputteli ovellamme. En avannut enkä selitellyt miksi en availe. Kotini on linnani.
Kävi kiinnostamaan ihan hirveästi, että mitä ne narkit oikein on vailla? Mitä ne tulee sua riivaamaan? Kahvia? Eväitä? Rahaa, Kyytiä? Puhelinta lainaan?
Kuulostaa kamalalta ongelmalta, joutuisin varmaan muuttamaan jos tilanne on noin paha kuin kuvailet ettei pihallakaan voi/uskalla olla kun ne tulee sinnekin sekoilemaan. Yksin asuvana varmaan jopa pelottavaa, kun ei niihin kuitenkaan voi luottaakaan... Jos olisin ulkonäöllisesti uskottava ja pelottava, niin uskaltaisin karjua niille, että vttuhun mun ovea hakkaamasta tai hakkaan teidät.. Mutta kun olen tällainen pieni naapurintyttö niin pelottaisi.
Anna korville jos ei usko. Äläkä anna narkkien hyppiä silmille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea asuntoja paremmalta alueelta.
Tämä itse asiassa on hyvä ja rauhalliseksi mainostettu alue.
Muuta häiriötä ei ollut, ennen kuin nuo muuttivat tänne, sitä ennen oli rauhallista lähiöelämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kehtaan olla avaamatta ovea. Kerran katsoin ikkunasta jotain kaupustelijaa silmiin kun koputteli ovellamme. En avannut enkä selitellyt miksi en availe. Kotini on linnani.
Kävi kiinnostamaan ihan hirveästi, että mitä ne narkit oikein on vailla? Mitä ne tulee sua riivaamaan? Kahvia? Eväitä? Rahaa, Kyytiä? Puhelinta lainaan?
Kuulostaa kamalalta ongelmalta, joutuisin varmaan muuttamaan jos tilanne on noin paha kuin kuvailet ettei pihallakaan voi/uskalla olla kun ne tulee sinnekin sekoilemaan. Yksin asuvana varmaan jopa pelottavaa, kun ei niihin kuitenkaan voi luottaakaan... Jos olisin ulkonäöllisesti uskottava ja pelottava, niin uskaltaisin karjua niille, että vttuhun mun ovea hakkaamasta tai hakkaan teidät.. Mutta kun olen tällainen pieni naapurintyttö niin pelottaisi.
Vielä ei olla rahaa pyydetty.
Sekopäissään mm pyydetty, että puhunko heidän puolestaan puhelimeen yhtä asiaa (sosiaalitoimeen siis) jne.
Eli aika ikävä välikäsiä, kieltäydyin toki enkä tiedä miten hyvin noiden muisti pelaa asian suhteen, autopaikoista kysellään jne saako kaverin auto seistä siinä yms.
En ihan tarkkaan viitsi luetella mitä oikein halusivat minun selvittävän, ettei kukaan tunnista:(
Erittäin ärsyttävää, tähän lisäksi sain kuulla melkein koko elämäntarinan ja mitä ovatkaan tehneet ja muiden naapurien haukkumiset jne jne.
No, tästähän on pieni askel rahan jne lainaukseen - täytyy kai erittäin kylmästi jättää ovi avaamatta, tuijottaa vaikka pokkana kaihtimet avaten silmiin, jos ei mene muuten perille.
Raivostuttavat silti, argh.
Ap
Avaat oven vielä kerran ja kerrot, että teet vuorotöitä ja et kaipaile ketään koputtelemaan ovelle, kun saatat olla nukkumassa.
Kannattaa hakea asuntoja paremmalta alueelta.