Paras MEIKKIVOIDE rasvoittuvalle pintakuivalle iholle?
Olen vähän harkinnut Diorin Diorskin Foreveriä. Onko kenelläkään kokemusta siitä?
Kommentit (32)
mutta veikkaan että tämän meikkivoiteen kanssa en paljon tarvitse. Näytteitä saa. Helsingissä Sisleytä myy tietääkseni vain Stockmann, Joensuusta en tiedä. Niin ja tämä on se pitkäkestoinen meikkivoide, Phyto teint éclat.
Ap
Käynpä pyytämässä sitä näytettä. Mulla on iänikuinen ongelma ollu toi meikkivoide. Hinnasta väliä kunhan on hyvä. Yleensähän ne on aika riittoisia. Täytyy kokeilla ja tulla sit hehkuttaa:)
Käyn huomen stokkalta pyytämässä näytettä. Iänikuinen ongelma ollu ton meikkivoiteen kanssa:)
Chanel, Lancome, Rubinstein ja Kanebo (mm.) on kokeiltu, mutta tämä on ihan yliveto. Itselläni on siis pintakuiva sekaiho ja keltapohjainen. Monet meikkivoiteet on mulle liian tummia tai vaaleanpunaisia. Mulle loistava sävy oli no 1 Ivory. Tästä oli mielestäni vielä yksi vaaleampikin sävy, jos oikein katsoin. Tulehan sitten kertomaan, miltä tuntui! :)
Ap.
sivulle:D :D no joo ei muuta ku unta palloon ja tuun viestittelee ku oon kokeillu moi:)
toi sisley on ihan yliveto! t. se sisleyn suosittelija
Iho nimittäin punoittaa ja on pintakuiva+ rasvoittuva.
ja kannattaa tosiaan vaikkapa pyytää sellainen näytepussi ensin!
sitä saa myös meikkipuuterin muodossa, mutta tuo voidemainen on mun mielestä parempi
Kertokaa nyt joku se Sisleyn voiteen tarkka nimi?! Tahdon minäkin kiiltävän naamani kunnon voiteen alle!
Myös värillinen päivävoiden Diorilta ( Bronze sun glowing moisturizer) on ollut kesäkäytössä kiva ja kevyt, mutta kiiltää jo varsin pian kunnon puuterista huolimatta.
vaikka tilaat itse Engalnnista. As simple as that
http://www.lilylolo.co.uk/lily-product1.php?cat=1
Ja jos haluat normalisoida ihosi tuosta epänormaalista tilasta niin käytä luonnonkosmetiikkaa: vaikkka http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/
juuri paripäivää surffaillut mineraalimeikeistä tietoja.
Kovasti kiinnostaisi lisäinfo ja kokemukset, minullakin pintakuiva rasvainen iho!
Mineraalimeikkejäkin montaa merkkiä, ja mielipiteitä tuntuu olevan kasapäin siitä, mikä niistä on paras.
ei ap, muuten vaan kiinnostunut:)
Onko kokemuksia youngbloodin mineraalimeikkipuuterista? Mikä voide sopii parhaiten meikkivoiteen alle(helposti rasvoittuvalle iholle)?
dior okei, muuta clarinsin parhaat! mulla on matta ja tavallinen, peittävä mutta luonnollinen. olen kokeillut työn puolesta kaikki suomessa myytävät. Clarinssit kohtuuhintaisia, n. 30 e, sisley ei ehkä ihan hintansa väärti. Antaa stoccala kyllä sisleystä kokeilua varteen näytteen!! Suosittelen.
Yongblood ei sovi ainakaan mun iholle, meni jotenkin kökön näköiseksi, ei siis levittynyt tasaisesti, eikä pysy kauaa. Lumene mineraalimeikkipuuteri oli parempi... Matta kosteusvoide alle!
Chanel, Lancome, Rubinstein ja Kanebo (mm.) on kokeiltu, mutta tämä on ihan yliveto. Itselläni on siis pintakuiva sekaiho ja keltapohjainen. Monet meikkivoiteet on mulle liian tummia tai vaaleanpunaisia. Mulle loistava sävy oli no 1 Ivory. Tästä oli mielestäni vielä yksi vaaleampikin sävy, jos oikein katsoin. Tulehan sitten kertomaan, miltä tuntui! :)
Ap.
Ikuinen ongelma ollut meikkivoiteiden kanssa. Ihoni on kirjava, joten ilman meikkivoidetta näytän tosi surkealta.
Kellään kokemuksia siitä Diorskin Foreverista?
Ap.
eli Sisleyn pitkäkestoinen meikkivoide, en nyt muista tarkkaa nimeä. Se on ihan huippu, sen parempaa ei löydy. Meikki pysyy virheettömänä koko päivän, eikä iho kiillä. Esim. tuo Dior kiiltää mulla helposti (kuten lähes kaikki muutkin), vaikka onkin myös tuollainen pitkäkestoinen. Ainoa negatiivinen puoli tuossa Sisleyssä on hinta, n. 80e, mutta on sen väärti. Mineraalimeikit kiiltää mulla ihan järjettömän paljon, en voi kuvitellakaan käyttäväni niitä, eivätkä myöskään peitä tarpeeksi hyvin. Toi sisley peittää täydellisesti, silti näyttää luonnolliselta ja iho pysyy kiillottomana. Suosittelen kyllä ehdottomasti!!
Saako siitä Sisleystä mitään testijuttua et vois kokeilla ensin? Aika kallis investointi jos ei oo hyvä itelle.