Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vertaistukea ja neuvoja kiitos. Olen raskaana vko 15 ja vihaan työpaikkaani.

Vierailija
15.05.2022 |

Työ on todella kuormittavaa (vanhainkoti) henkisesti ja fyysisesti. Henkisesti huonon ttöilmapiirin ja esimiehen huonojen johtamistaitojen vuoksi. Kannattaako minun irtisanoutua ja mahdollisesti olla työttömänä äitiysloman alkuun asti vai mitä olisi järkevintä tehdä? En usko että löytäisin uutta työpaikkaa kun asun pienellä paikkakunnalla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tilanne että olen työttömänä nyt raskaana. Mietin että kannattaako hakea edes mihinkään, kun hoitoalalla itsekin. Ajattelin keikkatöitä tehdä, mutta kannattaako niihinkään nyt alkaa? Rv 16 lähtee nyt.

Onneksi muihin kuin vakapuolen hommiin ei kohta voida pakottaa, kun krokotiili + sairastussuoja laukeaa kesäkuussa.

Vierailija
22/29 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tilanne että olen työttömänä nyt raskaana. Mietin että kannattaako hakea edes mihinkään, kun hoitoalalla itsekin. Ajattelin keikkatöitä tehdä, mutta kannattaako niihinkään nyt alkaa? Rv 16 lähtee nyt.

Onneksi muihin kuin vakapuolen hommiin ei kohta voida pakottaa, kun krokotiili + sairastussuoja laukeaa kesäkuussa.

Siis k-rokotesuoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti rikas, kun ei äitiyspäivärahaakaan tartte kerryttää. Jos kävisit töissä, saisit parempaa äitiyspäivärahaa.

Vierailija
24/29 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti rikas, kun ei äitiyspäivärahaakaan tartte kerryttää. Jos kävisit töissä, saisit parempaa äitiyspäivärahaa.

En todellakaan ole rikas, päivärahalla ja muilla tuilla tässä mennään. Lapsi on alakoulu-ikäinen, joten siksi ei ole pakotettu kolmivuorotyöhön enää pitkään aikaan. Kyllä näinkin jotenkuten on pärjännyt.

Tosin sitä juuri tässä mietin että olisiko järkeä mennä tässä vaiheessa takaisin töihin. Lapsi pärjää jo itsekseenkin ja miehen kanssa piakkoin muutetaan yhteen.

Vierailija
25/29 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole rikas, päivärahalla ja muilla tuilla tässä mennään. Lapsi on alakoulu-ikäinen, joten siksi ei ole pakotettu kolmivuorotyöhön enää pitkään aikaan. Kyllä näinkin jotenkuten on pärjännyt.

Tosin sitä juuri tässä mietin että olisiko järkeä mennä tässä vaiheessa takaisin töihin. Lapsi pärjää jo itsekseenkin ja miehen kanssa piakkoin muutetaan yhteen.

Ei mulle ole este, eikä työnantajalle 3 vuorotyö, vaikka peruskouluikäisiä lapsia.

Vierailija
26/29 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on niin alussa että se voi mennä koska vaan kesken, sellainen on ihan luonnollista, en nyt heti lähtis kertoo töissä kenellekään... Odottaa että viikkoja tulee lisää ja pyytää sairaslomaa tarvittaessa.

Vierailija
27/29 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti töihin. Mitä järkeä on köyhillä kotona jos lapsi jo pärjää itsekseen kotona? Kun lapsi kasvaa niin menot kasvavat myös, kyllä hänelle on hyväksi saada harrastaa, matkustella, ostaa merkkivaatteita...

Vierailija
28/29 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus on niin alussa että se voi mennä koska vaan kesken, sellainen on ihan luonnollista, en nyt heti lähtis kertoo töissä kenellekään... Odottaa että viikkoja tulee lisää ja pyytää sairaslomaa tarvittaessa.

Ollaanhan tuossa jo kk päästä puolessa välissä, en sanoisi että kovin yleistä km enää tuossa vaiheessa

Vierailija
29/29 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pääset sieltä ja voit jäädä kotiin.