Mies vitsaili minun fyysisen vaivani kustannuksella
Minulla on erään tapahtuman vuoksi mennyt toisen jalan lihasvoima heikommaksi. Pystyn kyllä lenkkeilemään lähes normaalisti, mutta jalka väsyy pidemmällä lenkillä ja kävely saattaa olla hieman ontuvaa lopussa. Jalan tilanne on kuitenkin kokoajan parempaan päin.
Olimme tänän iltalenkillä mieheni kanssa ja alku sujui minulla reippaasti ja normaalisti. Lopuksi taas jalka vähän väsyi. Mies tokaisi että nyt sää onnut kun kävelet ja alkoi leikitellä niin että alkoi teatreaalisesti kävelemään ontuen. Naurahdin ja sanoin että no en kyllä kävele noin.
Todella hauskaa. Vähän lapsellinen mies. Hänellä on joskus muutenkin vähän rasittava huumori.
En sillä hetkellä ajatellut mitään mutta olen nyt illan miettinyt asiaa kokoajan..
Ylireagoinko kun hieman harmistuin?
Puolisoni on välillä vähän samanmoinen toope. "Leikkiä laskiessaan" ei vaan jotenkin tajua, että pilailee useimmiten minun kustannuksellani. Kun sanon jämäkästi, että ymmärrätkö, että pilkkaat minua "huumorin" varjolla, pyytää heti anteeksi ja hiljenee joksikin aikaa. Muuten hyvä puoliso eikä tätä lukuunottamatta minua väheksy tai kohtele huonosti. Jos miehen touhut tai puheet loukkaa sinua, niin ota ihmeessä puheeksi.