Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvikoneen omistajia?

Vierailija
15.05.2022 |

Siis sellaisten kalliiden noin tuhannen euron laitteiden. Oletteko olleet tyytyväisiä hankintaan?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Meillä isohko Jura eikä ole perussuodatinkahvia tullut ikävä. Koneen mallia en rehellisesti sanottuna edes muista.

Vierailija
2/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ostos ikinä. Ainoa miinus, että toimiston moccamaster maistuu nykyään ihan tervalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat duunissa tai vapaalla.Eivät vastaamassa sinulle ja vapaa ajalla eivät varmasti notku tällä.

Vierailija
4/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon murukahvia. Parempaa.

Vierailija
5/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt että eikö jenkkilässä tämmöset ole ollut iha normikauraa jo vuosikymmeniä "paremmissa piireissä"? Miksi suomessa on köyhäilty niin kauan näiden suodatinkahvien kanssa?

Vierailija
6/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen reilu viiden kympin mutteripannulla ihan kelpo espressoa.

Vierailija
7/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Meillä DeLonghin kone.

Vierailija
8/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä kyllä mitään espressoa saa aikaiseksi.

Vierailija
9/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa mulle, parempaa kuin kahvilan palanut kitkerä espresso.

Vierailija
10/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kone maksoi "vaan" n. 600e, mutta on kyllä paras ostos ikinä. Tavallisella keittimellä keitetty kahvi maistuu nykyään todella pahalta, en juuri juo kahvia enää muualla kuin kotona :D

Vierailija
11/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin ristiriitaista että suomi on kuulemma maailman eniten kahvia juova kansa. Mutta siltä täällä tykätään keittää sitä jollakin surkeilla parinkympin keittimillä halvimmasta mahdollisesta laadusta :D

Vierailija
12/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kone maksoi "vaan" n. 600e, mutta on kyllä paras ostos ikinä. Tavallisella keittimellä keitetty kahvi maistuu nykyään todella pahalta, en juuri juo kahvia enää muualla kuin kotona :D

Oon alkanu itekki miettimään, että kun kerran sitä kahvia keittelee kuitenkin päivittäin niin miksei tuollaiseen laitteeseen sitten investoisi. Aamullakin olisi nopeaa ja kätevää painaa vain nappia.

Vierailija
13/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu itekki miettimään, että kun kerran sitä kahvia keittelee kuitenkin päivittäin niin miksei tuollaiseen laitteeseen sitten investoisi. Aamullakin olisi nopeaa ja kätevää painaa vain nappia.

Ja kahvia ei mene enää hukkaan tuon koneen ansiosta, kun sillä voi keittää just sen määrän kuin kuppiin mahtuu. Mulla ainakin kahvinkeitin aikoina tuli aina keitettyä vähän liikaa, vaikka kuinka yritti oikeaa määrää saada aikaiseksi. 

Ja onhan se nyt ihan oikeasti täysin eri makuista tuollainen paineella suodatettu kahvi, kuin tavallinen kuuman veden kautta loroteltu. Jos vaan budjettiin mahtuu, niin ehdottomasti suosittelen. 

Kannattaa katsoa Saksan Amazonista, siellä on paljon halvempaa kuin Suomessa. Itsekin säästin kolme sataa euroa verrattuna Suomen hintoihin... 

Vierailija
14/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida tietää miltä hyvä espresso maistuu.

Mun italialaiset ja ranskalaiset kaverit käyttää mutteripannua. Itsellänikin on. Mainio laite. Ei tarvita tonnin ökykoneita. Mulla on francis francis ja mutterilla tulee kyllä parempaa.

Vierailija
15/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil DeLonghin kone, joka on kyllä "vaan" muutaman sadan euron arvoinen, mut ollaan oltu tyytyväisiä.

Vierailija
16/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikoneen kahvi maistuu mahtavalta, kun siihen ei voi työntää sitä homeista juhlamokkaa.

Vierailija
17/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut 5 vuotta simppeli puolimanuaalinen kahvakeitin. Kahvi on hyvää, kun oppii annostelemaan, eikä laite ole kaivannut kalkinpoiston lisäksi muuta huoltoa. 

Vierailija
18/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun italialaiset ja ranskalaiset kaverit käyttää mutteripannua. Itsellänikin on. Mainio laite. Ei tarvita tonnin ökykoneita. Mulla on francis francis ja mutterilla tulee kyllä parempaa.

Minulla on ollut 3 mutteripannua ja tiedän kyllä, miltä hyvä espresso maistuu. Ei mutteripannu tee hyvää kahvia vain siksi, että sun ulkomaalaiset kaverit käyttävät sitä 😂

Vierailija
19/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Italiassa ja mulla kanssa 3 kupin mutteripannu,, ostin sen pari viikkoa sitten 16, 50

Laitan sen valmiiksi illalla ja aamulla vaan kaasu päälle FATTO, nopeaa ja hyvää

Vierailija
20/33 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut DeLonghin Icona. Kestää päivittäisessä käytössä 3-4 vuotta. Niitä on ollut varmaan 3 kpl ja nyt olen vuoden käyttänyt Smegin espressokeitintä. Suodatinkahvi jäi samalla kertaa kun ostin ensimmäisen Iconan. Yksinelävälle Jura olisi vähän turhan kallis hankinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi